IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : windows problemen Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-10-2006 0:11 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wel een half uur mee bezig geweest, maar goed.



trol
Usericon van trol
Posted 14-10-2006 0:29 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Volgens mij moet ik dan 21600 keer de computer opstarten om mijn tijd terug te winnen..
Maarja.. In wiskunde ben ik ook al belacheljk slecht.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 24-10-2006 17:00 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Mijn PC is reeds geruime tijd geleden eens gecrashed geweest... Ik heb het kreng dan ingeleverd bij een hersteldienst waar ze me ook verzekerd hadden dat de bestanden (waaronder ook groot deel muziekbestanden) allen gerecupereerd zouden worden...

Nou, toen ik de PC terug kreeg waren de bestaande "opstartaccounts" van windows verdwenen en dienden we dus nieuwe aan te maken. M'n oude bestanden staan hoogstwaarschijnlijk echter nog ergens achter die oude account verscholen waar ik dus nu niet meer aankan

Ik ben bijna zeker dat de bestanden nog ergens op de harde schijf staan want er immers bitter weinig vrije ruimte op mn hard disk... Iemand een idee hoe ik aan deze bestanden zou kunnen geraken?

Men had me al aangeraden om een soort programmaatje te downen vh internet waarmee je die accounts ahw zou "kraken", maar ik zou niet weten waar zulke programma's te vinden (Ik beschik dus uiteraard wel over de passwords vr de accounts maar die wil dat kreng niet aanvaarden )

PC-kenners onder het ZM-volk dat ter hulp kan/wil schieten?


Member of the iso-betawuste crew!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-10-2006 17:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Misschien al te simpel gedacht hoor. Kun je niet gewoon een nieuwe account aanmaken met die oude gegevens? Of werkt dat niet?

Nerds? Iemand?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 24-10-2006 17:24 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Damn ik weet m`n registratiecode niet meer..

Heeft iemand er nog 1 mag illegaal zijn...


editlul...windows Home edition dutch versie 2002

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 24-10-2006 17:24]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-10-2006 17:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

@Snoodaerdt: XP neem ik aan?

Als je met de verkenner naar c:\\documents and settings gaat zie je daar dan geen mapje met de naam van je oude useraccount?

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-10-2006 17:33]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2006 17:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is in windows te zien welk type ddr geheugen je hebt? 333 of 400?


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 24-10-2006 17:51 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2006 17:31 schreef Jenje het volgende:
Is in windows te zien welk type ddr geheugen je hebt? 333 of 400?

Moet je zo'n hardware programmatje voor hebben, je kan ook even in het begin in de bios kieken. Kast openen is ook zo gedaan.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2006 17:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah .. er is dus geen manier voor als je lui bent .. kut ..


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-10-2006 18:22 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 24 oktober 2006 17:58 schreef Jenje het volgende:
Ah .. er is dus geen manier voor als je lui bent .. kut ..

hier, moej eem cpuz.exe starten uit die te downen zip : http://www.cpuid.com/cpuz.php


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-10-2006 18:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dit is echt zo'n vermakelijk topic


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-10-2006 18:25 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Iets met Apple's met peren vergelijken zeker..


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-10-2006 18:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Jaloers op een mijn mac die nooit wat heeft maar elke ochtend vrolijk opstart


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-10-2006 18:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat doet mij PC ook!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-10-2006 18:32 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Hier niet meer. idd jaloers ja

[edit]mn muziekpc (nog) wel tho

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-10-2006 18:33]


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-10-2006 18:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2006 18:30 schreef ZelThoR het volgende:
Dat doet mij PC ook!
Jij bent dan ook een nerd, dat telt niet.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-10-2006 18:38 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2006 17:00 schreef Snoodaerdt het volgende:
Mijn PC is reeds geruime tijd geleden eens gecrashed geweest... Ik heb het kreng dan ingeleverd bij een hersteldienst waar ze me ook verzekerd hadden dat de bestanden (waaronder ook groot deel muziekbestanden) allen gerecupereerd zouden worden...

Nou, toen ik de PC terug kreeg waren de bestaande "opstartaccounts" van windows verdwenen en dienden we dus nieuwe aan te maken. M'n oude bestanden staan hoogstwaarschijnlijk echter nog ergens achter die oude account verscholen waar ik dus nu niet meer aankan

Ik ben bijna zeker dat de bestanden nog ergens op de harde schijf staan want er immers bitter weinig vrije ruimte op mn hard disk... Iemand een idee hoe ik aan deze bestanden zou kunnen geraken?

Men had me al aangeraden om een soort programmaatje te downen vh internet waarmee je die accounts ahw zou "kraken", maar ik zou niet weten waar zulke programma's te vinden (Ik beschik dus uiteraard wel over de passwords vr de accounts maar die wil dat kreng niet aanvaarden )

PC-kenners onder het ZM-volk dat ter hulp kan/wil schieten?

Als je als administrator inlogt kan je volgens mij overal bij gewoon (je oude account gegevens staan ergens onder Documents and Settings op je windows schijf).

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 24-10-2006 18:38]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-10-2006 18:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2006 18:38 schreef Iskariot het volgende:
Als je als administrator inlogt kan je volgens mij overal bij gewoon (je oude account gegevens staan ergens onder Documents and Settings op je windows schijf).

En als dat je niet lukt kan je volgens mij nog altijd in safe mode opstarten. Dan moet je bij het opstarten, voordat windows gestart is, op F8 drukken. Als ik het goed heb kan je dan ook overal bij.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-10-2006 18:39]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-10-2006 18:55 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2006 18:27 schreef spectre het volgende:
Jaloers op een mijn mac die nooit wat heeft maar elke ochtend vrolijk opstart


Je kan er ook niks mee, dus kan er weinig fout gaan eh?


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-10-2006 19:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat kun je er niet mee dan? (Gamen zeker )


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


renYek
Usericon van renYek
Posted 24-10-2006 19:06 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2006 18:39 schreef M. het volgende:
En als dat je niet lukt kan je volgens mij nog altijd in safe mode opstarten. Dan moet je bij het opstarten, voordat windows gestart is, op F8 drukken. Als ik het goed heb kan je dan ook overal bij.


Safe mode laadt alleen essentiele drivers en doet verder niks met rechten...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-10-2006 19:19 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2006 19:06 schreef renYek het volgende:
Safe mode laadt alleen essentiele drivers en doet verder niks met rechten...

Nee, maar jij kan wel iets met rechten doen, in safe mode. Meen ik me te herinneren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-10-2006 19:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 oktober 2006 19:06 schreef renYek het volgende:
Safe mode laadt alleen essentiele drivers en doet verder niks met rechten...


ik wou net zeggen, wat stelt die beveiliging anders voor


Je moeder.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-10-2006 19:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2006 19:35 schreef karnivoor het volgende:
ik wou net zeggen, wat stelt die beveiliging anders voor


Het klinkt anders wel als typisch Windows...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-10-2006 19:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 oktober 2006 19:37 schreef altx het volgende:
Het klinkt anders wel als typisch Windows...


daar heb je opzich ook wel weer een punt


Je moeder.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen