![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Lees t nog maar es dan. ![]() Anders neem ik morgen wel mijn Marduk box mee; Kunnen we er twee in jouw aarschje stoppen. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Bestaan er überhaubt wel objectieve mensen? ![]() |
|
quote:Vindt jij dat? (oftewel: je bent nu zelf al niet objectief: dus sterf) ![]() |
|
niet alleen de islam alle gelove moete verbode worde, en als je zo nodig wilt gelove doe het dan inje eige tijd ![]() ![]() |
|
quote: Sterke tekst! ![]() ![]() |
|
geen argument voor nodig ![]() ![]() |
|
quote: Net zoals je zeker geen interpunctie nodig hebt... ![]() ![]() |
|
quote: of de letter N De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. ![]() |
|
quote: N is sooo 2002 ![]() ![]() |
|
pls geen abn ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik zou het eigenlijk wel op prijs stellen als u verder zou willen discusseren in algemeen beschaafd Nederlands. Dank u wel. Optiefen is ook een optie. ![]() |
|
nee ik verrek et om in abn te praten en voor jou geld de zelfde optie ![]() ![]() |
|
quote: en het feit dat je overkomt als een domme breezer kut boeit je niet? Ik voorspel voor jou een mooie toekomst op ZM ![]() De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. ![]() |
|
ge mot ou moel houwe met je breezer crap ![]() ![]() |
|
argh ![]() |
|
quote: Geef het goede voorbeeld jongeman. En ga eens (fatsoenlijk) ontopic (met argumenten!!!) ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Wat doe je met Snaack z'n account? ![]() |
|
quote: waahahahaha! doe je jezelf een plezier en ga ergens posten waar je misschien cool gevonden wordt. Je maakt hier echt bijzonder weinig kans lief klein sukkeltje. De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. ![]() |
|
quote: Hmmm Zal ik het nog een keer proberen? Ik ben het flamen toch niet verleerd??? ![]() ![]() |
|
quote: et spijt me ik zal me aanpassen aan de standaart mens ![]() |
|
quote: Uit welk onderontwikkeld gebied is dat fraaie dialect van je afkomstig? ![]() |
|
quote: ik zou eerst eens het groene boekje kopen en het dan nog eens proberen. De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. ![]() |
|
quote: Nevermind, de opmerking komt niet over... ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |