IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : De beste gitaristen ooit... Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2005 20:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 november 2005 20:26 schreef Hexegot het volgende:
Nee, Buckethead:



Behoorlijk ziek in het hoofd, maar godverdomme, wat een monsterlijke muzikant is het.


uhm is dat iemand van slipknot ofzo? nog nooit van gehoord...


Je moeder.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-11-2005 20:42 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2005 20:36 schreef karnivoor het volgende:

uhm is dat iemand van slipknot ofzo? nog nooit van gehoord...

Nopes, het is een gitarist uit de (Amerikaanse) avant-gardescene. Hij is inderdaad niet enorm bekend, maar het is wel iemand die zo'n beetje alle stijlen kan spelen, en goed ook. Zoek maar eens naar wat solowerk van hem, of materiaal met bijvoorbeeld Colonel Claypool's Bucket Of Bernie Brains. Pure klasse!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-11-2005 22:27 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik stem voor Chuck Schuldiner en Fredrik Thorendal.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-11-2005 22:28 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2005 22:27 schreef jbassist het volgende:

ik stem voor Chuck Schuldiner en Fredrik Thorendal.

Mmm, Fredrik...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-11-2005 22:35 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik heb net VETTE nieuwe monitors (alesis active MKII's) en heb net Sol Niger Within weer eens geluisterd en damn.... wat een muzikant!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Animus
Usericon van Animus
Posted 23-11-2005 17:28 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2005 20:26 schreef Hexegot het volgende:
Nee, Buckethead:



Behoorlijk ziek in het hoofd, maar godverdomme, wat een monsterlijke muzikant is het.


Speelde die kerel niet mee met die nieuwe Guns 'n Roses? Toen bij de MTV awards ofzo.
Toen Axl zijn haren in vlechtjes had gedaan wat er niet uit zag.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-11-2005 17:36 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2005 17:28 schreef Animus het volgende:

Speelde die kerel niet mee met die nieuwe Guns 'n Roses? Toen bij de MTV awards ofzo.
Toen Axl zijn haren in vlechtjes had gedaan wat er niet uit zag.

Klopt, hij en Brian 'Brain' Mantia (drummer en long-time friend van Buckethead) waren inderdaad gerekruteerd voor de nieuwe GN'R. 'Brain' zit er officieel geloof ik nog bij, maar Buckethead is inmiddels al weer een tijdje weg; het boterde naar verluid niet zo tussen hem en Axl.


Animus
Usericon van Animus
Posted 23-11-2005 17:37 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2005 17:36 schreef Hexegot het volgende:
Klopt, hij en Brian 'Brain' Mantia (drummer en long-time friend van Buckethead) waren inderdaad gerekruteerd voor de nieuwe GN'R. 'Brain' zit er officieel geloof ik nog bij, maar Buckethead is inmiddels al weer een tijdje weg; het boterde naar verluid niet zo tussen hem en Axl.


haha, ik dacht al.
Die kop heb ik eerder gezien.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-11-2005 23:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ken wat platen van m (Buckethead) en heb m 1 x live gezien (met Bill Laswell ), maar vind m eigenlijk n saaie technische gitarist die dan wat hippe geluidjes en een rare hoed gebruikt om dan maar op te vallen...


When your people matter, menstrual health matters


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-11-2005 10:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik heb steeds meer van Andy Timmons geluisterd, en die jongen weet dus ook álles te spelen op een uiterst hoog niveau, dus bij deze:

Andy Timmons.


renYek
Usericon van renYek
Posted 24-11-2005 11:02 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik heb Andy 2x live gezien Wat een feel heeft die in zijn vingers zeg *kippevel*


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-11-2005 11:02 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 20 november 2005 20:26 schreef Hexegot het volgende:
Nee, Buckethead:



Behoorlijk ziek in het hoofd, maar godverdomme, wat een monsterlijke muzikant is het.



Buckethead is natuurlijk helemaal teh shit...

Cuckoo Clocks Of Hell draai ik heel graag.


Suck my piss


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-11-2005 11:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2005 11:02 schreef renYek het volgende:
Ik heb Andy 2x live gezien Wat een feel heeft die in zijn vingers zeg *kippevel*


Ik heb 'm een keer gezien, een clinic in de Feedback, en daar verontschuldigde hij zich omdat hij moest stemmen na elk nummer. Hij legt inderdaad wel alles in zijn gitaarspel, zelfs bij een clinic!


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 24-11-2005 11:41 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen aangezien dit al een oud topic is en om nou de standaard gitaaristen zoals vai en overgewaardeerde Kirk Hammet op te noemen is ook weer zoiets..,..
Maar wat vinden jullie van Michael angelo Batio.. ?
Jack Frost, Chris Poland, Marty Friedman.. Solo Project van de (ex?)gitaarist van Marylin Manson

Michael Angelo met 22,5 nps als ik het goed heb geteld..
http://www.angelo.com/Time_Traveler_solo.mp3


renYek
Usericon van renYek
Posted 24-11-2005 12:17 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

De man heeft een fijne techniek, maar enige vorm van bezieling in zijn spel kan ik niet ontdekken. Daarom heeft ie nog wel gave nummers hoor (heb er 2 cds van)


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 24-11-2005 12:34 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2005 12:17 schreef renYek het volgende:
De man heeft een fijne techniek, maar enige vorm van bezieling in zijn spel kan ik niet ontdekken. Daarom heeft ie nog wel gave nummers hoor (heb er 2 cds van)


en wat bedoel je in de vorm van "bezieling", het is iig een van de snelste en meest preciesere gitaaristen die ik ken..


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-11-2005 12:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik denk dat Renyek hier bedoelt dat hij inderdaad niets anders doet dan fucking snel spelen en alle mogelijke technieken op het allerhoogste niveau om je oren slingeren. Wat meneer Battio níet doet, is gevoel in zijn spel leggen, zoals een bovengenoemde Timmons bijvoorbeeld wél doet.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 24-11-2005 12:43 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2005 12:37 schreef aerodis het volgende:
ik denk dat Renyek hier bedoelt dat hij inderdaad niets anders doet dan fucking snel spelen en alle mogelijke technieken op het allerhoogste niveau om je oren slingeren. Wat meneer Battio níet doet, is gevoel in zijn spel leggen, zoals een bovengenoemde Timmons bijvoorbeeld wél doet.


misschien moet je dan toch is wat meer verschillende nummers luisteren, het nummer wat ik hier boven poste was om te laten horen hoe snel hij KAN spelen...


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 24-11-2005 12:44 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Ik prefereer gitaristen die van tijd tot tijd eens gas terugnemen en hun gevoel laten spreken (horen)...

Die constante high tech figuren zijn nie aan mij besteed!!



waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 24-11-2005 12:51 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2005 12:44 schreef ratje het volgende:
Ik prefereer gitaristen die van tijd tot tijd eens gas terugnemen en hun gevoel laten spreken (horen)...

Die constante high tech figuren zijn nie aan mij besteed!!


Marty Friedman met Jason Becker, Eric Johnson?.. zou ik zeker een keer proberen als ik jou was


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2005 12:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2005 11:41 schreef waterfiets het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen aangezien dit al een oud topic is en om nou de standaard gitaaristen zoals vai en overgewaardeerde Kirk Hammet op te noemen is ook weer zoiets..,..
Maar wat vinden jullie van Michael angelo Batio.. ?

Michael Angelo met 22,5 nps als ik het goed heb geteld..
http://www.angelo.com/Time_Traveler_solo.mp3



Compleet doelloos. Mijn vriendin noemt dit "computerspelletjes-solo" en terecht want dit gaat nergens over.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 24-11-2005 13:06 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2005 12:57 schreef Snaack het volgende:
Compleet doelloos. Mijn vriendin noemt dit "computerspelletjes-solo" en terecht want dit gaat nergens over.


bij het nummer ging het er ook om: "hoe snel kan ik spelen" 99% van de rest van zijn nummers komen niet in de buurt, het is het snelst OPGENOMEN nummer ooit, en idd het slaat nergens op maar het is wel snel


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2005 13:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik vraag me af of hij de snelste is. Rusty Cooley kan er ook wat van namelijk, hehe.

http://www.rustycooley.com/audio.html


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 24-11-2005 13:18 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

snaack, Opgenomen , of hij het snelste is betwijfel ik


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 24-11-2005 18:24 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 24 november 2005 12:51 schreef waterfiets het volgende:
Marty Friedman met Jason Becker, Eric Johnson?.. zou ik zeker een keer proberen als ik jou was


hehe lol

check mn profiel ff!!!

Ik luister al sinds half jaren '80 naar metal, toen moest jij nog geboren worden kerel!!




Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen