IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : windows problemen Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-10-2002 1:23 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 oktober 2002 0:12 schreef webblaster wim het volgende:
want ik zit op 6 a 7 k p/sec te downen en das niet snel voor kabel. zou dat dan aan die compoort liggen?
Dat zou volgens mij heel goed kunnen. Ik geloof dat de hoogste snelheid die je compoort aan kan 38600 bps is (weet het niet zeker meer, het is lang geleden dat ik iets met compoorten gedaan heb) en da's niet snel..


I'm not being rude. You're just insignificant.


Enigma
Usericon van Enigma
Posted 12-10-2002 9:02 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 0:07 schreef MBMarduk het volgende:
HAhahah, dat jij dat niet wist joh!?
Wees gerust hier kun je niks aan doen!!!
Geloof je me niet? Gok maar op Google voor iets in de trant van "scroll winamp mp3 listen noise" en bekijk de resultaten.

Dit komt omdat je video kaart (opf het nou PCI of AGP is maakt niet uit) dezelfde bus moeten delen en 1 van de twee (ik dacht de video) heeft voorrang op de bus dus als je scrollt onderbreekt het je sound en hoor je dat gekraak.

Dit probleem is bij mij weggegaan toen ik OF linux ging draaien dacht ik en nu onder windows ook omdat ik een snelle PC heb (Athlon 1800+) dus is 'ie snel genoeg om EN de scrolls EN je sounds op te vangen.




Hmmz, ik heb zelf ook wel een snelle pc...

pentium 4; 2,4 ghz...
dus beetje vaag...

Linux? daar begin ik niet aan, ik ben niet eens zo handig met windows, laat staan linux :/

Ik heb het trouwens niet alleen met mp3, maar ook als ik een spel speel..... (was ik ff vergeten te melden)

[Dit bericht is gewijzigd door Enigma op 12-10-2002 9:07]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-10-2002 11:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 1:13 schreef Bintmeister het volgende:
rechts klikken op je desktop -> properties/eigenschappen -> settings/instellingen -> advanced/geavanceerd -> troubleshoot/(?)
tadaa


Hehe, ik heb inmiddels win98SE erop gezet als tweede boot. Daar kunnen dan alle spellen onder gespeeld worden.

Thanks anyway!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 14-11-2002 22:28 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

HELP !!!!

Wie van de techneuten kan mij verder helpen ?

Ik heb win 98se en ik kan (bijna)niets meer installeren.

Ik krijg een scherm te zien met kan de software/programma niet decomprimeren.

Nu heb ik een ghost programma er op zitten, en als ik de computer (clean) terug zet zoals in de oude installatie, dan blijf ik het zelfde probleem houden.

Mijn virus scanner die goed werkt en nog steeds is te updaten kan niets vinden, en heeft in de laatste 6 maanden ook niets gevonden wat verdacht kan zijn.

bijna bij iedere programma die ik op start krijg ik een fout melding.

Zie hier een aantal er van -->









zelfs na GHOST en alles schoon blijf ik dit houden.

Wie kent deze problemen ??? en weet er wat tegen te doen ?




[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 14-11-2002 22:44]


Wiegen Meister !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-11-2002 23:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Heh lijkt wel alsof je schijf volzit... heb je hem uitgebreid op fouten gecontroleerd? (surface scan, misschien heb je bad sectors ofzo)


Zenial


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-11-2002 23:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Holy fuckin' shit.... OF je schijf zit vol, OF je hebt een serieus probleem. Formatteren en windoos opnieuw installeren is dan het devies, nix geen ghost meuk.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 15-11-2002 0:46 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

kan ook een FAT probleem zijn.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-11-2002 1:06 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik heb mn PC zodanig ehh, verkloot ofzo, dat ie zelf niet meer kan defragmenteren of zelfs maar schijf op fouiten checken of niks... en nu...?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 15-11-2002 1:09 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

formateren of fdisk er tegen aan pleuren.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-11-2002 1:09 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Enne, hoe gaat dat??


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 15-11-2002 1:14 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

formateren is simpel, nodig 1 bootdisk met daarop format.com en dan

format c: [enter]

fdisk is ook gewoon een kwestie van op bootdisk zetten, draaien oude partitie wegflikkeren, nieuwe primaire partitie maken en dan formateren. (de grove aanpak).


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-11-2002 1:16 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hmmm... ik snap het nog steeds niet... bootdisk? Partitie?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 15-11-2002 1:22 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

een bootdisk is een diskette waarmee je, je computer kan opstarten.

En die heb je dus nodig om mee op te starten als je de hardeschij gaat formateren, omdat je anders naar het formateren je pc niet meer zo kunnen opstarten (nou ja je kan dan niks meer doen omdat er geen besturings systeem is)

een partitie is gewoon een duur woord voor een [c], [d], [f] etc. hardeschijf-gedeelte (iets complexer maar das niet echt relevant)

als je die dus weg mikt kan je niks meer met je schijf totdat je een nieuwe "partitie" (bijv. DOS, NTFS) aanmaakt, maar de methode om je echt rotte harde schijf weer aan de praat te krijgen.

Ik denk dat je het beste ff lief kan glimlachen naar een lokale nerd... die heeft het zo gedaan voor je.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-11-2002 1:24 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Merci, ik denk dat ik dat laatste es probeer

Met mijn goeie ouwe Mac had ik al die shit niet zeg...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-11-2002 18:15 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Weet iemand hoe je die irritante preview van windows media player kan uitschakelen in de explorer?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-11-2002 18:27 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 november 2002 18:15 schreef Iskariot het volgende:
Weet iemand hoe je die irritante preview van windows media player kan uitschakelen in de explorer?


euhm in win98:
Windows explorer opstarten
View -> Folder Options -> General tab -> Custom, druk op "Settings"
en nu bij het onderdeel "View web contents in folders" kies je "Only for folders where..."
en daarna zorgen dat die "view as web page" altijd uitstaat... is toch alleen maar irritant, lelijk en langzaam (erg microsoft dus)


Zenial


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-01-2003 21:50 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

wtf???

ineens 1 harde schijf en de ceedee-writer pleitte. huh??? ff opnieuw opstarten.


Oud Vuil.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 04-01-2003 21:51 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2003 21:50 schreef webblaster wim het volgende:
wtf???

ineens 1 harde schijf en de ceedee-writer pleitte. huh??? ff opnieuw opstarten.


Gewoon je comp. aan het vuil zetten.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-01-2003 21:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 januari 2003 21:51 schreef No Nonsense het volgende:
Gewoon je comp. aan het vuil zetten.


celeron 901 (jawel, 1). doet 't normaal best.

wel van de week de floppydisc eruit en erin gezet. zal wel wat lomp met de kabels in de weer geweest zijn.

ps, ik zet geen comps aan het vuil,ik bewaar alles. komt altijd nog wel van pas.

nog mensen voor 4mb int. geheugens? sterf ik van.


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-01-2003 22:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2003 21:58 schreef webblaster wim het volgende:
nog mensen voor 4mb int. geheugens? sterf ik van.

Hmmm, ik wil er wel een zooi, en dan als een soort meccano een omgekeerd kruis ervan maken en dat op mijn kast plakken, wel cool .


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-01-2003 22:03 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 januari 2003 22:01 schreef Dwaallicht het volgende:
Hmmm, ik wil er wel een zooi, en dan als een soort meccano een omgekeerd kruis ervan maken en dat op mijn kast plakken, wel cool .


, een nerdy omgekeerd kruis. helemaal van deze tijd.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 04-01-2003 22:03]


Oud Vuil.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 04-01-2003 22:19 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2003 21:58 schreef webblaster wim het volgende:
celeron 901 (jawel, 1). doet 't normaal best.

wel van de week de floppydisc eruit en erin gezet. zal wel wat lomp met de kabels in de weer geweest zijn.

ps, ik zet geen comps aan het vuil,ik bewaar alles. komt altijd nog wel van pas.

nog mensen voor 4mb int. geheugens? sterf ik van.


Pfff, ik gooi ook nooit wat weg, maar bij god ik heb 2 vierkante grote verhuisdozen vol met zooi...

Een kennis van mij heeft een waar kerkhof... op de zolder voor z'n kamer ligt het aan 2 kante helemaal vol met van alles en nog wat zo'n 20 gedemonteerde pc schat ik... + wat oude server zooi etc. etc.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-05-2003 23:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

G D
O O V
D G E
V E RRRRRRRRRRRRRR.
E D
R



VANAF GISTEREN BEZIG GEWEEST MET DAT KLOTE XP OVER 98SE TE ZETTEN EN(rustig aan nou) toen was alles naar de klote...

pas vanavond de boel kunnen redden, met een opstartdiskette uit mei '91.

en advies van rajackar.

oh oh oh, wat een ellende, heehoooooooowwwww voor win 98SE.


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-05-2003 23:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ai ai ai, dat klinkt niet best. Wat een pleuriszooi is het ook. Ik moet nog steeds mijn PC eens updaten met een nieuwe WinXP versie maar ik heb echt g!e!e!n! zin. Bleh.... PC is ook weer redelijk stabiel, nu (in tegenstelling tot dat andere ding dat tussen m'n PC en m'n internetverbinding instaat ).


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-05-2003 23:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

is linux echt zo moeilijk????

damn, ik ben haast bereid om er iets voor te leren. altijd dat gekloot, er liggen nu zo'n 14 cdrom's voor me en talloze floppies om alles weer te restauriseren.

XP


Oud Vuil.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen