IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Zakgeld Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-07-2002 12:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik krijg 30 Euro per kwartaal. Ik hou 30 Euro per kwartaal over, na het betalen der vaste lasten (= Internet).


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-07-2002 12:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 12:28 schreef aerodis het volgende:
ik krijg 30 Euro per kwartaal. Ik hou 30 Euro per kwartaal over, na het betalen der vaste lasten (= Internet).


Ik zie net dat je in 1986 geboren bent!
Ik dacht altijd dat je zo'n ouwe knakker was.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-07-2002 12:30 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 20 juli 2002 12:29 schreef Slechtheid het volgende:
Ik zie net dat je in 1986 geboren bent!
Ik dacht altijd dat je zo'n ouwe knakker was.

Off-topic: Dat dacht ik ook!
Hoe een mens zich kan vergissen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-07-2002 12:33 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

ik ben nu 15, en ik kreeg tot en met mijn 10e gewoon een kwartje per week (oftewel toen ik 10 was krijg ik 10*25=2 gulden 50. en toen ik 9 was dus 2 gulden 25 (duh)) En vanaf dat ik 11 was heb ik 5 gulden per week gekregen, dat is nu veranderd in 2,50 euro per week. Maar ik heb al 3 jaar geen zakgeld meer gebruikt...ik koop nooit iets, en ik heb maar gezegd dat men moeder al mijn zakgeld maar op mijn rekening moest zetten. Ik werk al sinds mijn 13e en ik krijg 80% contant uitbetaald (de rest is vakantie geld en wordt dus ongeveer om het half jaar op men rekening gezet) en hier kan ik nog steeds goed van rondkomen. Maar er wordt ook veel door mijn ouders betaald, zo krijg ik bij carnaval en kermis "feestgeld" en worden al mijn kleren enzovoort betaald. (ook computer en stereo enzo is betaald door mijn ouders)



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-07-2002 17:43 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 9:59 schreef the wounded immortal het volgende:
maar een brommer en een gsm das voor lozers, en voor mensen die het nodig hebben

als je geen vaste telefoonaansluiting heb is een gsm toch verrekte handig...
en wat heb iedereen hier tegen scooters?!
die krengen zijn leuk


My madness, my sadness


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 20-07-2002 17:44 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 20 juli 2002 17:43 schreef winters rage het volgende:
als je geen vaste telefoonaansluiting heb is een gsm toch verrekte handig...
en wat heb iedereen hier tegen scooters?!
die krengen zijn leuk


scooterhoerrrr!!



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-07-2002 18:35 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 17:44 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
scooterhoerrrr!!

hoer.


My madness, my sadness


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 23-07-2002 11:39 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 20:15 schreef attila_de_hun het volgende:
nee dat is niet normaal. maar dat is ook afkoopgeld. "hier heb je een smak geld en stoor ons niet want wij moeten cariere maken".

ten minste een van mijn ouders was altijd bereikbaar, ook al had ik erg weing zakgeld. verder leer je met weing geld de waarde van iets werkelijk kennen.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 23-07-2002 11:44 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 20:15 schreef attila_de_hun het volgende:
nee dat is niet normaal. maar dat is ook afkoopgeld. "hier heb je een smak geld en stoor ons niet want wij moeten cariere maken".

ten minste een van mijn ouders was altijd bereikbaar, ook al had ik erg weing zakgeld. verder leer je met weing geld de waarde van iets werkelijk kennen.


inderdaad,afkoopgeld.ik zie dat nu met mijn nichtje,die krijgt alles van hare stiefpa gewoon omdat die van haar af wil zijn voor zijn "ruhe"('t is nen duitser)

*Edit* Quote gefixt

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-07-2002 16:59]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


joeri
Usericon van joeri
Posted 23-07-2002 12:02 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik krijg E30/maand en verdien ook nog eens ong. E60/maand, dat verdiend goed zat voorlopig


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 23-07-2002 12:05 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik krijg (met bijdrage voor internet er al afgetrokken) geloof ik E30,- per maand zakgeld en kleedgeld bijelkaar. Das niet veel maar ik red het er wel van. Ik ga na mijn vakantie weer een bijbaantje zoeken (ontslag genomen bij de vorige wegens minder dan minimumloon verdienste).


I spy with my little and verrry evil eye.....


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-07-2002 12:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik krijg niks, moet zelfs E113,- per maand afstaan aan mijn moeder.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 23-07-2002 12:08 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 12:06 schreef Slechtheid het volgende:
Ik krijg niks, moet zelfs E113,- per maand afstaan aan mijn moeder.


is dat studiefinanciering ofzo? dat gaat bij mn vriend ook zo, hij moet zn studiefinanciering afstaan als kostgeld.


I spy with my little and verrry evil eye.....


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 23-07-2002 12:08 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 12:06 schreef Slechtheid het volgende:
Ik krijg niks, moet zelfs E113,- per maand afstaan aan mijn moeder.


poor you!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-07-2002 12:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 12:08 schreef WickedKimmie het volgende:
is dat studiefinanciering ofzo? dat gaat bij mn vriend ook zo, hij moet zn studiefinanciering afstaan als kostgeld.


Ik doe niet aan school, het is gewoon kotsgeld.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 23-07-2002 12:15 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 12:13 schreef Slechtheid het volgende:
Ik doe niet aan school, het is gewoon kotsgeld.


hahaha, oke



I spy with my little and verrry evil eye.....


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 23-07-2002 14:21 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

nou ik kan je vertellen: ik ben kind en ik krijg heus niet veel zakgeld! ik krijg(jah hoeveel is het eiglijk precies)zo'n E2,50 ofzo per week.ik zit er niet mee


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-07-2002 14:51 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

toen ik bij mn pa woonde moest ik elke maand 325 euro inleveren, gelukkig nu bij mn ma maar 100, en ik ga dr over een half jaartje uit (eigen plekkie )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 24-07-2002 20:35 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Ik krijg E4,50/2weken, en ik verdien nog een bietje bij......


Do or do not. There is no try.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 25-07-2002 16:44 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Allemachtig, zakgeld. Toen ik nog jong en onbedorven was en de gulden nog van hout was, moest ik al werken voor de kost. En denk je dat ik er minder van geworden ben ? Inderdaad !!


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-07-2002 17:07 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

dc comics logo met dmtr eronder
(sorry voor de offtopic)
kan et niet goed lezen hier klotebeeldscherm


My madness, my sadness


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 25-07-2002 17:10 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 25 juli 2002 17:07 schreef winters rage het volgende:
dc comics logo met dmtr eronder
(sorry voor de offtopic)
kan et niet goed lezen hier klotebeeldscherm


So ? ik wilde weleens kijken of DC me daarop zou aanspreken. Vind je hem niet leuk dan ?? Ik ga namelijk binnenkort www.dmtr-comics.nl openen


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 26-07-2002 11:46 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik kan et niet goed lezen hier vandaar (oud kut beeldscherm dat nogalles moeilijk doet)
maar verder snap ik et niet helemaal... maar ja ik ben net wakker en heb een kater


My madness, my sadness


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-07-2002 15:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

ik weet niet hoeveel zakgeld ik krijg, niet genoeg in ieder geval want ik heb nooit geld :S en dat terwijl ik er nog bij werk!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 27-07-2002 16:56 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Basje, jij moet gewoon minder bier drinken.

Vind je het gek dat al je geld op is altijd


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen