IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Windir Vorige pagina | Volgende pagina
istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 04-09-2003 16:29 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 15:07 schreef NecRobert het volgende:
Zo mag ik het horen!
(Al hoeven we ze in het Bolwerk niet te verwachten natuurlijk)


Als Necrophagia zelfs in het bolwerk is wezen spelen, moet Windir ook wel lukken denk ik...


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 04-09-2003 21:58 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Heb de cd's soknarldar, arntor en likferd, maar ik vind die eerste twee echt niet in de buurt komen bij de genialiteit van likferd.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-09-2003 10:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 21:58 schreef Aeolus het volgende:
Heb de cd's soknarldar, arntor en likferd, maar ik vind die eerste twee echt niet in de buurt komen bij de genialiteit van likferd.

Dan vind je 1184 zeker ook de moeite waard!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 05-09-2003 16:16 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 10:18 schreef NecRobert het volgende:
Dan vind je 1184 zeker ook de moeite waard!


heb hem ergens gebrand liggen, eerste nummer was mooi kan ik me herinneren.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 05-09-2003 19:14 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

1184 is gewoonweg geniaal, en de rest trouwens ook.



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


valfar
Usericon van valfar
Posted 05-09-2003 19:27 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik vind Likferd leuker dan 1184 alleen jammer dat er geen accordeon meer in zit...dat vind ik wel zo geweldig aan 1184...maar het beste album van windir is en blijft waarschijnlijk ook Arntor



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-09-2003 8:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De accordeon zal zeer waarschijnlijk gewoon weer terug komen op het volgende album,het paste deze keer niet in de nummers volgens Jarle.
Live klinkt het trouwens helemaal te gek


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


valfar
Usericon van valfar
Posted 06-09-2003 11:56 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 6 september 2003 8:00 schreef Hub de Gallier het volgende:
De accordeon zal zeer waarschijnlijk gewoon weer terug komen op het volgende album,het paste deze keer niet in de nummers volgens Jarle.
Live klinkt het trouwens helemaal te gek



Speelt Vlafar dan ook live accordeon?
Dat lijkt me echt bruut om te zien!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-09-2003 12:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 11:56 schreef valfar het volgende:
Speelt Vlafar dan ook live accordeon?
Dat lijkt me echt bruut om te zien!
Nee,maar is live wel te horen van tape/keyboard(?).

Wat je op cd hoort hoor je ook live terug.Voor mij is Windir momenteel DE beste live band


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


valfar
Usericon van valfar
Posted 06-09-2003 12:18 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 6 september 2003 12:08 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nee,maar is live wel te horen van tape/keyboard(?).

Wat je op cd hoort hoor je ook live terug.Voor mij is Windir momenteel DE beste live band


Waar heb jij ze dan al live gezien?
Ik dacht dat alle concerten die ze hier wilden geven gecancelled waren!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-09-2003 13:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 12:18 schreef valfar het volgende:
Waar heb jij ze dan al live gezien?
Ik dacht dat alle concerten die ze hier wilden geven gecancelled waren!
Op het Hole in the Sky festival te Bergen(Nor)in september 2002 en het Inferno festival in Oslo(Nor) in april 2002.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


valfar
Usericon van valfar
Posted 06-09-2003 15:10 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 6 september 2003 13:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Op het Hole in the Sky festival te Bergen(Nor)in september 2002 en het Inferno festival in Oslo(Nor) in april 2002.



Aaaaah tof!dat koste zeker aardig wat zakcentjes!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-09-2003 18:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 15:10 schreef valfar het volgende:
Aaaaah tof!dat koste zeker aardig wat zakcentjes!
Ach,normalerwijze kwam ik 2 keer paar jaar in Noorwegen voor festivals en ik heb het geluk daar aardig wat mensen te kennen waardoor ik bij mensen kan blijven logeren en ik krijg elke keer een vip kaart bij die festivals dus dat scheelt al een hoop geld.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 06-09-2003 19:14 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 13:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Op het Hole in the Sky festival te Bergen(Nor)in september 2002 en het Inferno festival in Oslo(Nor) in april 2002.


HEUY!!!!

Daar kan ik Hub helemaal gelijk in geven....op dit één van de beste live-acts op de planeet .....een band die live ook waar kan maken wat ze op cd laten horen...en dat zijn niet veel bands meer die dat doen tegenwoordig

[Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 06-09-2003 19:15]


valfar
Usericon van valfar
Posted 06-09-2003 19:41 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 6 september 2003 18:34 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ach,normalerwijze kwam ik 2 keer paar jaar in Noorwegen voor festivals en ik heb het geluk daar aardig wat mensen te kennen waardoor ik bij mensen kan blijven logeren en ik krijg elke keer een vip kaart bij die festivals dus dat scheelt al een hoop geld.


Woooow das fijn!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-09-2003 9:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 19:41 schreef valfar het volgende:
Woooow das fijn!
Zeer zeker hehe,mag mezelf gelukkig prijzen wat dat betreft.Heb ondertussen alweer een uitnodiging voor het volgende Inferno festival en er is mij en mijn vriendin ook alweer een slaapplaats aangeboden dus het enige wat ik moet betalen is het vliegticket.

Heb er nu al zin in


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


valfar
Usericon van valfar
Posted 07-09-2003 12:04 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 7 september 2003 9:22 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zeer zeker hehe,mag mezelf gelukkig prijzen wat dat betreft.Heb ondertussen alweer een uitnodiging voor het volgende Inferno festival en er is mij en mijn vriendin ook alweer een slaapplaats aangeboden dus het enige wat ik moet betalen is het vliegticket.

Heb er nu al zin in


Geluksvogel! Ik ga ook maar eens sparen denk ik!mar ik zal toch wel niet mogen van mijn ouders! *ik ben bezeten door de vloek die minderjarig heet* maar wie weet...over 1 of 2 jaartjes



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-09-2003 14:17 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kheb net us effe wat van Windir gedownload.....

damn dit heerscht!!!


I Find That I Am Not There...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-09-2003 15:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 14:17 schreef rvanderholst het volgende:
kheb net us effe wat van Windir gedownload.....

damn dit heerscht!!!
Welk nummer??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-09-2003 15:24 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Dauden, Bloddsvik!!!


I Find That I Am Not There...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-09-2003 15:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht


Probeer "Martyrium" eens als je die kunt vinden. Persoonlijk een van mijn favo's.




Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-09-2003 15:29 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

now playing: Martyrium!!


I Find That I Am Not There...


valfar
Usericon van valfar
Posted 23-10-2003 15:57 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Nog nieuws over Windir in Nederland ofzo?



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-10-2003 20:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 15:57 schreef valfar het volgende:
Nog nieuws over Windir in Nederland ofzo?
Heb zelf al een tijdje niks meer van Jarle gehoord dus het zal wel effe duren voordat Windir daadwerkelijk in Nederland op de podia staat.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


valfar
Usericon van valfar
Posted 23-10-2003 21:21 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 23 oktober 2003 20:51 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb zelf al een tijdje niks meer van Jarle gehoord dus het zal wel effe duren voordat Windir daadwerkelijk in Nederland op de podia staat.


Zonde



Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen