IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : te koop aanbieden van promo's in winkels Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 15:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik kwam onlangs bij de nu-metalzaak "white noise" in Utrecht en zatg dat ze daar promo's te koop aanbieden. ik vind dat dus helemaal niks. ze krijgen die dingen potverdikke gratis. ik kan me ook wel voorstellen dat ze die dingen niet gratis weggeven, maar er geld voor vragen vind ik toch ook niks.
ook kom ik die dingen regelmatig tegen in de 2e-handsbakken. als jij een recensist bent, en je krijgt zo een ding en vind het niks, geef het dan weg. doe je ook eens een goede daad. je hebt dat ding ten slotte ook voor niks gekregen. om er dan nog geld uit te slaan, ik weet het het niet, maar toch volledig correct is het ook weer niet denk ik zo.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 30-06-2002 16:00 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ach joh.......

Iedereen wil tegenwoordig geld uit alles maken............schijnt te moeten hehe


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-06-2002 16:02 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Voor verzamelaars worden die dingen gewoon geld waard. Ik zou ook betalen als ik een bepaalde promo zou willen hebben.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 16:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 16:02 schreef Heiden het volgende:
Voor verzamelaars worden die dingen gewoon geld waard. Ik zou ook betalen als ik een bepaalde promo zou willen hebben.


promo's zijn gewoon uit geklede cd's. wat is daar de verzamelaarswaarde van?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-06-2002 16:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Omdat het een promo is, ik ben er zelf niet mee bezig. Maar neem nou mijn vrouw die verzamelt alles van Madonna en die betaalt grof geld voor promo's.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 30-06-2002 16:18 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Bij Vampire gebeurt het in ieder geval niet...dat de promo's worden verkocht.

Persoonlijk vind ik het belachelijk, je krijgt die dingen gratis en dan ga je ze maar lopen verkopen. Bij een zaak in Den Haag verkopen ze die dingen voor 15-20 piek per stuk (vorig jaar dan...voor de euro)!

Af en toe zijn promo's afweikend...een cover, bonus track die achteraf toch niet er op komt (denkend aan Unleashed's cover van "Black Metal"...alleen dan "Death Metal"

Ook winkels krijgen labels, ik zou zeggen...zie je ze liggen, breng het label op de hoogte....



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-06-2002 16:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ach... ik vind het niet zo erg..

Heb laatst 4 promo's gekocht op de platen/cd beurs in Utrecht, voor 3 euro per stuk.. Dat is een mooie prijs om een cd uit te proberen, het waren dan ook allemaal cd's die ik normaal niet zomaar zonder luisteren zou kopen..

Tuurlijk is het niet helemaal normaal, er staat dan ook vrijwel altijd 'not for sale' op de achterkant..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 16:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 16:21 schreef Valorian666 het volgende:


Tuurlijk is het niet helemaal normaal, er staat dan ook vrijwel altijd 'not for sale' op de achterkant..


maar is het dan niet des te erg dat die dingen in winkels te koop liggen?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-06-2002 16:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 16:24 schreef attila_de_hun het volgende:
maar is het dan niet des te erg dat die dingen in winkels te koop liggen?


Dat zijn juist de dingen waarom het voor verzamelaars geld waard word.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 30-06-2002 16:26 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 30 juni 2002 16:21 schreef Valorian666 het volgende:
Ach... ik vind het niet zo erg..

Heb laatst 4 promo's gekocht op de platen/cd beurs in Utrecht, voor 3 euro per stuk.. Dat is een mooie prijs om een cd uit te proberen, het waren dan ook allemaal cd's die ik normaal niet zomaar zonder luisteren zou kopen..

Tuurlijk is het niet helemaal normaal, er staat dan ook vrijwel altijd 'not for sale' op de achterkant..
juist, als ik zie dan steek ik ze zo in de zak zonder te dokken


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-06-2002 16:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het is wel bij de wet verboden om ze in een winkel te verkopen. Dus als je promo's ziet zeg je gewoon 'geef me die promo's of ik geef je aan'. Maar verzamelaars onder elkaar geven er flink geld voor. Het is in principe een gelimiteerde testpersing. Logisch dat het waarde krijgt imho.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 16:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 16:32 schreef Heiden het volgende:
Het is wel bij de wet verboden om ze in een winkel te verkopen. Dus als je promo's ziet zeg je gewoon 'geef me die promo's of ik geef je aan'. Maar verzamelaars onder elkaar geven er flink geld voor. Het is in principe een gelimiteerde testpersing. Logisch dat het waarde krijgt imho.


hehehe, dat is een goed idee!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 03-12-2003 20:24 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Gewoon meenemen die zooi! Nooit betalen! Promo is promo gvd!



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-06-2005 21:50 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Alleen homo's...



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-06-2005 21:56 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Rocky Road in Den Haag probeert altijd promo's te verkopen en daar vraagt hij dan vaak 10 pleuro en heel soms zelfs iets van 12 pleuro voor.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-06-2005 22:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 21:56 schreef Leviathanica het volgende:
Rocky Road in Den Haag probeert altijd promo's te verkopen en daar vraagt hij dan vaak 10 pleuro en heel soms zelfs iets van 12 pleuro voor.
Dat is echt aso!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2005 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet je tegen die gast zeggen dat ie een dief is ...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2005 22:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat is niet erg metal.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-06-2005 22:18 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 juni 2005 22:16 schreef Cadaveria het volgende:
Dat is echt aso!


Die tent is sowieso achterlijk duur, een longsleeve bv. kost daar 34,50 en een cd gemiddeld 22 pleuro, ook oude.


[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 14-06-2005 22:19]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-06-2005 22:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 22:18 schreef Leviathanica het volgende:
Die tent is sowieso achterlijk duur, een longsleeve bv. kost daar 34,50 en een cd gemiddeld 22 pleuro, ook oude.

dat die zaak nog loopt zeg ik zal daar dan niet zo snel iets gaan aanschaffen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2005 22:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 22:18 schreef Leviathanica het volgende:
Die tent is sowieso achterlijk duur, een longsleeve bv. kost daar 34,50 en een cd gemiddeld 22 pleuro, ook oude.

Waarom kom je er dan????

Mijden die toko .. is ie zo weg .... cd-zaken zijn altrijd duur ivm internet


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-06-2005 22:21 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 juni 2005 22:20 schreef Jenje het volgende:
Waarom kom je er dan????

Mijden die toko .. is ie zo weg .... cd-zaken zijn altrijd duur ivm internet

Ik kom er voor de sloeberbakken. Soms heeft hij relaxte aanbiedingen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-06-2005 22:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 22:21 schreef Leviathanica het volgende:
Ik kom er voor de sloeberbakken. Soms heeft hij relaxte aanbiedingen.
dat kan je nog wel doen.. want daar red de zaak het niet alleen van denk ik.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-06-2005 22:24 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 juni 2005 22:22 schreef Cadaveria het volgende:
dat kan je nog wel doen.. want daar red de zaak het niet alleen van denk ik.

Ik heb geen idee wie daar de gewone dingen koopt.
Ik denk mensen zonder internet of mensen die bestellen via internet en blaadje niet vertrouwen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-06-2005 22:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 22:24 schreef Leviathanica het volgende:
Ik heb geen idee wie daar de gewone dingen koopt.
Ik denk mensen zonder internet of mensen die bestellen via internet en blaadje niet vertrouwen.

't is nog de moeite waard om mensen voor de winkel tegen te houden hehehe 't is nog goedkoper om een treinkaartje naar een andere stad te reizen en daar goedkopere cd's te halen

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 14-06-2005 22:26]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-06-2005 22:27 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Inderdaad, het is mij dan ook een raadsel dat die eikel (en dat is hij) daar nog steeds zit.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 14-06-2005 22:27]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen