IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Zakgeld Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-07-2002 19:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

ja bagger ik heb al weken op een dieet gestaan!!! en nog heb ik te weinig geld!!!!
nou verlang ik toch wel weer naar bier hoor


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-07-2002 19:19 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 17:24 schreef Vampie het volgende:
Nogmaals..daar is de kinderbijslag voor.Die is voor het kind.Als een kind oud genoeg is (meestal 12) kan hij/zij daar een deel van vragen voor b.v. kleedgeld.Is ook nog 'ns nuttig leert het kind met geld omgaan en dat als het op is het ook echt op is.
Mijn zoontje krijgt zakgeld van z'n vader 1 euro per week..de helft moet in z'n spaarpot de andere helft mag hij mee doen wat hij wil

Kinder bijslag is niet voor het kind, het een steun van de staat om kinderen te onderhouden.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-07-2002 14:33 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

hmmzz volgens mij zit ik boven het gemiddelde met inkomen voor mij leeftijd,
ik ben 7 krijg e80 per maand zakgeld en met mijn bijbaantje verdien ik tussen de 80 en 100 euro per week


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2002 14:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 14:33 schreef impaled succubus het volgende:

ik ben 7


Zo "jongeman", jij bent er ook al vroeg bij!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-07-2002 14:37 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 14:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Zo "jongeman", jij bent er ook al vroeg bij!

eeuuhh die 1 voor de 7 is ook wel gaaf, ik ben dus 17 maar dat staat oo gewoon in m'n user profiel aangegeven


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2002 14:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 14:37 schreef impaled succubus het volgende:
eeuuhh die 1 voor de 7 is ook wel gaaf, ik ben dus 17 maar dat staat oo gewoon in m'n user profiel aangegeven


nietes, daar staat: n/a

Geboortedatum: n/a





impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-07-2002 14:43 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 14:42 schreef attila_de_hun het volgende:
nietes, daar staat: n/a

Geboortedatum: n/a





serieus kut ff veranderen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-07-2002 15:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

rijkerd


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 02-08-2002 13:04 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Ik heb me toen ik nog naar school ging elk weekeinde de pleuris gewerkt. Elke zondag om 6:00 uur op. Mijn ouders vonden dat ik maar moest werken, kreeg dus ook geen zakgeld. Vind ik terecht (achteraf).

Wat ik belachelijker vind is/was het verschil in studiebeurzen. Ik woonde op kamers in Tilburg en kreeg zo'n 425 gulden per maand en moest daarvan ook mijn 300 gulden huur betalen). Een kamergenoot kreeg meer dan 1000 piek, omdat zijn ouders "niet genoeg verdienden", Maar hij hoefde dus niet in het weekeinde zich te pleuris te werken... Ik moet er wel ff bijzeggen dat mijn kleding in die tijd wel gefinancierd werd door pa en ma.



Pritt kills the Brazilian glue-scene


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2002 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is idd erg krom verdeelt
Ergste was bij studenten wiens ouders een eigen zaak hebben, die krijgen echt mega veel beurs !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 02-08-2002 13:29 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 2 augustus 2002 13:04 schreef Vomitory het volgende:
Een kamergenoot kreeg meer dan 1000 piek, omdat zijn ouders "niet genoeg verdienden",
Aangezien mijn ouders (op de voordeligst gekozen pijldatum uiteraard) ook niet genoeg verdienden heb ik ook jarenlang met een maximale toelage rondgelopen. Ik kan je echter wel vertellen dat die in totaal op 'slechts' 890 gulden (meen ik) bedroeg; dus ik denk dat jouw huisgenoot er ook nog geld bij leende van Groningen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-08-2002 13:33 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 13:12 schreef Jenje het volgende:
Is idd erg krom verdeelt
Ergste was bij studenten wiens ouders een eigen zaak hebben, die krijgen echt mega veel beurs !


is dat zo?

Mooi zo


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-08-2002 13:48 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

4 euro's per week..

Ik vind het weinig in vergelijking met anderen maarjah is toch een schijntje met wat ik met werken verdien


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-08-2002 14:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

89.


joeri
Usericon van joeri
Posted 02-08-2002 14:03 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 14:02 schreef Slechtheid het volgende:
89.


ermmm okee


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-08-2002 14:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 14:03 schreef joeri het volgende:
ermmm okee


88 sucks ok? Niet verder vragen.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 21-08-2002 22:03 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Hmm heb altijd wel zakgeld gehad. Heb nooit tekort gehad - maar nu ik m'n eigen zaakjes run heb ik ALTIJD tekort. Maar ja, wie heeft nou niet tekort. Niet aan denken. Kud moet me rekeningafschriften nog openen. BALEN!!! BAAAAAAAAAAh.


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 21-08-2002 22:06 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

tja ik ben 17 en krijg E 15,00 per week.....soms meer als mijn moeder in een goede bui is....volgens mij is dit ook niet normaal maar ik klaag er verder echt niet over!


luuuuuuv is in the air.........


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 21-08-2002 22:13 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 13:29 schreef helmet het volgende:
Aangezien mijn ouders (op de voordeligst gekozen pijldatum uiteraard) ook niet genoeg verdienden heb ik ook jarenlang met een maximale toelage rondgelopen. Ik kan je echter wel vertellen dat die in totaal op 'slechts' 890 gulden (meen ik) bedroeg; dus ik denk dat jouw huisgenoot er ook nog geld bij leende van Groningen.

uitwonende beurs + prestatiebeurs, zo kwam een vriendin van mij ook aan de 1000.


My madness, my sadness


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 22-08-2002 20:01 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Vanaf 1 september is het gedaan met mijn zakgeld als ik mijn haar terug niet normaal laat groeien ("zeggen ze"...) maar dat zullen we nog wel eens zien !


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 07-09-2002 17:25 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Ik heb eigenlijk zowiezo te weinig geld, maar misschien is dat omdat ik te veel cd's koop (ja in de winkel! kopieeren!)


Do or do not. There is no try.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-09-2002 17:28 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ben getrouwd en krijg af en toe wat kleingeld in mijn portomonaie.


Bazzio Attacks!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-09-2002 17:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 17:28 schreef bazzio het volgende:
Ben getrouwd en krijg af en toe wat kleingeld in mijn portomonaie.


Moet je een biertje van me, grote jongen

Enne - ik heb altijd zeer onregelmatig zakgeld gekregen.. Soms elke week een vast bedrag (15 gulden toen ik 17 was ofzo), toen ik studiefinanciering kreeg toen ik nog op de middelbare school zat 80 gulden per maand van me ouders..

Maar ook vaak genoeg geen zakgeld gekregen, en tsja.. Dan zit je mooi met je pik in het zand als je met je brommer zonder benzine staat

Soms konden mijn ouders ook heel erg gul zijn, ging ik uit en kreeg ik 50 gulden.. En mijn eet- rook- en drinkvoorraad voor mijn eerste festivals zijn geheel door mijn ouders gefinancieerd..

Dus toen ik 15 was heb ik gelijk een baantje gezocht (een uur fietsen, enkele reis) als afwasser.. Verdiende 4,50 gulden per uur Gelukkig kreeg ik wel fooi (tot 25 gulden per avond)..

Sindsdien heb ik altijd baantjes gehad, grasmaaien, auto's wassen, en toen ik ging studeren ben ik op een helpdesk gaan werken, partime.. Moest mijn kleren zelf kopen, en al het studiemateriaal, geen zakgeld en ik moest echt bedelen bij mijn ouders om het collegegeld te betalen.. Dat suckte!

Heb vaak genoeg zonder boeken gezeten omdat ik geen geld had En dat terwijl je pa toch in een nieuwe Mercedes rondrijdt


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 10-09-2002 12:42 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

per week 10 gulden, maar toen mijn
pa er achter kwam dat ik rookte
werd het 4 gulden, zodat ik geen
sigaretten kon kopen

(alleen die kleine camel pakkies )


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 10-09-2002 12:57 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

Hou op zeg, m'n moeder zat volop in de bijstand.....
Zakgeld was echt het laatste waar ik op kon rekenen..
Ik kreeg op m'n 16e of zo een pak shag in de week, en voor de rest moest ik maar een krantenwijk nemen..
Nu verdien ik zat hoor, je zult mij niet horen klagen.
Eigenlijk ben ik best wel blij dat ik niet zo verwend ben als kind.
("kunnen" later echt vervelende mensjes worden... )


why would you listen to me?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen