IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : De chador in Nederland . Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2003 16:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

De eerste zijn reeds in nederland gesignaleerd, vergezeld van een hoop ophef. Mogen ze gedragen worden of niet? Ik sta in tweestrijd.

nee, want het is een zeer extreme religieuze uiting. Verder is het zeer moeilijk om met zo een persoon te communiceren.


ja, want een persoon mag in principe dragen wat hij/zij wilt. Het verbieden begint bij een chador en eindigt bij lang haar en spijkerjassen.

lastig probleem


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 07-01-2003 16:48 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

chador



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-01-2003 16:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

I second that. Chador?



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-01-2003 16:51 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

die allesbedekkende kledij die veel moslimvrouwen dragen.


Lies
Usericon van Lies
Posted 07-01-2003 16:51 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik neem aan dat het zoiets is als de burkah?



[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-01-2003 16:51 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Aha! Ok, ik ben tegen.



Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 07-01-2003 16:52 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

arg


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-01-2003 16:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Als het aan mij ligt worden die dingen van plastic gemaakt.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-01-2003 16:53 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 16:51 schreef Lies het volgende:
Ik neem aan dat het zoiets is als de burkah?



Ja idd, maar je foto klopt niet. Hier zie je nog ogen.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 07-01-2003 16:53 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 7 januari 2003 16:52 schreef MBMarduk het volgende:
Als het aan mij ligt worden die dingen van plastic gemaakt.


die vrouwen?

maare.. dit zal ook wel weer beteken dat als je ze na kijkt, je 50 gekleurde mannetjes achter je reet en heb, en 60 gekartelde mesjes tussen je ribben... ik heb 't er niet op nee..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2003 16:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Verboden worden ..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-01-2003 16:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Een chador is een hoofddoek die zo gedragen wordt dat niet alleen het haar maar het hele gezicht, behalve de ogen, bedekt wordt.

Ik ben TEGEN, en niet omdat ik tegen vrijheid van godsdienst o.i.d. ben, maar om de simpele reden dat ik het belachelijk vind waarom ze zo'n ding dragen..

Het lijkt een beetje op de extreme regels van de sharia, de mannen hebben verzonnen dat een vrouw zichzelf moet bedekken omdat ze anders andere mannen dan haar eigen partner op zou kunnen winden/ in verleiding zou kunnen brengen.

Belachelijk, achterlijk, uit de tijd, etc

Pure onderdrukking van vrouwen dus


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-01-2003 16:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

lichtontvlambaar materiaal wellicht.

nee, ik vind het absolute onzin. Als die vrouwen voor hun beroep zoiets niet mogen dragen, dan hebben ze geen poot om op te staan. Voorbeeld: bij bepaalde beroepen mag je geen armanden/horloges/sieraden dragen, omdat ze gevaar zouden kunnen opleveren voor jou en de mensen met wie je werkt (of verzorgt).

Hier past men zich ook aan aan, ookal is dat ene sieraad "een dierbare herinnering die ik ALTIJD bij me moet dragen". Net als de chador, draag dat gezellig thuis, of bij het stappen wat mij betreft, maar als je bij bepaald instellingen of bedrijven zo'n ding niet mag dragen, dan zul je het toch af moeten doen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-01-2003 16:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De chador dragen is iets dat islamieten doen -- als je dat wil, ga je maar in een islamitisch land leven, of zo. Dit is een christelijk land, dus ik wil alleen maar rokken en zwarte kousen zien .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 07-01-2003 16:59]


Lies
Usericon van Lies
Posted 07-01-2003 16:57 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 16:53 schreef MBMarduk het volgende:
Ja idd, maar je foto klopt niet. Hier zie je nog ogen.

Ach ja... Google maakt ook al 'ns een foutje he.

Hoewel:
quote:
xrefer zegt:

chador n.
(also chadar, chuddar) a large piece of cloth worn in some countries by Muslim women, wrapped around the body to leave only the face exposed. [Pers. chador, Hindi chador]


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-01-2003 16:59 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 7 januari 2003 16:57 schreef Dwaallicht het volgende:
dus ik wil alleen maar rokken zwarte kousen zien .
En zo is het maar net!



Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 07-01-2003 17:01 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 7 januari 2003 16:57 schreef Dwaallicht het volgende:
De chador dragen is iets dat islamieten doen -- als je dat wil, ga je maar in een islamitisch land leven, of zo. Dit is een christelijk land, dus ik wil alleen maar rokken en zwarte kousen zien .


idd alleen rokken en kousen... en niets daar boven!!!!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2003 17:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 17:01 schreef Markam het volgende:
idd alleen rokken en kousen... en niets daar boven!!!!
What's christian 'bout that ?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-01-2003 17:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Making naughty girls cumfess their sins.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-01-2003 17:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 17:05 schreef MBMarduk het volgende:
Making naughty girls cumfess their sins.



*cumfess*

zo ongelooflijk KAZIG


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-01-2003 17:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Een grote dikke middelvinger tegen de hypocriete mensen die het toelaten en aanmoedigen deze chador's te dragen. Het wordt zeker ook weer als discriminatie afgeschreven als iemand z'n chador af zou moeten zetten tijdens schoollessen (terwijl de rest ook hun petten en andere shit moeten afdoen), zover ik weet mogen die islamieten dat rotding dan omhouden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-01-2003 17:32 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 17:26 schreef Misanthrope het volgende:
Een grote dikke middelvinger tegen de hypocriete mensen die het toelaten en aanmoedigen deze chador's te dragen. Het wordt zeker ook weer als discriminatie afgeschreven als iemand z'n chador af zou moeten zetten tijdens schoollessen (terwijl de rest ook hun petten en andere shit moeten afdoen), zover ik weet mogen die islamieten dat rotding dan omhouden.


Dat is misschien wat ongenuanceerd. Want als je dat dan helemaal doortrekt, kom je uit op de engelse kostschooljochies in hetzelfde uniform. Is dat wat de mensen willeln, die een chador willen verbieden? Vrijheid van meningsuiting uit zich ook in kleding, vind ik. (Gelukkig wel, anders konden mijn longsleefjes ook de prullemand in! )

En dan zeggen dat hoofdeksels niet mogen, is een makkelijk maniertje opgelegd van 1 kant om je eigen regels op te stellen. Ik zeg zelf niet of ik voor of tegen ben (lekker makkelijk) want voor beide dingen is nou eenmaal wat te zeggen.


Dear dirty delightful old drunken old days


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-01-2003 17:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Heb je gelijk in, maar ze moeten zich wel aanpassen aan de regels die hier gelden op bv. scholen of op het werk. Ik mag ook geen pet op in de klas, waarom mogen zij dan wel een chador om?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 07-01-2003 17:39 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Je zou zeggen dat ze iets te verbergen hebben ik vertrouw ze niet ;-).Kan me ook niet voorstellen dat deze dames dit willen dragen dus ben ik het met Snaack eens onderdrukking is het.Damn word eens wakker we zijn niet meer in de middeleeuwen waar vrouwen slechts voor het produceren van kinderen was.Mn opa zou hierop reageren met de volgende zin: hmm misschien niet helemaal modieus maar ze zijn iedergeval wel meer bedekt dan Britney Spears.

p.s. Piet Paulusma heb ik hiernaar gevraagd die kwam met het volgende: deze vrouwen zijn blijkbaar trouwe kijkers van mijn programma en hebben zich totaal voorbereid op het koude weer hier in Nederland aldus de Imam van het Nederlandse weer


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-01-2003 17:42 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 7 januari 2003 17:39 schreef Eternal Darkness het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat deze dames dit willen dragen
Nou, door al dat gezeik met Pim Fortuyn en die zijn kutpartij, waardoor we de mening van het grootste deel van het nederlands volk eens kregen te zien proberen veel islamitische meisjes zich tegen het "nederlandse" af te zetten en dragen ze zo'n chador dus vrijwillig.



mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 07-01-2003 17:49 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Mensen die in Nederland wonen zeuren nu eenmaal graag, en na een hoop gezeik zal er zoals gewoonlijk wel weer NIETS gebeuren en kunnen die klote-islamieten fijn verder Chador-en of Burkah-en.

Laat het toch zitten, die mensen doen dat om aandacht te vragen, zoals veel Breezer-goths dat ook doen (en soms ook veel metalheads).
En dat moet je ze dus niet geven.

Laat ze zelf maar aan een baan komen, een brood bestellen met hun onverstaanbare accent en bedekte mimiek en laat ze zelf maar fijn in de stront zakken en doodgaan, net als al die andere kutlui die in dit mooie nette landje leven.


Dit slaat nergens op.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen