IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : The Haunted Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 19:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nieuwe nog niet gehoord ....
wat ist grote vershcil met OKW?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-10-2004 19:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

wat ik al zei, The Haunted liefhebbers zijn verdeeld in twee kampen.......

ik persoonlijk vind One Kill Wonder en Made Me Do It mindere platen t.o.v. Revolver en het debuut. Tja, wat doe je eraan...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2004 19:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 19:36 schreef Jenje het volgende:
nieuwe nog niet gehoord ....
wat ist grote vershcil met OKW?

andere zanger

Zoals Spirit in Black zegt: rEVOLVEr en het debuut is de ene kant van the Haunted, en OKW en MMDI zijn de andere kant.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2004 19:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 19:38 schreef Spirit In Black het volgende:
wat ik al zei, The Haunted liefhebbers zijn verdeeld in twee kampen.......

ik persoonlijk vind One Kill Wonder en Made Me Do It mindere platen t.o.v. Revolver en het debuut. Tja, wat doe je eraan...


Maar Revolver lijkt toch weing op het debuut (op de zang na; deze zanger is wel heel goed)? Het debuut was snel en furieus terwijl deze nieuwe veel tammer klinkt.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-10-2004 19:47]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2004 19:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 19:46 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar Revolver lijkt toch weing op het debuut (op de zang na; deze zanger is wel heel goed)? Het debuut was snel en furieus terwijl deze nieuwe veel tammer klinkt.

De nieuwe is wel tammer, maar heeft eenzelfde "vibe". Maar mijn idee dan, en ik ben past vandaag actief aan het luisteren


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-10-2004 22:31 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 13 oktober 2004 19:38 schreef Spirit In Black het volgende:
wat ik al zei, The Haunted liefhebbers zijn verdeeld in twee kampen.......

ik persoonlijk vind One Kill Wonder en Made Me Do It mindere platen t.o.v. Revolver en het debuut. Tja, wat doe je eraan...
bij mij is het juist andersom



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-10-2004 17:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 22:31 schreef Mies het volgende:
bij mij is het juist andersom


dat kan natuurlijk

quote:
Maar Revolver lijkt toch weing op het debuut (op de zang na; deze zanger is wel heel goed)? Het debuut was snel en furieus terwijl deze nieuwe veel tammer klinkt.


Revolver heeft idd dezelfde vibe, venijnigheid en felheid, meer met de tanden bloot metal. En dat hoeft van mij niet op volle snelheid te gebeuren, hoe langzamer hoe meer dreiging...de kunst van het weglaten.

Maar hey, als je em niet goed vind dan is dat toch zo....heb ik geen problemen mee.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2004 17:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik dacht eerst dat het wel meeviel met de zwart/wit heid van de meningen over deze band, maar hehe, echt gaaf dat iedereen die the Haunted tof vindt óf de 1e en 4e gaaf vindt, of de 2e en 3e


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-10-2004 17:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 17:27 schreef ZelThoR het volgende:
Ik dacht eerst dat het wel meeviel met de zwart/wit heid van de meningen over deze band, maar hehe, echt gaaf dat iedereen die the Haunted tof vindt óf de 1e en 4e gaaf vindt, of de 2e en 3e


ik vind ze allemaal wel gaaf, maar ik heb mijn voorkeuren......dat heb je bij iedere band.

Bij deze wordt heel duidelijk het verschil gemaakt door de verschillende zangers en hun muzikale inbreng daarbij...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-10-2004 17:31 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Daar sluit de zwart witte hoes van rEVOLVEr mooi op aan.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-10-2004 17:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 17:31 schreef arrebar het volgende:
Daar sluit de zwart witte hoes van rEVOLVEr mooi op aan.


Die is niet mooi....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 17:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 17:27 schreef ZelThoR het volgende:
Ik dacht eerst dat het wel meeviel met de zwart/wit heid van de meningen over deze band, maar hehe, echt gaaf dat iedereen die the Haunted tof vindt óf de 1e en 4e gaaf vindt, of de 2e en 3e


Klopt toch niet 100 % want ik vind de 1e en de 3e het beste.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 21-12-2004 23:06 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik had ergens gelezen dat The Haunted naar Nederland komt, maar ik kan er nergens meer wat over vinden. Komen ze nog?



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-12-2004 8:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

tour is gecancelled..


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-12-2004 10:55 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2004 8:14 schreef Spirit In Black het volgende:
tour is gecancelled..




Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 22-12-2004 10:58 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Fijn hoor, dat mojo metalbands doet


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-12-2004 1:39 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 22 december 2004 8:14 schreef Spirit In Black het volgende:
tour is gecancelled..
best kut dan



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2006 14:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

rEVOLVEr herontdekt, toch lekker rockend plaatje


signature


Bloodline
Usericon van Bloodline
Posted 03-09-2006 10:14 by Bloodline Wijzig reactieProfiel van BloodlineQuote dit berichthttp://www.facebook.com/mendelian

Gisteren is hun nieuwe cd The Dead Eye uitgelekt
Ik denk zeg het maar ff. Hij is in iedergeval uber strak !



stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 05-09-2006 9:19 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

Heb 'm al weer gedelete. nieuwe lijdt aan een soort Black Album/Load ziekte. swingende B-riffjes en twijfelzang. Paar nummers waar het gaspedaal nog 'ouderwetsch'wordt ingedrukt, maar niet genoeg om de plaat te redden.


putrescent
Usericon van putrescent
Posted 05-09-2006 9:51 by putrescent Wijzig reactieProfiel van putrescentQuote dit berichthttp://www.putrescent.nl

Te koop:

T-shirt The Haunted zwart XL € 10,-



Geïnteresseerd ? Mail naar: danny [at] putrescent [dot] nl


www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-05-2007 14:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hoe meer ik die laatste plaat beluister, hoe beter ik 'em vind. In het begin sprak de plaat me totaal niet aan, maar nu ligt ie bijna dagelijks op.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-03-2011 17:56 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik herken de hele band niet meer terug. Hebben ze misschien met opzet een verkeerd album van een andere band onder de naam The Haunted laten lekken?

edit: Na revolver heb ik de band niet meer gevolgd eigenlijk, dat album vond ik ook al behoorlijk minder.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-03-2011 17:57]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-03-2011 20:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 17:56 schreef bokaj het volgende:
Ik herken de hele band niet meer terug. Hebben ze misschien met opzet een verkeerd album van een andere band onder de naam The Haunted laten lekken?

edit: Na revolver heb ik de band niet meer gevolgd eigenlijk, dat album vond ik ook al behoorlijk minder.


Hehe, 't is inderdaad even wennen. Maar ik trek het wel.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 14:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

En? Hoe vinden we het?


I wish I was a butterfly


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen