IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Sjeik bedreigt Nederland (alleen onderbouwde argumenten!!!) Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-11-2002 16:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Nederland moet stoppen met het arresteren van moslims, anders volgen er aanslagen, zo zegt de Londense sjeik Omar Bakri, een openlijk bewonderaar van Osama bin Laden.

De omstreden sjeik uit Londen steunt Osama bin Laden en was een fervent aanhanger van het Talibanregime in Afghanistan. De sjeik is ook opperrechter van een officieuze islamitische rechtbank. Hij zou betrokken zijn bij het werven van moslimjongeren voor Al-Qaeda in de moskee van Brixton waar ook de beruchte ''bomschoenterrorist'' werd gerekruteerd. Hij verdedigt ook de aanslag op Bali.

De zwaar fundamentalistische sjeik, die in Engeland voorlopig gewoon zijn gang kan gaan, waarschuwt voor bloedige terroristische aanslagen in Nederland, wanneer ons land niet stopt met de vervolging van moslims.

De sjeik is leider van de radicaal-islamitische Al Muhajiroun-beweging in Londen. Hij organiseerde op 11 september in Londen een conferentie van radicale moslims om de aanslagen in de VS ''te herdenken''. Hij streeft naar de invoering in Europa van het sharia-recht, gebaseerd op de koran.


Vanavond zendt 2Vandaag een reportage uit over de sjeik en zijn uitlatingen over mogelijke aanslagen in Nederland. (Nederland 2 17:30 - 18:40, herhaling 's nachts).


dit topic werd gesloten doordat het weer uitbrak in hersenloos gezeik. dus hier de tweede poging een alleen ONDERBOUWDE ARGUMENTEN

laten we eerst eens naar onszelf kijken voordat we uitbarsten in woede. ik kan me herinneren dat het westen op zn minst dezelfde negatieve houding heeft tegenover de islam dus wat dat betreft is het nog niet eens zo'n gekke gedachte waar die sjeik mee komt... bovendien, de laatste tijd is amerika behoorlijk op de foute weg...

maar aan de andere kant: dat nederland geen moslims meer mag vervolgen is net zulke harde onzin: ze overtreden de wet dus worden vervolgd, dat heeft niks te maken met het feit dat het moslims zijn hoewel dit relatief vaak wel zo is en men daaruit ook wel de conclusies kan trekken (maar niet in dit topic )

wel raar overigens dat engeland niks tegen die kerel onderneemt, hij is nu toch wel degelijk openlijk aan het bedreigen en naar mijn weten is dit toch echt strafbaar...


Je moeder.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 29-11-2002 16:32 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Wat ik al eerder zei spreekt die Sjeik voor alle moslims of alleen voor zich zelf, want als die alleen voor zich zelf spreekt dan vind ik het raar dat niemand ingrijpt of in gegrepen heeft. (moslimse gemeenschap)

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 29-11-2002 16:35]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-11-2002 16:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik denk dat hij zich als leider opwerpt in de hoop veel zielen achter zich te krijgen. helaas heeft hij er niet veel nodig, een paar toegewide moslims kunne al gevaarlijk genoeg zijn vrees ik...


Je moeder.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 29-11-2002 16:35 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

vind het raar dat hij wel voor alle moslims mag praten maar ik niet een mening over alle moslims mag hebben, want je mag ze niet allemaal..blablabla..
goed, ik weet niet. ik vind niet dat wij naar zo iemand moeten luisteren, hij heeft niets te zeggen over wat hier in nederland gebeurd.
zulke mensen kan ik niet serieus nemen en al helemaal geen respect voor hebben.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-11-2002 16:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als hij een sjeik is zal hij wel genoeg geld hebben om voet bij stuk te zetten.

ik kan wel zeggen dat hij verkeerd bezig is, en het anders moet zien, maar ja. hopelijk doet hij het niet op al te korte termijn, of tijdens de zomervakantie, dan ben ik er toch niet.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 29-11-2002 16:47 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

We zullen zien of die aanslagen er komen of niet. Het is natuurlijk onzin dat Nederland geen moslims meer zou mogen arresteren want dan kunnen ze doen waar ze zin in hebben en dat is misschien nog wel erger dan een terroristische aanslag.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 29-11-2002 17:00 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

Een reden waarom ze die sjeik tot nu toe niet uit Engeland hebben gegooid, is dat ze misschien zo een oogje kunnen houden op dubieuze fundamentalistische moslim groeperingen. Zo'n beetje alle extremistische islamitische organisaties hebben op een of andere manier contact met deze sjeik (gehad). Was trouwens jaren geleden al op het nieuws, dat deze meneer verdachte plannen had. Ging er een filmploeg uitzoeken wat deze meneer aan t bekokstoven was in een villa ergens in Londen meen ik. Dat was niet pluis. Zo'n beetje al het tuig van de wereld zat daar te vergaderen (met dure auto's geparkeerd voor de villa. Ik dacht dat deze heren zo'n afschuw hebben van materialistische rijkdom).

En deze meneer of een vergelijkbare idioot veroorzaakte ook nogal wat opschudding in Engeland door zijn opvattingen over islamitisering van Europa. Zelf genoot hij een uitkering van de Engelse staat, terwijl hij stinkend rijk is. Stond hij ook doodleuk te verkondigen in een BBC programma (zo'n talkshow a la Oprah maar dan op z'n brits).

Wat ze ook veroorzaken met die aanslagen en dreigingen, ze hebben altijd succes: of er komt meer aandacht voor de onderdrukking van moslims in bepaalde landen of er ontstaat een wereldoorlog waarbij de macht over de wereld uiteindelijk opnieuw zal worden verdeeld. Het is dan ook hun bedoeling om zoveel mogelijk herrie te veroorzaken. Extreme reacties van onze zijde zoals: 'zij moeten dood, oorlog!!!!!! Open de ovens!!!!' zijn in hun voordeel. Nu hebben ze nog niets. Met een oorlog maken ze weer kans op wereldheerschappij.

Ik denk dat we streng moeten optreden binnen ons land, maar dat we voorzichtig moeten zijn en open moeten staan voor debat, hoezeer dat mij ook pijn doet. Want zeg nou zelf... geen moslims -> geen problemen.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 29-11-2002 17:25 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

hehehe



Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 29-11-2002 17:50 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Tja, als deze Sjeik wilt dreigen... hij gaat z'n gang maar, ik word er niet echt bang van. Hij heeft zijn "vrijheid van meningsuiting" natuurlijk, dus als hij die dingen wilt zeggen, tot daar aan toe. Alhoewel ik me kan herinneren dat bedreiging ook strafbaar is.

Misschien kunnen we de britse regering al vragen om deze gast uit te leveren zodat hij hier in nederland terecht kan staan voor bedreigende uitspraken. Oké, daar staat alleen een boete op ofzo, maar het gaat hier om het principe...

En als er een aanslag is? Dan kunnen we hem verantwoordelijk houden, toch? Nou ja... dan moeten we het eerst weer bewijzen. Maar volgens mij zal hij het dan zelf wel opeisen... en dan kan engeland hem mooi aan ons uitleveren...

Dan kan onze regering ook vast een uitzondering maken, net zoals de engelse, en het termijn van levenslang (20 jaar) verdubbelen... toch?

(edit, typo's)


[Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 29-11-2002 17:50]


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-11-2002 18:05 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 17:50 schreef Astaroth het volgende:
Tja, als deze Sjeik wilt dreigen... hij gaat z'n gang maar, ik word er niet echt bang van. Hij heeft zijn "vrijheid van meningsuiting" natuurlijk, dus als hij die dingen wilt zeggen, tot daar aan toe. Alhoewel ik me kan herinneren dat bedreiging ook strafbaar is.

Misschien kunnen we de britse regering al vragen om deze gast uit te leveren zodat hij hier in nederland terecht kan staan voor bedreigende uitspraken. Oké, daar staat alleen een boete op ofzo, maar het gaat hier om het principe...

En als er een aanslag is? Dan kunnen we hem verantwoordelijk houden, toch? Nou ja... dan moeten we het eerst weer bewijzen. Maar volgens mij zal hij het dan zelf wel opeisen... en dan kan engeland hem mooi aan ons uitleveren...

Dan kan onze regering ook vast een uitzondering maken, net zoals de engelse, en het termijn van levenslang (20 jaar) verdubbelen... toch?

(edit, typo's)


Als je echt levenslang krijgt hier in Nederland moet je ook de rest van je leven zitten. Alleen wordt dat niet zo veel gegeven hier in Nederland, ook kan dit maar bij 18 misdrijven.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 29-11-2002 18:27 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

sjaak?


Trieste gast


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 29-11-2002 18:36 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik denk als hij in staat is tot acties waarbij onschuldige mensen het slachtoffer kunnen worden , dat het gerechtvaardigd is dat hij onder handen wordt genomen door bijvoorbeeld een organisatie als de CIA etc .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 29-11-2002 18:37]



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-11-2002 18:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik dacht dan eerder aan de KKK of iets in die geest. dan is het tenminste echt oog om oog, tand om tand... maar oorlog wordt het toch zowiezo wel als het zo doorgaat, vrees ik


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-11-2002 18:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 18:50 schreef karnivoor het volgende:
ik dacht dan eerder aan de KKK of iets in die geest. dan is het tenminste echt oog om oog, tand om tand...

ze zien het zelf wel als oog om oog tand om tand (we will kill you as you killed us, of zoiets dergerlijks) en dan kom je terecht van bij de versschillende opvattingen van normen en waarden.

mijn reactie na het zien van die docu was een versterking van de walg gevoelens die ik toch al had tegen al die religieuse mafketels.

religie is niets anders dan een wereld verpester, bah .


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 29-11-2002 18:58 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

bleh hier word ik bang van. Waar is iedereen toch in hemelsnaam mee bezig op deze aardkloot? Live and let live, maar zo denkt niet iedereen helaas. Bush, deze sjeik en al die andere mafketels verkloten het goed voor de rest van de aardbewoners.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-11-2002 18:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik heb net die arabier in 2 vandaag gezien. Ik denk niet dat je het als een directe bedreiging moet opvatting maar als holle retoriek en een zeer onwaarschijnlijke mogelijkheid. Wij zien die man wel uitgebreid in beeld, (sensatie!) maar ik denk dat er zoals hem maar heel weing in West-Europa rondlopen, ten minste dat hoop ik.

Wat mij ook opvalt is de ongelooflijke tolerantie in onze streken. Kun je voorstellen dat een westerse tegenhanger zoiets in Iran, Arabië,Marokko etc, etc in het openbaar kan verkondigen?


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 29-11-2002 18:59 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik heb net dat programma gezien, en die jongens zijn echt wel eng! Beseffen volgens mij niet echt waar ze mee bezig zijn!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 29-11-2002 19:00 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Wat mij ook opvalt is de ongelooflijke tolerantie in onze streken. Kun je voorstellen dat een westerse tegenhanger zoiets in Iran, Arabië,Marokko etc, etc in het openbaar kan verkondigen?[/quote]

Ik denk zo dat je dan zwaar de lul zou zijn.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-11-2002 19:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

moeten we ook maar verbieden denk ik, zo verpesten BUITENLANDERS het leefplezier en veiligheidsgevoel van NEDERLANDERS en we zitten in NEDERLAND dus vind ik dat NEDERLANDERS beschermt moeten worden tegen deze negatieve factoren, oftwel: je ebnt welkom tenzij je je misdraagt zoals dit of zowiezo bij andere delicten

ze zijn godverdomme te gast hier


Je moeder.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 29-11-2002 19:02 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 29 november 2002 19:00 schreef Chantalie het volgende:
Wat mij ook opvalt is de ongelooflijke tolerantie in onze streken. Kun je voorstellen dat een westerse tegenhanger zoiets in Iran, Arabië,Marokko etc, etc in het openbaar kan verkondigen?

Ik denk zo dat je dan zwaar de lul zou zijn.


Ja inderdaad...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 29-11-2002 19:03 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-11-2002 19:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 19:02 schreef karnivoor het volgende:
moeten we ook maar verbieden denk ik, zo verpesten BUITENLANDERS het leefplezier en veiligheidsgevoel van NEDERLANDERS en we zitten in NEDERLAND dus vind ik dat NEDERLANDERS beschermt moeten worden tegen deze negatieve factoren, oftwel: je ebnt welkom tenzij je je misdraagt zoals dit of zowiezo bij andere delicten

ze zijn godverdomme te gast hier


Dat is helaas niet zo simpel. Als iemand op onze bodem wordt geboren is hij/zijn dan niet een Nederlander? Maar gek is het wel. Die jongen die in Antwerpen is gedood, en daar heel zijn leven heeft gewoond dacht ik, wordt wel in Marokko begraven. Die lui blijven hun land van oorsprong zo walgelijk verheerlijken. daar erger ik me dood aan.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-11-2002 19:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 19:02 schreef karnivoor het volgende:

ze zijn godverdomme te gast hier

volgens onze heren god zijn we allemaal te gast, en moeten we ons richten op een leven na dit leven

tja het doel van religies was toch rozegeur en maneschijn. als religies alleen maar oorlog voor ogen hebben, tja..... mafkezen. het kutte is dat dit echt nog lang gaat duren.

we moeten zoals meneer de terrorist expert zei er voor zorgen dat onze jongeren niet geronseld worden. we hebben dus betere integratie nodig. maar wisten we dit niet stiekem al. We doen het ook zelf, door onze houding jegens "anderen", niet alleen tegen buitenlanders, maar tegen iedereen, bedoel wie kent hier zijn buren nu goed? we zijn allemaal veelste individualistisch, en daar door te onwetend en door onwetendheid staat onbegrip en haat.

ja ik ben zelf ook te individualistisch. Ik weet het.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-11-2002 19:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat sloeg dan op de GAST arbeiders en hun nakomelingen/overgevlogen aanhangers...

hoe ik de overige allochtonen en nakomelingen/overgevlogen gevolg moet noemen weet ik ook niet...


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-11-2002 19:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 19:14 schreef karnivoor het volgende:
dat sloeg dan op de GAST arbeiders en hun nakomelingen/overgevlogen aanhangers...

...

ja lekker makkelijk hoor die term, zoiets komt van twee kanten, als het echt gasten waren hadden wij ze ook zo moeten behandelen.

feit blijft dat problematiek omtrent gastarbeiders de schuld is geweest van onze overheid, die heeft ze hierheen gesleept (oke als je het verder wil terugbrengen is het de schuld van de duitsers).

zij zijn hier in eerste instantie niet uit eigen beweging naar toe gekomen.

voor de nederlandse regering geld: wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.


maar dit is zulk oude koek, het draait om het nu, hoe we nu met die mensen omgaan. en als iemand ook het begin van 2 vandaag gezien heeft: die nieuw soort school, dat is nu een goed iets.

de taalachterstanden moeten weggewerkt worden. zonder taal geen aansluiting in deze maatschappij.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-11-2002 19:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 29 november 2002 19:18 schreef ghoulliette het volgende:
ja lekker makkelijk hoor die term, zoiets komt van twee kanten, als het echt gasten waren hadden wij ze ook zo moeten behandelen.

feit blijft dat problematiek omtrent gastarbeiders de schuld is geweest van onze overheid, die heeft ze hierheen gesleept (oke als je het verder wil terugbrengen is het de schuld van de duitsers).

zij zijn hier in eerste instantie niet uit eigen beweging naar toe gekomen.

voor de nederlandse regering geld: wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.


maar dit is zulk oude koek, het draait om het nu, hoe we nu met die mensen omgaan. en als iemand ook het begin van 2 vandaag gezien heeft: die nieuw soort school, dat is nu een goed iets.

de taalachterstanden moeten weggewerkt worden. zonder taal geen aansluiting in deze maatschappij.


ze hebben ze hierheen gehaald maar hebben ze niet teruggestuurd toen ze niet meer nodig waren...


Je moeder.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen