IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : beste metal drummer Vorige pagina | Volgende pagina
scotfan
Usericon van scotfan
Posted 03-01-2004 19:06 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 3 januari 2004 14:29 schreef BARABAS het volgende:
Maar ja...zonder metallica zou de metal nog steeds op een laag pitje staan.En euh, die Dave Suzuki.....man wat een drummer man!

Ik denk dat ook zonder Metallica metal op dit niveau gekomen zou zijn.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 03-01-2004 19:10 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

Hmmm, ik dacht dat dit topic over mij ging.... Maar dat heb ik blijkbaar verkeerd.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 03-01-2004 20:20 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Maar die Suzuki, die spant nu op het moment de kroon!(voor mij dan althans)


Is dat de drummer van Vital Remains?
Die heeft alles gefaked in de studio. Die heeft een heel stukje op volle snelheid geblast en daarna zijn alle stukjes achter elkaar geplakt.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2004 20:32 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 3 januari 2004 19:10 schreef judge paul het volgende:
Hmmm, ik dacht dat dit topic over mij ging.... Maar dat heb ik blijkbaar verkeerd.


Paul Beltman van Judgement Day, wat een meeeeeeeeesterlijke drummer!!!


*kuch*




Ik moet zeggen: je mept menig collegadrummer er dubbel en dwars uit!! Strak, smaakvol, snel, ik was diep onder de indruk toen ik bij de repetitie kwam kijken!!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-01-2004 20:33]


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 03-01-2004 21:08 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 3 januari 2004 20:20 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Is dat de drummer van Vital Remains?
Die heeft alles gefaked in de studio. Die heeft een heel stukje op volle snelheid geblast en daarna zijn alle stukjes achter elkaar geplakt.


Wordt tijd dat jullie met Satyricon of Mayhem op tour gaan. Kan jullie drummer Frost en Hellhammer eruit drummen.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Orion
Usericon van Orion
Posted 03-01-2004 21:12 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 3 januari 2004 20:20 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Is dat de drummer van Vital Remains?
Die heeft alles gefaked in de studio. Die heeft een heel stukje op volle snelheid geblast en daarna zijn alle stukjes achter elkaar geplakt.



bron?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 04-01-2004 0:47 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

Mmm mijn favorieten, Dave Lombardo, Sean Reinert, Gene Hoglan en Derek Roddy. Van Derek Roddy laatst zijn instructieband gezien en die was errug indrukwekkend


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Gwaihir
Shadow and Flames
Usericon van Gwaihir
Posted 04-01-2004 12:51 by Gwaihir Profiel van Gwaihir

Daniel Erlandson van Arch Enemy


I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-01-2004 13:43 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 3 januari 2004 20:20 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Is dat de drummer van Vital Remains?
Die heeft alles gefaked in de studio. Die heeft een heel stukje op volle snelheid geblast en daarna zijn alle stukjes achter elkaar geplakt.



mja en zo super is het nog niet. Dan is John Longstreth toch nog wel iets sneller.
Hoor die laatste plaat van Origin maar is, roffels niet te zuinig


"This one is older than shit, heavier than time!"


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 04-01-2004 15:50 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 januari 2004 22:03 schreef Stennis!! het volgende:
je kunt ook blastbeats met techniek, afwisseling en creativiteit combineren > das beter dan alleen 1 kunst beheersen! maargoed dat zal wel mijn veelvraat psychose zijn


Ja Stennis, daar ben ik het zeker mee eens. Maar ik vind jou ook een talent qua blastbeats. Maar ik houd zelf wel veel van groove om naar te luisteren. En laat ik eerlijk zijn : Met Judgement Day doe ik ook niet veel anders dan blastbeats ! Maar wat ik bedoel is dat ik blastbeats niet interessant meer vindt, een paar drummers die me kunnen verbazen met bb, maar voor de rest vind ik het tamelijk saai.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 04-01-2004 15:53 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 januari 2004 20:32 schreef Snaack het volgende:
Paul Beltman van Judgement Day, wat een meeeeeeeeesterlijke drummer!!!


*kuch*




Ik moet zeggen: je mept menig collegadrummer er dubbel en dwars uit!! Strak, smaakvol, snel, ik was diep onder de indruk toen ik bij de repetitie kwam kijken!!


Haha, `t was maar een grapje, maar bedankt dat je toch lovend hapte !!!


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 05-01-2004 1:13 by Stennis!! Profiel van Stennis!!

quote:
Op 4 januari 2004 15:50 schreef judge paul het volgende:
Ja Stennis, daar ben ik het zeker mee eens. Maar ik vind jou ook een talent qua blastbeats. Maar ik houd zelf wel veel van groove om naar te luisteren. En laat ik eerlijk zijn : Met Judgement Day doe ik ook niet veel anders dan blastbeats ! Maar wat ik bedoel is dat ik blastbeats niet interessant meer vindt, een paar drummers die me kunnen verbazen met bb, maar voor de rest vind ik het tamelijk saai.

snap ik! ik houd van beide> het liefst gecombineerd.. oftewel complex ..kansloos maaien is leuk, maar je CUNT je ei er niet echt mee kwijt !POEP! ik moet wel zeggen naast de blasbeats bij judgement day groove je er af en toe heerlijk op los!


ocean-soul
Usericon van ocean-soul
Posted 05-01-2004 9:59 by ocean-soul Profiel van ocean-soul

Daniel Erlandsson (arch enemy) en Ed Warby(bekend van Ayreon en Star One) uiteraard


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-01-2004 10:11 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Ik vind Bobby Schottkowski van SODOM erg goed!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 05-01-2004 10:17 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Hem vind ik nou juist iets minder, sodom is nou eenmaal niet de meest technische band.
Mikkey d van motorhead en bekend van king diamond vind ik zelf ook een goede drummer.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-01-2004 10:31 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Nee, technisch niet echt, maar ik vind hem toch heerlijk kunnen rossen op dat drumstel van hem! Luister maar eens naar de nummers Code Red of Among the Weirdkong! En anders natuurlijk One Night in Bangkok! Geef toe, dat beukt!

edit: Mikkey D. heerscht inderdaad ook!

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-01-2004 10:33]


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 05-01-2004 10:33 by Visor Profiel van Visor

Nicko McBrain


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-01-2004 11:02 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Frost van Satyricon/1349


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 05-01-2004 13:30 by Spearhead Profiel van Spearheadhttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 5 januari 2004 10:17 schreef arrebar het volgende:

Mikkey d van motorhead en bekend van king diamond vind ik zelf ook een goede drummer.


idd. De king heeft altijd wel goede muzikanten. Ook de eerste drummer van Mercyful Fate - Kim Ruzz - klonk erg goed.



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 05-01-2004 13:32 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 5 januari 2004 9:59 schreef ocean-soul het volgende:
Ed Warby(bekend van Ayreon en Star One) uiteraard




So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-01-2004 15:31 by BARABAS Profiel van BARABAS

Da's weer mooi kut om te lezen dat die Dave Suzuki ook al faked!.Ik heb trouwens een keer in een mailtje van de drummer van Foetopsy (nu Brodequin) gelezen dat meneer Killdrums alle bassdrumpartijen op Festival of death heeft gefaked.Is er tegenwoordig dan niets meer echt? Ik hoop dat Flo Mounier zich niet tot dit niveau verlaagt


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 05-01-2004 16:28 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 januari 2004 15:31 schreef BARABAS het volgende:
Da's weer mooi kut om te lezen dat die Dave Suzuki ook al faked!.Ik heb trouwens een keer in een mailtje van de drummer van Foetopsy (nu Brodequin) gelezen dat meneer Killdrums alle bassdrumpartijen op Festival of death heeft gefaked.Is er tegenwoordig dan niets meer echt? Ik hoop dat Flo Mounier zich niet tot dit niveau verlaagt


Met Judgement Day faken we ook alles. We zetten met optredens altijd een bandje op, wat we in de oefenruimte hebben opgenomen. Uiteraard wel de slechtste oefensessie van JD ooit, anders lijken we te goed. Net zoals Venom, zeg maar. Hoe dan ook, dan proberen we te playbacken, en dat gaat redelijk goed, want niemand heeft het ooit in de gaten gehad!

playbacken sucks : Metal is niet voor TMF, gvd !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2004 19:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 5 januari 2004 15:31 schreef BARABAS het volgende:
Da's weer mooi kut om te lezen dat die Dave Suzuki ook al faked!.Ik heb trouwens een keer in een mailtje van de drummer van Foetopsy (nu Brodequin) gelezen dat meneer Killdrums alle bassdrumpartijen op Festival of death heeft gefaked.Is er tegenwoordig dan niets meer echt? Ik hoop dat Flo Mounier zich niet tot dit niveau verlaagt
Dat zal niet gebeuren. Heb 'm het van 2 meter afstand echt zien doen. En met speels gemak!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 06-01-2004 20:49 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 3 januari 2004 20:20 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Is dat de drummer van Vital Remains?
Die heeft alles gefaked in de studio. Die heeft een heel stukje op volle snelheid geblast en daarna zijn alle stukjes achter elkaar geplakt.

Vraagje; Was je daarbij?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-01-2004 0:35 by BARABAS Profiel van BARABAS

Hey,ik vroeg mij laatst eens af wie er voor het eerst is begonnen met blasten...was het Mick Harris? Of waren er daarvoor ook al van die maniakken...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen