IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : In Flames Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-11-2003 14:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mja, zit er eerlijk gezegd niet echt meer op te wachten. Geef mij maar het ruigere en technischere werk


"This one is older than shit, heavier than time!"


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 18-11-2003 14:46 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Goede band, luister t eigenlijk te weinig


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 18-11-2003 14:49 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 14:30 schreef Sharteel het volgende:
Ik ben zaterdag naar een luistersessie geweest van 't nieuwe album (very exclusive) en boy, did I like it. Het kan zijn dat er nog wat songs sneuvelen, voor mij persoonlijk mochten er drie afvallen. Zolang F(r)iend maar de opener blijft. Ik vloog zowat van mijn stoel toen de cd begon. Voor degenen die schrik hebben dat In Flames dezelfde kant is opgegaan als Soilwork, wees gerust, dat is allesbehalve het geval. Al staat er wel 1 (enorm sterke) ballade op de cd. Ik kan al niet wachten tot ik de promo eingelijk in handen heb.


En hoe zou je de stijl beschrijven? Is het een voortzetting van "Reroute to remain" of totaal anders?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-11-2003 14:58 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Dat lees je maar in het interview en bespreking die ik voor Mindview ben aan 't maken..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 18-11-2003 19:22 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 14:30 schreef Sharteel het volgende:
Voor degenen die schrik hebben dat In Flames dezelfde kant is opgegaan als Soilwork, wees gerust, dat is allesbehalve het geval.


hhmmm, ik dacht dat het leed al geschiet was met Reroute...., maar goed die vond ik ook wel te pruimen, maar het moet niet veel gekker worden..


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 21-11-2003 10:20 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 14:30 schreef Sharteel het volgende:
Ik ben zaterdag naar een luistersessie geweest van 't nieuwe album (very exclusive) en boy, did I like it. Het kan zijn dat er nog wat songs sneuvelen, voor mij persoonlijk mochten er drie afvallen. Zolang F(r)iend maar de opener blijft. Ik vloog zowat van mijn stoel toen de cd begon. Voor degenen die schrik hebben dat In Flames dezelfde kant is opgegaan als Soilwork, wees gerust, dat is allesbehalve het geval. Al staat er wel 1 (enorm sterke) ballade op de cd. Ik kan al niet wachten tot ik de promo eingelijk in handen heb.


Jij wel he? GRRR Naja, ik ben in ieder geval wel heel benieuwd!!!!



maniacM
Usericon van maniacM
Posted 05-12-2003 15:24 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 14:30 schreef Sharteel het volgende:
Voor degenen die schrik hebben dat In Flames dezelfde kant is opgegaan als Soilwork, wees gerust, dat is allesbehalve het geval


Er is nix mis met Soilwork!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-12-2003 15:39 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Vind ik ook niet, 't is een van mijn favoriete bands.. Zowel het oudere als het nieuwere Soilwork.. De meeste IF fans die RTR niet konden pruimen zouden IF die kant echter niet willen zien opgaan. Daarmee dat ik dit zei..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 05-12-2003 15:40 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2003 15:24 schreef maniacM het volgende:
Er is nix mis met Soilwork!



Nee, inderdaad..

Zowel Soilwork en In Flames zijn gewoon goed


zo kan ie wel weer


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 16-02-2004 11:10 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-02-2004 11:29 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 11:10 schreef Vintersorg het volgende:
http://www.standablaze.de/download/In_Flames_-_The_Quiet_Place-javis-HDP.mpg

nieuwe videoclip


Me downloading, tnx


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-02-2004 11:48 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik vind het opzich wel een mooie clip, maar muziekaal valt het wel weer tegen.

maar mischien heb ik wel teveel naar The Jester Race en Whoracle geluisterd....

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 16-02-2004 11:49]


Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 16-02-2004 12:11 by Lone-Dragon Wijzig reactieProfiel van Lone-DragonQuote dit bericht

ik ben heel benieuwd naar het nieuwe album sountrack to your escape maar ik vind RtR ook best goed, beter als de oude nummers, maargoed das een kwestie van smaak.
ik vind minus van RtR heel mooi.
jammer alleen dat hardenberg 25 april gecanceld is.


voer geen oorlog, voer de eendjes


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-02-2004 13:45 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

RtR vind ik best een leuke plaat; maar zodra ik TJR weer onder de naald leg verdwijnen die gedachte als sneeuw voor de zon. ben een ouwe in flames addict


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 16-02-2004 13:54 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

In Flames Die nieuwe clip gedownload, is erg gaaf!!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-02-2004 15:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Oude In flames (t/m Whoracle) =super! Die gitaarleads blijven zeer mooi; dat later nu-metal achtige werk vind ik vele malen minder

@Tormented Soul; probeer eens bands als Immortal souls (=als IF ten tijde van Lunar strain) & Divine Souls (als IF ten tijde van Jester Race e.d.); DS haalt het niveau van IF niet, maar komt een heel eind!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 27-02-2004 20:48 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 18 november 2003 14:30 schreef Sharteel het volgende:
Ik ben zaterdag naar een luistersessie geweest van 't nieuwe album (very exclusive) en boy, did I like it. Het kan zijn dat er nog wat songs sneuvelen, voor mij persoonlijk mochten er drie afvallen. Zolang F(r)iend maar de opener blijft. Ik vloog zowat van mijn stoel toen de cd begon. Voor degenen die schrik hebben dat In Flames dezelfde kant is opgegaan als Soilwork, wees gerust, dat is allesbehalve het geval. Al staat er wel 1 (enorm sterke) ballade op de cd. Ik kan al niet wachten tot ik de promo eingelijk in handen heb.
en onder wat valt dit nou? ja het heerscht de pan uit


yo yo wassup nigga bitches in da house


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 20:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 13:54 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
In Flames Die nieuwe clip gedownload, is erg gaaf!!


Smaken verschillen geloof ik...

Ja, het klinkt op zich wel leuk en zo... maar de elektronica overheersen (om te verhullen dat de gitaarpartijen niks voorstellen denk ik...). En nog ff en de grunts gaan er helemaal uit... Nee, ik ben hier niet kapot van. Geef mij Lunar Strain maar of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 27-02-2004 20:56 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 27 februari 2004 20:54 schreef altx het volgende:
Smaken verschillen geloof ik...

Ja, het klinkt op zich wel leuk en zo... maar de elektronica overheersen (om te verhullen dat de gitaarpartijen niks voorstellen denk ik...). En nog ff en de grunts gaan er helemaal uit... Nee, ik ben hier niet kapot van. Geef mij Lunar Strain maar of zo...
dat is juist hun kenmerkende geluid, luister cloud connected maar ( btw in dark signs zit brute zang dat van "we are out of focus, wel lost control" )


yo yo wassup nigga bitches in da house


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 20:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 12:11 schreef Lone-Dragon het volgende:
ik ben heel benieuwd naar het nieuwe album sountrack to your escape maar ik vind RtR ook best goed, beter als de oude nummers, maargoed das een kwestie van smaak.
ik vind minus van RtR heel mooi.
jammer alleen dat hardenberg 25 april gecanceld is.


Ga je schamen...

Een metalband zou je toch af mogen rekenen op hun gitaarpartijen en die stellen bij RtR echt helemaal niks voor. Moet je voor de grap eens het aantal goede riffs of solo's gaan tellen. Bij de laatste blijft de teller sowieso op nul staan...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 27-02-2004 20:57 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 27 februari 2004 20:56 schreef altx het volgende:
Ga je schamen...

Een metalband zou je toch af mogen rekenen op hun gitaarpartijen en die stellen bij RtR echt helemaal niks voor. Moet je voor de grap eens het aantal goede riffs of solo's gaan tellen. Bij de laatste blijft de teller sowieso op nul staan...
heb je die cd wel geluisterd?


yo yo wassup nigga bitches in da house


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 20:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 20:56 schreef bas_bin_laden het volgende:
dat is juist hun kenmerkende geluid, luister cloud connected maar ( btw in dark signs zit brute zang dat van "we are out of focus, wel lost control" )


Ik snap persoonlijk niet waarom zo veel bands per cd steeds softer denken te moeten worden. Afwisseling tussen grunts en cleane vocalen is niks mee, maar als ik de hele tijd zit te denken "waar blijven die grunts nou", dan vind ik het persoonlijk een beetje suf...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 21:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 20:57 schreef bas_bin_laden het volgende:
heb je die cd wel geluisterd?


Ja, een paar keer zelfs. Maar daarna heb ik 'm om genoemde redenen niet meer aangeraakt...



(Wellicht ten overvloede: Ik geef alleen mijn mening over een cd, als ik 'm daadwerkelijk een paar keer van het begin tot het einde geluisterd heb.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 27-02-2004 21:01 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 27 februari 2004 20:59 schreef altx het volgende:
Ik snap persoonlijk niet waarom zo veel bands per cd steeds softer denken te moeten worden. Afwisseling tussen grunts en cleane vocalen is niks mee, maar als ik de hele tijd zit te denken "waar blijven die grunts nou", dan vind ik het persoonlijk een beetje suf...
je quote daar iets over dark signs daar zitte toch echt wel grunts in


yo yo wassup nigga bitches in da house


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 27-02-2004 21:02 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 27 februari 2004 21:00 schreef altx het volgende:
Ja, een paar keer zelfs. Maar daarna heb ik 'm om genoemde redenen niet meer aangeraakt...



(Wellicht ten overvloede: Ik geef alleen mijn mening over een cd, als ik 'm daadwerkelijk een paar keer van het begin tot het einde geluisterd heb.)
ieder zn smaak, maar de nummers liggen toch wel lekker in het oor


yo yo wassup nigga bitches in da house


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen