IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : The Haunted Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-09-2004 16:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind rEVOLEr echt een stomme titel, maar The Haunted vind ik zeker wel een coole band.

grappig trouwens dat alles wat 3 jaar terug zo nodig nog death metal moest heten het nu opeens benadrukt moet worden hoe thrash alles wel niet is....


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-09-2004 16:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 16:12 schreef ghoulliette het volgende:
ik vind rEVOLEr echt een stomme titel, maar The Haunted vind ik zeker wel een coole band.

grappig trouwens dat alles wat 3 jaar terug zo nodig nog death metal moest heten het nu opeens benadrukt moet worden hoe thrash alles wel niet is....


The Haunted Death metal mwehehehe

kom nou toch....dat is het nog nooit geweest.

in februari te bewonderen, maar helaas niet in Nijmegen....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-09-2004 16:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik bedoelde het eigenlijk sowieso meer in het algemeen. Dat het leek of drie jaar terug iedereen overal iets van death in probeerde te vinden, en dat dat nu (weer) met thrash zo is.

Maar misschien dat dat zo lijkt omdat ik dat dan toevallig vaak langs heb horen komen. niet bepaald objectief ofzo. Misschien is het wel plaats gebonden


ps. The Haunted met HateSphere en Mastodon in Arnhem vorig jaar, dat was VET

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-09-2004 16:49]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-09-2004 16:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 16:48 schreef ghoulliette het volgende:


ps. The Haunted met HateSphere en Mastodon in Arnhem vorig jaar, dat was VET


yep, dat was fun!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-09-2004 16:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

maarre jij weet waar ze komen?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-09-2004 17:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

waarschijnlijk wel


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-09-2004 17:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kun jij me best verklappen, anders hoor ik het wel via de willemeen


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-09-2004 17:13 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

wil wel, maar is nog niet bevestigd....


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-09-2004 20:10 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ben er wel uit denk ik na 4x luisteren, het is hun beste werk....


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 15-09-2004 10:53 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ja verdomme dit klinkt echt super!

NO COMPRIMISE!!!!


Inter faeces et urinam nascimur


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-09-2004 12:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 20:10 schreef Spirit In Black het volgende:
ben er wel uit denk ik na 4x luisteren, het is hun beste werk....


dat belooft dus veel goeds (ook al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik de "oudere" thrashbands toch iets meer waardeer, mogelijk deels door nostalgische redenen).


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-09-2004 12:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:19 schreef attila_de_hun het volgende:
dat belooft dus veel goeds (ook al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik de "oudere" thrashbands toch iets meer waardeer, mogelijk deels door nostalgische redenen).


wees bereid om vaker te luisteren, het valt niet te vergelijken met 'oude' thrash, maar als je het debuut kon waarderen dan hoor je hier eindelijk het vervolg. Dit is 'moderne' thrash....niet onbegrenst bikkelhard...vind ik wel wat hebben.

Mijn mening wijkt overigens nogal eens af van de gemiddelde


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-09-2004 12:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:27 schreef Spirit In Black het volgende:
wees bereid om vaker te luisteren, het valt niet te vergelijken met 'oude' thrash, maar als je het debuut kon waarderen dan hoor je hier eindelijk het vervolg. Dit is 'moderne' thrash....niet onbegrenst bikkelhard...vind ik wel wat hebben.

Mijn mening wijkt overigens nogal eens af van de gemiddelde


ik vind het debuut heel goed evenals de derde album.ik verheug me dan dus ook op deze nieuweling. maar je hebt gelijk , het is gewoon anders als de oude thrash. die dagen komen nooit meer terug

(kom op je wilt toch niet zeggen dat je geen kippevel krijgt als je het begin van "Darkness descends" hoort en weet wat voor bruut geweld er dan opvolgt??)


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-09-2004 12:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:35 schreef attila_de_hun het volgende:

(kom op je wilt toch niet zeggen dat je geen kippevel krijgt als je het begin van "Darkness descends" hoort en weet wat voor bruut geweld er dan opvolgt??)


ben een groot liefhebber van 80's thrash, maar dit valt niet te vergelijken en doe ik dus ook niet....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-09-2004 14:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 17:13 schreef Spirit In Black het volgende:
wil wel, maar is nog niet bevestigd....

zo rond sinteklaas....?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-09-2004 17:33 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 14:20 schreef ghoulliette het volgende:
zo rond sinteklaas....?


nee, in februari...

ik weet waar je op doelt


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-09-2004 20:27 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik heb de nieuwe sinds vandaag.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-10-2004 21:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik zeg het niet vaak, maar Revolver is een heersch plaat! Hij wordt met iedere luisterbeurt beter....knap gedaan.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 08-10-2004 8:25 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

The Haunted komt voor 2 shows naar Nederland, inderdaad in Februari.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 10-10-2004 22:10 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 8 oktober 2004 8:25 schreef Rutan het volgende:
The Haunted komt voor 2 shows naar Nederland, inderdaad in Februari.
waar spelen ze dan?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2004 16:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ook maar eens the Haunted gaan luisteren, was toch wel benieuwd wat er van At the Gates in terug te horen was.
Op dit moment heb ik "Made Me Do It" achter de kiezen, en die klintk iig erg vet. Alleen bespeur ik nog niet echt veel variatie tussen de nummers.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2004 19:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Gadver, wat is "Revolver" een ontieglijke kut-cd zeg. Ik zet de vorige nog maar eens snel op.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2004 19:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hmm, ik vind tot nu toe "the Haunted" en "rEVOLVEr" tegenvalleen t.o.v. "One Kill Wonder" en "Made Me Do It"


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 19:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

One Kill Wondr heerscht iig de pannen ja ... Made Me Do It is ook errug goe


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2004 19:34 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 19:30 schreef Jenje het volgende:
One Kill Wondr heerscht iig de pannen ja ... Made Me Do It is ook errug goe

ik ga denk ik ook voor OKW, ja


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen