IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : windows problemen Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-05-2003 21:08 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Is het trouwens al veilig om messenger 6.0 te draaien? al enthousiaste mensen hier? Voor ik eraan begin


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-05-2003 21:11 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Messenger moet afgeschaft worden!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-05-2003 21:12 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik moet leren lezen

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 26-05-2003 21:13]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-05-2003 21:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Wat is Messenger?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-05-2003 21:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 21:12 schreef Claw het volgende:
Wat is Messenger?


gelukkig maak ik niet als enige dommme opmerkingen

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 26-05-2003 21:14]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-05-2003 21:14 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 21:12 schreef Claw het volgende:
Wat is Messenger?
Irritante zooi die ongewilde pop-ups op je beeldscherm tovert...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-05-2003 21:15 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 mei 2003 21:13 schreef FireFox het volgende:

gelukkig maak ik niet als enige dommme opmerkingen


Dude, niet zarken, gewoon antwoorden


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-05-2003 21:18 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 21:15 schreef Claw het volgende:
Dude, niet zarken, gewoon antwoorden

Ik hou niet echt van retorische vragen, maar goed voor jou is messenger een kathedraal in Timboektoe

Claw alsjeblieft hoor http://www.ciao.co.uk/Microsoft_MSN_Messenger__Review_5306189

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 26-05-2003 21:25]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 26-05-2003 21:22 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 21:18 schreef FireFox het volgende:
Ik hou niet echt van retorische vragen, maar goed voor jou is messenger een kathedraal in Timboektoe


hij bedoelt Verwegistan want in timboektoe staan natuurlijk geen kathedralen


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-05-2003 21:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 mei 2003 21:18 schreef FireFox het volgende:
Ik hou niet echt van retorische vragen, maar goed voor jou is messenger een kathedraal in Timboektoe


Eeuhm, ik vraag gewoon wat Messenger precies is. Is dat nou zo moeilijk


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 26-05-2003 21:24 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

MSN Messenger miskien


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-05-2003 21:24 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 mei 2003 21:24 schreef SleepwalkeR het volgende:
MSN Messenger miskien


zeg dat dan


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-05-2003 21:25 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Windows Messenger kan ook...


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 26-05-2003 21:45 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Nieuw probleem.

Ik heb een hub met 4 poorten. 3 daarvan zijn bezet en draaien allemaal perfect. Ik heb mijn adslmodem gehackt en deze draait nu op de uplink van mijn hub.

Nu heb ik op 1 van die 3 pc´s een 2e netwerkkaart gezet. Deze is alleen bedoelt om bestanden te delen met nog een 4e pc.

Probleem: zodra ik die netwerkkaart erin doe gaat er wel een lampje branden in de hub en deze pc kan de andere 2 pc´s ook bereiken. Toegang tot het modem is nu niet meer mogelijk en de nieuwe netwerkkaart ziet de 4d pc niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit draaiend kan krijgen.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 26-05-2003 21:58 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

hoe heb jij je adslmodem kunnen hacken


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 26-05-2003 22:00 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

www.weethet.nl staat een zeer uitgebreide handleiding. Veel plezier ermee, ik was 2 uur bezig


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 26-05-2003 22:01 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 26 mei 2003 21:45 schreef Possessedpacman het volgende:
Nieuw probleem.

Ik heb een hub met 4 poorten. 3 daarvan zijn bezet en draaien allemaal perfect. Ik heb mijn adslmodem gehackt en deze draait nu op de uplink van mijn hub.

Nu heb ik op 1 van die 3 pc´s een 2e netwerkkaart gezet. Deze is alleen bedoelt om bestanden te delen met nog een 4e pc.

Probleem: zodra ik die netwerkkaart erin doe gaat er wel een lampje branden in de hub en deze pc kan de andere 2 pc´s ook bereiken. Toegang tot het modem is nu niet meer mogelijk en de nieuwe netwerkkaart ziet de 4d pc niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit draaiend kan krijgen.
IEMAND?


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-05-2003 22:06 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 22:01 schreef Possessedpacman het volgende:
IEMAND?

ehm die netwerk kaart is voor 2 pc's met crosscable ?
Als je het goed configureert dan kun je gewoon alle data op de pc's die op de hub aansloten zijn delen met elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 26-05-2003 22:06]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 26-05-2003 22:14 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

nee het is 1 pc met 2 netwerkkaarten. 1tje zit op een hub met internet (internet doet het niet) en 2e kaart is voor een `losse`pc


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-05-2003 22:17 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 22:14 schreef Possessedpacman het volgende:
nee het is 1 pc met 2 netwerkkaarten. 1tje zit op een hub met internet (internet doet het niet) en 2e kaart is voor een `losse`pc

je wilt de losse pc met de pc die aan de hub gekopped zit verbinden ? dus gewoon een kabel tussen de 2 pc's ? (dat kan alleen met crosscables en dat lijkt me onzinnig...)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 26-05-2003 22:21 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

kep een crosscable. Deze verbinding deed het al, maar deze viel weg toen ik er een 2e kaart bij zette,


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-05-2003 22:23 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 22:21 schreef Possessedpacman het volgende:
kep een crosscable. Deze verbinding deed het al, maar deze viel weg toen ik er een 2e kaart bij zette,

en wat als je nu gewoon die pc met gewone kabel op de hub aansluit? dan kun je toch gewoon ook bestanden delen of moet dat juist niet? (dat lijkt mij iig het makkelijkst)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 26-05-2003 22:27 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

het is zo:

HUB
/||\
pc1 pc2 pc3 ADSL-modem
|
pc4

De verbindingen tussen pc1 en pc 4 waren er al. Ik moest alleen nog de verbinding pc1-hub leggen. Toen ik de netwerkkaart erin deed kon ik via de hub wel pc2 en pc3 bereiken, maar er was geen internet en ik was de verbinding kwijt tussen pc1 en pc4. alle kabels zijn gewoon utp behalve tussen pc1 en pc4, dit is cross.


[Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 26-05-2003 22:28]


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-05-2003 22:32 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 22:27 schreef Possessedpacman het volgende:
het is zo:

HUB
/||
pc1 pc2 pc3 ADSL-modem
|
pc4

De verbindingen tussen pc1 en pc 4 waren er al. Ik moest alleen nog de verbinding pc1-hub leggen. Toen ik de netwerkkaart erin deed kon ik via de hub wel pc2 en pc3 bereiken, maar er was geen internet en ik was de verbinding kwijt tussen pc1 en pc4. alle kabels zijn gewoon utp behalve tussen pc1 en pc4, dit is cross.


ik snap je wel maar ik vraag me af of deze configuratie mogelijk is....

bedenkt zich nu dat aansluiten op de hub nooit zal werken omdat de de 4e poort gedeeld staat met de uplink die al gebruikt wordt.

ik zou zowie zo voor de crossscable even vaste ipnummers nemen (als ze al op dhcp stonden... en check meteen of ze niet hezelfde staan als voor de netwerkaart op de hub)

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 26-05-2003 22:39]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 26-05-2003 23:38 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ik kan nu weer internetten op pc1 maar ik zie pc4 nog steeds niet. Het veranderen van IP's was al een idee, maar moet je hierbij dan ook de subnetmask veranderen omdat je eigenlijk 2 netwerken hebt.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen