IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : In Flames Vorige pagina | Volgende pagina
elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 12-08-2002 19:43 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ik vind clayman ook goed, en ja pinball map vind ik ook heel goed

ACHE IN FLAMES


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 12-08-2002 21:05 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Leuk bandje. Luchtig, doch zeer lang houdbaar (voor mij dan). Colony en Whoracle zijn toch de twee heerschende albums.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-08-2002 21:46 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

In Flames heerscht!!!!

Lekker in de trein clayman aan...heerlijk


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-08-2002 8:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 augustus 2002 17:49 schreef Dwaallicht het volgende:
...
Maar ja, de enige goede Göteborg bands vind ik Dissection en oude At The Gates. Ah, en Sacramentum ga ik nog beluisteren.


Waarschijnlijk ken je Eucharist dan niet? Pluk ff die demo van de server!

Ik vond In Flames een klasseband; geweldige melodieen; Lunar strain is een superalbum; vooral die break in het nummer In Flames: LAKE OF FIRE!!! is suuuper!!!!
Wat was ik blij toen Subterranean uitkwam; heerlijke nummers en ex-Eucharist drummer Daniel Erlandsson levert z'n beste werk af!
Jester race is hun beste werk; werkelijk non-stop superleads en songs die 'af' zijn!!! Black-ash inheritence is ook een prima mini. Whoracle is ook een ontzettend goed album met geweldige melodieen in tracks als Dialogue with the stars etc.
Wat was ik teleurgesteld toen Colony uitkwam prutspul opeens, Clayman valt ook vies tegen maar is niet zó slecht als de voorganger. De nieuwe cd heb ik nog niet geluisterd.

Overigens is het Japanse Divine Souls afgezien van een wat lager niveau vrijwel identiek aan de Jester race periode en Immortal souls heeft een cd uit die identiek klinkt aan Lunar strain. Goed te doen!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-08-2002 12:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Eucharist, ik wist niet dat ze in die hoek zaten? In mijn beleving was dat wat traditionelere death metal; anyhow, ik heb maar één nr. een paar keer gehoord. Zeker niet slecht.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-08-2002 12:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 17:49 schreef Dwaallicht het volgende:
...Ah, en Sacramentum ga ik nog beluisteren.

DUDE!! DOEN! Ik heb de laatste 2 op CD en de 1ste full-length en de EP ervoor op MP3 if you wish...laat het me weten als je ze nodig hebt (of wie-het-ook-wil).


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-08-2002 12:21]


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 13-08-2002 12:58 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 13 augustus 2002 12:20 schreef MBMarduk het volgende:
DUDE!! DOEN! Ik heb de laatste 2 op CD en de 1ste full-length en de EP ervoor op MP3 if you wish...laat het me weten als je ze nodig hebt (of wie-het-ook-wil).



Als ze helemaal compleet en goed zijn, zet ze dan alstublieft op de welbekende ftp okay? Ik kan namelijk weinig vinden van sacramentum, maar wat ik heb vind ik heerschen! nou moet ik nog even kijken welke cd's het beste zijn, die ga ik dan kopen, en de rest wordt denk ik branden....dus zet ze er aub op! thx!



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-08-2002 13:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

OK, zal wel vanavond worden.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-08-2002 15:07 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik vind In Flames dus wel heerschen, al is het maar omdat dat mijn eerste concert was.



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-08-2002 15:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 12:58 schreef Kramy het volgende:
....dus zet ze er aub op! thx!


De eerste helft staat er op. 1994-1996 en nog 2 losse trax van compilaties.


joeri
Usericon van joeri
Posted 13-08-2002 16:02 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik vind in flames wel goed, niet mn favo band ofzo.....ik luister er alleen niet zo vaak na, mn winamp kiest niet zovaak in flames (ik heb mn winamp op shuffle)

edit: ik heb er ff een nummer van opgezet en bij nadar inzien vind ik ze zwaar goed

[Dit bericht is gewijzigd door joeri op 13-08-2002 16:03]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-08-2002 16:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Maaar wat vinden jullie van de nieuwe In Flames cd "Reroute To Remain"? Ik heb al van een aantal IF liefhebbers gehoord dat ze hem behoorlijk vinden tegenvallen (ikzelf ben geen IF liefhebber)


Zenial


Lightning
Metropolis
Usericon van Lightning
Posted 13-08-2002 16:20 by Lightning Wijzig reactieProfiel van LightningQuote dit bericht

december flower ruleerd, en natuurlijk whoracle!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-08-2002 16:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 16:16 schreef Zenial het volgende:
Maaar wat vinden jullie van de nieuwe In Flames cd "Reroute To Remain"? Ik heb al van een aantal IF liefhebbers gehoord dat ze hem behoorlijk vinden tegenvallen (ikzelf ben geen IF liefhebber)


Ben zelf van begin tot en met Whoracle fan geweest...Ik zal je morgen een antwoord posten, geen tijd vandaag.



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-08-2002 11:39 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Jippi.... Soilwork is idd voorprogramma van In Flames... Me is going!!!!!!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


moose
Usericon van moose
Posted 28-08-2002 12:54 by moose Wijzig reactieProfiel van mooseQuote dit berichthttp://nope

quote:
Op 12 augustus 2002 17:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Prutband. Iron Maiden riffjes all over the fukkkking place met lauwe death metal erbij.... totdat ze besloten 'intellectueel' te worden, toen werd het nog erger.

Maar ja, de enige goede Göteborg bands vind ik Dissection en oude At The Gates. Ah, en Sacramentum ga ik nog beluisteren.


Dat Dissection en At The Gates erg kont stampen vind ik ook maar dat In Flames zo slecht is vind ik echt niet...


Suicide Machine


The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 28-08-2002 17:28 by The mighty reaper Wijzig reactieProfiel van The mighty reaperQuote dit bericht

Ik ga ook naar concert van In Flames. Soilwork is erg goed ja met As we speak en Natural Born Chaos zowel het album als het nummer!!!


Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 01-10-2002 13:46 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 28 augustus 2002 17:28 schreef The mighty reaper het volgende:
Ik ga ook naar concert van In Flames. Soilwork is erg goed ja met As we speak en Natural Born Chaos zowel het album als het nummer!!!


Nog een kaartje nodig? Ik heb er eentje over...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-10-2002 14:40 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ja In Flames zo'n bandje waar ik vroeger veel naar luisterde toen ik nog niet zo in de extremere metal zat. De eerste 3 cd's luister ik nu nog wel eens en die zijn zeker zo slecht nog niet maar tegenwoordig geef ik toch de voorkeur aan wat heftigere muziek. Laatst heb ik trouwens ook wat nummers van die nieuwe cd gehoord en die vond ik persoonlijk best kut. Veel te veel van die vieze nu-metal invloeden enzo


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 01-10-2002 20:11 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Het begint een beetje het standaard verhaal te worden. Bands beginnen het goed te doen voor een steeds groter publiek en gaan veranderen. Zo ook In Flames, ik vind dat ze steeds meer nu-metal invloeden krijgen, de oude nummers zijn wel te pruimen.



Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 01-10-2002 20:25 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Ben ik dan echt de enige die de nieuwe cd best wel goed vind?? Nummers als trigger,metaphor zijn toch wel sterk.


Noppe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2002 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Blijkbaar


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 01-10-2002 20:29 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 20:27 schreef Jenje het volgende:
Blijkbaar


So be it then,geef er nie echt om wat iemand anders denkt,hehe.


Noppe


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 01-10-2002 20:30 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 20:29 schreef Jurgen het volgende:
So be it then,geef er nie echt om wat iemand anders denkt,hehe.


Waarom vraag je er dan naar?


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 01-10-2002 20:33 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

kutband


No meat is sweater


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen