IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Windir Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-10-2003 21:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ze zijn nou eenmaal niet goedkoop om hier naar toe te halen.Ze zijn met 6 man in de band en ze hebben een vaste geluidsman die mee gaat dus 7 man overhalen naar hier is best duur.maar hopelijk gaan de plannen door waar ze nu mee bezig zijn


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


valfar
Usericon van valfar
Posted 23-10-2003 22:26 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 23 oktober 2003 21:24 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ze zijn nou eenmaal niet goedkoop om hier naar toe te halen.Ze zijn met 6 man in de band en ze hebben een vaste geluidsman die mee gaat dus 7 man overhalen naar hier is best duur.maar hopelijk gaan de plannen door waar ze nu mee bezig zijn


Welke plannen zijn dat dan?



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-10-2003 18:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb 5 minuten geleden Jarle (Hvall) aan de telefoon gehad.
De tour waar sprake van was zal als alles goed is in februari plaatsvinden samen met Cruachan uit Ierland.
Nederland,Belgie,Frankrijk en Duitsland zullen aangedaan worden tijdens deze tour

Verder nieuws is dat ze in april de studio ingaan om hun nieuwe plaat op te nemen
Naar een nieuw platenlabel word gezocht hoewel bijna alles rond is met een nieuw label waarvan ik de naam nog niet kan zeggen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


valfar
Usericon van valfar
Posted 25-10-2003 18:19 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Dubbel goed nieuws
Eindelijk mag ik Windir eens aanschouwen in ons kleine kikkerlandje!!!!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-10-2003 20:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Windir met Cruachan!! Wat een nieuws!!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-10-2003 21:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Zal ik het anders even vertalen voor vamp. ?
Zeer goed nieuws, ik kijk er naar uit.
Dat wordt geld sparen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-10-2003 9:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2003 21:43 schreef wladimir het volgende:
Zal ik het anders even vertalen voor vamp. ?
Zeer goed nieuws, ik kijk er naar uit.
Dat wordt geld sparen!
Je kunt beter effe wachten totdat de berichten officieel zijn bevestigd door de bands.Mocht er wederom iets fout gaan of plannen worden gewijzigd dan heb je iedereen verkeerd ingelicht.

Maar Jarle van Windir houdt mij op de hoogte en zodra er dingen definitief zijn laat ik het hier wel weten


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-12-2003 17:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Net jarle van Windir aan de lijn gehad.Ze hebben getekend bij Tabu Records en in oktober komt hun nieuwe cd.
Als alles meezit gaan ze mee op de X-mass tour 2004.
De tour welke in februari met Cruachan zou plaatsvinden gaat vrijwel zeker niet door.Ze krijgen maar geen bevestigingen van de tourmanager (die al meer dan anderhalve maand niks meer heeft laten weten).
Windir staat verder op de bill van het Inferno festival 2004 met o.a. Gorgoroth,Enthrall,Helheim,Mayhem en Aeternus.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-12-2003 20:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben net weer eens "Likferd" gaan luisteren en die word toch bij elke draaibeurt weer beter


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 10-12-2003 22:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

je houd het topic wel levend he, marcel??

maar ach, WINDIR heerscht nu eenmaal!


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-12-2003 17:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 22:37 schreef rvanderholst het volgende:
je houd het topic wel levend he, marcel??

maar ach, WINDIR heerscht nu eenmaal!
Ach,ik was nu eenmaal de eerste met het nieuws dus dan post ik dat ook hehe...en inderdaad;Windir is geniaal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-12-2003 18:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wanneer is dat Inferno festival??
Ik ben in juli in Noorwegen, maar dan zal het wel niet zijn...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 11-12-2003 18:54 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Windir... was dat niet die homo coverband uit Ingelmunster?


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 11-12-2003 19:07 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 10 december 2003 20:21 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ben net weer eens "Likferd" gaan luisteren en die word toch bij elke draaibeurt weer beter


Vooral Dauden is goed!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 19:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 18:54 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Windir... was dat niet die homo coverband uit Ingelmunster?




Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-12-2003 19:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 18:25 schreef NecRobert het volgende:
Wanneer is dat Inferno festival??
Ik ben in juli in Noorwegen, maar dan zal het wel niet zijn...
Van 8 t/m 10 april 2004


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 11-12-2003 19:26 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 11 december 2003 18:54 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Windir... was dat niet die homo coverband uit Ingelmunster?


Hahaha. Tot binnenkort, denk ik.


Je kan me de bout hachelen!


Revelation
Usericon van Revelation
Posted 11-12-2003 20:37 by Revelation Wijzig reactieProfiel van RevelationQuote dit bericht

Ik ken eigenlijk weinig van de band....

met welk album zou ik beginnen ?


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-12-2003 20:46 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 11 december 2003 20:37 schreef Revelation het volgende:
Ik ken eigenlijk weinig van de band....

met welk album zou ik beginnen ?


Ik ben zelf met Arntor begonnen, en dat is nog steeds mijn favoriet van Windir, en zelfs allertijden!



Revelation
Usericon van Revelation
Posted 11-12-2003 21:16 by Revelation Wijzig reactieProfiel van RevelationQuote dit bericht

Merci!

Kzal em wel ergens zien te vinden hoopk!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 21:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 21:16 schreef Revelation het volgende:
Merci!

Kzal em wel ergens zien te vinden hoopk!


Anders kun je altijd nog kijken of je 1184 of Likferd ergens kunt vinden.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 11-12-2003 21:20 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 11 december 2003 21:18 schreef altx het volgende:
Anders kun je altijd nog kijken of je 1184 of Likferd ergens kunt vinden.


Zoek maar liever Arntor.

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 11-12-2003 21:21]


Je kan me de bout hachelen!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 11-12-2003 22:01 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 11 december 2003 20:37 schreef Revelation het volgende:
Ik ken eigenlijk weinig van de band....

met welk album zou ik beginnen ?


Soknardalr!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-12-2003 14:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 20:37 schreef Revelation het volgende:
Ik ken eigenlijk weinig van de band....

met welk album zou ik beginnen ?
Ligt aan je smaak.
Bij de eerste 2 (Soknardalr en Arntor) is het nog een eenmansband. Er worden verschillende instrumenten gebruikt waardoor er iets meer folklore in de muziek zit (vooral op Arntor).
Op de daaropvolgende albums 1184 en Likferd is Windir een volledige band. Deze albums zijn ook veel meer gitaargericht en zijn daardoor ook een stuk harder. En toch blijft die typische Windir sound intact. Dit komt vooral door de typische melodieuze gitaarlijntjes door de riffs heen.
Likferd is in ieder geval mijn plaat van het jaar 2003!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-12-2003 17:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

"Likferd" behoort inderdaad tot de beste platen van dit jaar.
Voor de Windir fans van de laatste 2 platen:luister Ulcus eens.Dat is de gehele line-up van het tegenwoordige Windir muv Valfar.De plaat heet "Cherish the obscure",beetje moeilijk te vinden maar wel zeker de moeite waard.Hierin schreef Jarle ook het grootste gedeelte van de muziek,hetgeen hij nu ook doet samen met valfar in Windir.Grote muzikale verschillen zul je dus niet tegenkomen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen