IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Windir Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2003 10:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Met Windir valt zeker iets te regelen.Heb met Jarle enkele maanden terug al afgesproken dat als er zich nu wel een situatie voordoet dat ze live kunnen spelen hier ze zeker van de partij zijn.

Ze komen wel met 7 man vanuit Oslo overgevlogen(6 man band + 1 geluidsman).
daar zit wel een hoop geld in(+/- 2000 euro).Dan moeten ze nog op de plaats van bestemming komen en dan moet er nog een slaapplaats zijn.

Maar goed,als mensen een zaal/zalen weten die interesse hebben,echte interesse,dan is het echt wel mogelijk om ze hierheen te halen.
Ze staan in ieder geval te popelen om te komen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-07-2003 21:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Op ZM-festival volgend jaar??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Haensjen
Usericon van Haensjen
Posted 28-07-2003 21:56 by Haensjen Wijzig reactieProfiel van HaensjenQuote dit bericht

Ooh ik zou Windir eg wel es wille zien spele... Hoop ik wel dat er erges in limboland gespeeld wordt. Anders heb ik een logistiek probleem. En btw ik weet eg nog wel een hoop mense uit mijn vriendekring die dan zeker meekome. Veel succes met regele, zou ik zegge...


valfar
Usericon van valfar
Posted 28-07-2003 22:03 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Jaja simon...ik zou dan zeker meegaan



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-08-2003 10:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Zijn ze al terug hub?
Ik zou graag willen weten hoe het in Amerika is gegaan.
De meeste cd's worden van windir in Amerika verkocht. Amerika gaat ook steeds meer metal luisteren.

Hier een steengoed Windir interview:
http://www.vampire-magazine.com/interviews.asp?id=338&searchstring=windir


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-08-2003 19:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb net een mailtje van Jarle gekregen.Ze zijn terug uit Amerika.ze speelden op de laatste deag met maar 2 bands na hun.Zelfs Enslaved e.d. moesten voor Windir het podium op.Ze hebben in ieder geval 2 goede optredens afgegeven en ze zijn al weer gevraagd voor meer optredens.
Verder zijn ze met 2 labels aan het onderhandelen(ik zal nog effe niet zeggen welke).

Verder ben ik weer gevraagd door hun om iets te regelen voor deze winter om enkele optredens te doen in Nederland en Belgie.Ik hoop dan ook dat het iets kan worden maar ik ga pas iets bekend maken zodra er meer zekerheid is over enkele zaken.
Er word in ieder geval aan gewerkt dus....ik zou zeggen,zorg dat jullie de zalen warm krijgen voor Windir


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 04-08-2003 19:53 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Windir MOET naar Nederland komen, want ik heb het geld niet naar Noorwegen te gaan..

Maar als ik dat zo hoor gaat het Hub deze keer vast wel lukken om ze te halen.
En zoniet, dan ben ik al enorm dankbaar voor de pogingen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-08-2003 20:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ach zeg maar dat ze in Amerika hebben gespeeld, het land van de self-made band.
In idd geval sluit ik me aan bij phaestus.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 04-08-2003 20:38 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

windir moet komen


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-08-2003 22:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vera zou gaaf zijn!
Vera heerscht namelijk.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-08-2003 0:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Baroeg, 013, Goudvishal.
Dat lijkt me een mooi rijtje.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 05-08-2003 0:13 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 0:12 schreef wladimir het volgende:
Baroeg, 013, Goudvishal.
Dat lijkt me een mooi rijtje.


Mij niet...
Baroeg, 013, goedvishal, Vera.

Dat lijkt me een mooi rijtje


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 05-08-2003 0:14 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

zolang de goudvis er in blijft staan is het een prima rijtje



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-08-2003 0:17 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik moet zowieso toch reizen.


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 05-08-2003 0:19 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 5 augustus 2003 0:17 schreef wladimir het volgende:
Ik moet zowieso toch reizen.

kan je net zo goed een keer naar de goudvis komen



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-08-2003 0:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Heeft iemand trouwens de lyrics van Likferd?(lijkenvaart)
Ik heb een promo en ze staan nog niet op internet volgensmij.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-08-2003 0:53 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

beters komen ze snel naar nederland.. ze heerschen echt hard


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 05-08-2003 11:29 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Gisteren 2 cd's + shirt besteld van de beste band


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-08-2003 11:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Razamataz Windir Merchandise

Check this out!
Gave shirts!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 05-08-2003 17:30 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

shirts ook te koop bij displeased, en goedkoper bij napalmrecords


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


valfar
Usericon van valfar
Posted 03-09-2003 22:16 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Zijn er nog vorderingen?
Ik heb vandaag een shirt van hun besteld bij displeased!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-09-2003 22:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat de tour aangaat weet ik niet precies hoe ver ze gevorderd zijn.Het label gaat nu achter enkele zalen aan en ze komen pas met nieuws naar buiten zodra optredens bevestigd zijn.
We zijn in ieder geval druk bezig


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 04-09-2003 14:37 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Windir in de Baroeg! Dat zou echt meesterlijk zijn! Of Windir waar dan ook in Nederland, ik ga zeker!


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 04-09-2003 14:39 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

windir moet natuurlijk in de vera komen ! of in het Bolwerk!



[Dit bericht is gewijzigd door istharol op 04-09-2003 14:39]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-09-2003 15:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 14:39 schreef istharol het volgende:
windir moet natuurlijk in de vera komen ! of in het Bolwerk!



Zo mag ik het horen!
(Al hoeven we ze in het Bolwerk niet te verwachten natuurlijk)


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen