IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : The Haunted Vorige pagina | Volgende pagina
Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 01-04-2011 14:36 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

Nog niet veel van gehoord maar geez, herken The Haunted er bijna niet meer in Gaat wel erg de In Flames/Soilwork achtige kant op. Niet per definitie negatief hoor, maar tsja.. iets met verwachtingspatronen?

Wat vind jij ervan dan?


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 14:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik heb hem nog niet gehoord

Nou ja, na die post heb ik even twee nummertjes op YouTube geluisterd en ben ik snel weer afgehaakt. Vraag me alsnog af wat de mening is van mensen die het wel goed geluisterd hebben


I wish I was a butterfly


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 01-04-2011 14:59 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

Snap ik, fair enough. Ik zal ook zeker vaker luisteren alvorens een échte mening te vormen.

Maar die eerste indruk zegt voor mij wel heel veel over de algehele 'vibe' van de muziek. Dit is in mijn oren gewoon niet dezelfde band. Ik vind het niet erg als bands gaan groeien of een andere kant op gaan qua muziek, maar voor mij mist nu dus juist een element dat The Haunted voorheen zo vet maakte voor mij: het "alles omver blazen/stampen", 'in your face' idee. Vind het persoonlijk gewoon wel jammer


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-04-2011 16:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind hem echt belachelijk. Waar gaat dit nu nog over. Niets visie, niets lijn, nul de botten agressie, WTF is dit?? Fabrieksmetal die naast thrash gelegen heeft met een zweem van agressie.
Zit hier werkelijk iemand op te wachten die niet analytisch staat te luisteren maar voor zijn plezier es een schijfje oplegt om es zijn gedachten te verzetten??
en dan nog die naam , The Haunted, gdamn, zelfs omhooggevallen thrashbandjes lijken last te hebben van het Metallica-syndroom.


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-04-2011 16:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hij staat bij mij nog op het lijstje. De samples trok ik in ieder geval nog wel. Heb het nooit echt gehad met deze band (maar ik zal me er wel nog eens in verdiepen), maar de koerswijziging van de nieuwe maakt me wel benieuwd.

Welke is volgens jullie de beste 'oude' The Haunted-plaat?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-04-2011 16:22 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

The Haunted en Made me do it. One kill wonder vond ik zelf al minder fris.

Al gaat er niets boven de demo's natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 01-04-2011 16:22]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 16:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Heb het nooit echt een topband gevonden, wel veel potentie.

Daarom was ik juist benieuwd of een radicale stijlwijziging de potentie dan eindelijk zou vervullen.


I wish I was a butterfly


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-04-2011 16:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2011 16:07 schreef Hypnos het volgende:
ik vind hem echt belachelijk. Waar gaat dit nu nog over. Niets visie, niets lijn, nul de botten agressie, WTF is dit?? Fabrieksmetal die naast thrash gelegen heeft met een zweem van agressie.
Zit hier werkelijk iemand op te wachten die niet analytisch staat te luisteren maar voor zijn plezier es een schijfje oplegt om es zijn gedachten te verzetten??
en dan nog die naam , The Haunted, gdamn, zelfs omhooggevallen thrashbandjes lijken last te hebben van het Metallica-syndroom.


Je begrijpt 't niet, man!
Liedjes, daar gaat het op deze plaat om. Sterke liedjes nog wel. Ik heb zelf lang verkondigd dat 't debuut de beste plaat was, maar deze kan er zo naast. Alles ertussen is een streepje minder. Met de Marco-periode als dieptepunt.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MetalMitch1992
Nacho Libre
Usericon van MetalMitch1992
Posted 01-04-2011 19:40 by MetalMitch1992 Wijzig reactieProfiel van MetalMitch1992Quote dit berichthttp://www.metalmitch.web-log.nl

Ik vind hem wel lekker. Groovend, je kan er op headbangen, beetje experimenteren maar vooral sterke songs. Je moet hem wel een paar keer horen voor hij klikt, maar hij is wel goed. Ik schreef al in mijn recensie, het is net rivella: lekker verfrissend en een beetje vreemd, maar wel lekker


I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-04-2011 19:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2011 16:26 schreef Count Usher het volgende:
Je begrijpt 't niet, man!
Liedjes, daar gaat het op deze plaat om. Sterke liedjes nog wel. Ik heb zelf lang verkondigd dat 't debuut de beste plaat was, maar deze kan er zo naast. Alles ertussen is een streepje minder. Met de Marco-periode als dieptepunt.


ik vind het al even misplaatst als Hatesphere tegenwoordig

maar kom, kzal maar nog es luisteren


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 19:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hypnos houdt ook helemaal niet van liedjes!


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-04-2011 19:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat is zo , behalve in black en death metal, daar is er een gebrek aan

moeilijk hé


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 20:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2011 19:58 schreef Hypnos het volgende:
dat is zo , behalve in black en death metal, daar is er een gebrek aan

moeilijk hé

Ik plaag je maar wat


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-04-2011 20:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Hypnos plagen is liefde vragen


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 20:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dat vraag ik altijd! Maar ik geef vooral liefde, *strooit*

En bloemetjes.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-04-2011 21:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ban?


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 21:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nee, hoeft niet.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-04-2011 21:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oef

nog een beetje The Aunted luisteren dan


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-04-2011 21:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2011 20:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat vraag ik altijd! Maar ik geef vooral liefde, *strooit*

En bloemetjes.


Positief ben je de laatste tijd!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 21:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Altijd!


I wish I was a butterfly


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 01-04-2011 21:58 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 1 april 2011 16:22 schreef bokaj het volgende:
The Haunted en Made me do it. One kill wonder vond ik zelf al minder fris.

Al gaat er niets boven de demo's natuurlijk.




Live wel erg goed (nog steeds).


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-04-2011 22:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heb ze ooit op Graspop gezien en dat was Beenhard. Snijdend gitaargeluid tot en met
was de eerste keer dat ze er stonden

Unleashed kwam erna denkk en die klonken toen echt als een relaxmomentje


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-02-2012 10:01 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Peter Dolving heeft de band verlaten. Alweer. Godver!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-02-2012 10:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

gegokt en verloren #laatste plaat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-09-2014 11:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Die nieuwe overtuigt mij niet helemaal. Erg bruut allemaal, maar weinig dat blijft hangen. Voorlopig althans.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen