IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motoren enzo Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-12-2004 0:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 december 2004 9:36 schreef enlil het volgende:
Veel Racebike liefhebbers hier zie ik. Je kan inderdaad wel wat moois maken van zo'n racekanon. Tupperware er af etc.


Hardtail Fireblade met lachgas etc.


Yamaha FZR


Streetfighter in ratbike stijl






On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-12-2004 5:21 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 8 december 2004 19:53 schreef RaNk het volgende:
Yep, en als Harleyrijder ben je bevoorrecht om dat kabaal te mogen maken. Een Harleyrijder zal geen boete krijgen omdat ie met open pijpen rijdt, want 'het hoort bij die motor'. Echter als je dat met een andere motor flikt, heb je meteen 'herrie' met de lange arm.


En hier hoor je een motorrijder die nog nooit naar de TT van Assen is geweest.

Wil je extra geld kwijt dan moet je bovenstaande gelul geloven.


Een kleine snol zit zo vol.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-12-2004 8:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 december 2004 5:21 schreef SkinPeeleR het volgende:
En hier hoor je een motorrijder die nog nooit naar de TT van Assen is geweest.

Wil je extra geld kwijt dan moet je bovenstaande gelul geloven.

Vooral bij de TT. hup boete, ... een kleintje???
Neeeeeee hoor
Trouwens er zijn bij de TT maar weinig Harley rijders.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Yoorisz
Usericon van Yoorisz
Posted 09-12-2004 11:36 by Yoorisz Profiel van Yoorisz

quote:
Op 8 december 2004 19:53 schreef RaNk het volgende:
Yep, en als Harleyrijder ben je bevoorrecht om dat kabaal te mogen maken. Een Harleyrijder zal geen boete krijgen omdat ie met open pijpen rijdt, want 'het hoort bij die motor'. Echter als je dat met een andere motor flikt, heb je meteen 'herrie' met de lange arm.

wat is dit voor onzin?!?


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 09-12-2004 12:06 by enlil Profiel van enlil

inderdaad onzin. Open uitlaten op een Harley geven net zo snel problemen als brulpijpen op een Jap. Alleen rijden de meeste Harleys alleen op zondag, dus zullen ze in verhouding minder worden gepakt


Signature


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 09-12-2004 12:12 by enlil Profiel van enlil

quote:
Op 9 december 2004 0:30 schreef Chelman het volgende:
Dit ziet er werkelijk niet uit.

Wat een pauperbak.


Geen pauperbak maar kunst. Moesten meer mensen doen
Hier nog een fiets van dezelfde kunstenaar, ook van een goldwing kan je iets maken




Over pauperbakken gesproken geweldig toch


[Dit bericht is gewijzigd door enlil op 09-12-2004 12:14]


Signature


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 09-12-2004 14:58 by RaNk Profiel van RaNk

quote:
Op 9 december 2004 8:42 schreef zillah-morte het volgende:
Vooral bij de TT. hup boete, ... een kleintje???
Neeeeeee hoor
Trouwens er zijn bij de TT maar weinig Harley rijders.


Tuurlijk daar, dat is flink incasseren voor de staatskas . Die uitspraak van mij moet je trouwens uiteraard met een flinke korrel zout nemen. Het is meer voortgekomen uit wat een maat van me heeft meegemaakt, maar wellicht dat daar ook de snelheid een rol gespeeld had .

*edit*
Trouwens SkinPeeleR, ik zit hier geen raad te geven hoor. Ik denk dat ook Harleyrijders de wet zelf prima kennen, maar zich hierdoor niet zullen laten beinvloeden omdat ze deels op die motoren verliefd zijn door het geluid.

[Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 09-12-2004 15:07]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-12-2004 15:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 december 2004 14:58 schreef RaNk het volgende:
Tuurlijk daar, dat is flink incasseren voor de staatskas . Die uitspraak van mij moet je trouwens uiteraard met een flinke korrel zout nemen. Het is meer voortgekomen uit wat een maat van me heeft meegemaakt, maar wellicht dat daar ook de snelheid een rol gespeeld had .

*edit*
Trouwens SkinPeeleR, ik zit hier geen raad te geven hoor. Ik denk dat ook Harleyrijders de wet zelf prima kennen, maar zich hierdoor niet zullen laten beinvloeden omdat ze deels op die motoren verliefd zijn door het geluid.


ja dat geluid blijft geweldig
Maar ik hou ook wel van het geluid van een Ducati


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 09-12-2004 16:56 by enlil Profiel van enlil

quote:
Op 9 december 2004 15:30 schreef zillah-morte het volgende:
ja dat geluid blijft geweldig
Maar ik hou ook wel van het geluid van een Ducati


Maar Ducati is dan ook de Italiaanse Harley Zowel op het gebied van geluid als sleutelen


Signature


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-12-2004 19:50 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 9 december 2004 14:58 schreef RaNk het volgende:
Tuurlijk daar, dat is flink incasseren voor de staatskas . Die uitspraak van mij moet je trouwens uiteraard met een flinke korrel zout nemen. Het is meer voortgekomen uit wat een maat van me heeft meegemaakt, maar wellicht dat daar ook de snelheid een rol gespeeld had .

*edit*
Trouwens SkinPeeleR, ik zit hier geen raad te geven hoor. Ik denk dat ook Harleyrijders de wet zelf prima kennen, maar zich hierdoor niet zullen laten beinvloeden omdat ze deels op die motoren verliefd zijn door het geluid.


Weet ik, maar het grootste gros van de moderne harley rijders zijn inderdaad zondagsrijders. Bij tankstation een keer 1tje uitgelachen. Trots vertellend dat hij al 2 jaar die harley had totdat ik zag dat er in die 2 jaar slechts 900 mijl op gereden was. (nieuw gekocht, volledig origineel)
Beetje sneu.


Een kleine snol zit zo vol.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 09-12-2004 21:41 by el mariachi Profiel van el mariachi

ach ja, ik moet zeggen dat ik nu uberhaupt geen motorrijders zie op de weg. En inderdaad zijn harly rijders dan helemaal de echtste zomerrijders. het zal wel te koud zijn, sissy's. En inderdaad moet ik dan ook vaak dat soort gasten uitlachen, zo van kijk mij es motorrijden, het is de vrijheid he,. Yeah right en die bestaat in de winter zeker niet. Ik heb altijd gereden zomer en winter, tot vorig jaar want momenteel zit alles zo'n beetje in de revisie.
+



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-12-2004 21:51 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Toen ik in Schaarsbergen werkte reed ik dagelijks 16 km woon-werk op mijn hondatje.
In de winter meerdere malen met -5 graden gereden zonder winterkleren ivm geldgebrek.
Toen heb ik de ware defenitie van kou geleerd. Maar mijn motor startte altijd!
En dat voor een klassieker.


Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-12-2004 21:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 december 2004 21:51 schreef SkinPeeleR het volgende:

Toen heb ik de ware defenitie van kou geleerd.


Met -20 bij je huis aankomen en opmerken dat je eerst 1.60m sneeuw moet omploegen om bij je deur te komen...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-12-2004 21:54 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 9 december 2004 21:53 schreef Chelman het volgende:
Met -20 bij je huis aankomen en opmerken dat je eerst 1.60m sneeuw moet omploegen om bij je deur te komen...


okok, ik ben verwend.. Kan me anders nog de winter van 1978/79 herinneren. Toen was de kop van Nederland net klein Siberië met sneeuwduinen tot meer dan 1,5 meter.


Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-12-2004 21:56 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 december 2004 21:54 schreef SkinPeeleR het volgende:
okok, ik ben verwend.. Kan me anders nog de winter van 1978/79 herinneren. Toen was de kop van Nederland net klein Siberië met sneeuwduinen tot meer dan 1,5 meter.


Ik heb dat ook maar een keer meegemaakt, in de VS dus. Bizarre was dat nog geen drie maanden eerder het ongeveer +37 graden was. Landklimaat....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-12-2004 21:58 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 9 december 2004 21:56 schreef Chelman het volgende:
Ik heb dat ook maar een keer meegemaakt, in de VS dus. Bizarre was dat nog geen drie maanden eerder het ongeveer +37 graden was. Landklimaat....


Hier was het bizarre dat er onder Zwolle geen vlok lag.. Het was echt puur Friesland, Grûnn en Drenthe.

Maar oppassen voor slowchatpolizei

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 09-12-2004 21:59]


Een kleine snol zit zo vol.


Mordante
Somnium Obmutum
Usericon van Mordante
Posted 29-12-2004 0:47 by Mordante Profiel van Mordante

GSXR 1100 (1991)
Bandit 1200


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 29-12-2004 10:08 by panzergod Profiel van panzergod

quote:
Op 9 december 2004 21:41 schreef el mariachi het volgende:
ach ja, ik moet zeggen dat ik nu uberhaupt geen motorrijders zie op de weg. En inderdaad zijn harly rijders dan helemaal de echtste zomerrijders. het zal wel te koud zijn, sissy's. En inderdaad moet ik dan ook vaak dat soort gasten uitlachen, zo van kijk mij es motorrijden, het is de vrijheid he,. Yeah right en die bestaat in de winter zeker niet. Ik heb altijd gereden zomer en winter, tot vorig jaar want momenteel zit alles zo'n beetje in de revisie.
+



Wat een onzin, ik kocht mijn FXB in 1984, heb nog nooit een auto gehad en rij iedere dag 70 km naar mijn werk. Zeker de trotse eigenaar van een Jap?


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 29-12-2004 10:37 by el mariachi Profiel van el mariachi

Hmm, aan je nickname te lezen had je beter wat duits edelstahl aan kunnen schaffen, en aangezien het feit jij zegt iedere dag te rijden, zul je er niet onderuit komen mij gelijk te moeten geven, want de enige motoren die ik in al die jaren, zijn er 17 in totaal, in de winter op de weg heb gezien waren inderdaad jappen en duitsers. En echt geen harley's.


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 29-12-2004 10:41 by panzergod Profiel van panzergod

Kom je mij nooit tegen dan? Ik weet dat er hier in de stad best veel Harley rijders zijn die "doorrijden" maar moet je wel een beetje gelijk geven, het gros is niet meer dan "rijkeluis" kind die zomers de blits wil maken. Mijn nick heeft gelukkig niets met mijn smaak voor motoren te maken, de jouwe wel??


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 29-12-2004 12:44 by enlil Profiel van enlil

quote:
Op 29 december 2004 10:41 schreef panzergod het volgende:
Kom je mij nooit tegen dan? Ik weet dat er hier in de stad best veel Harley rijders zijn die "doorrijden" maar moet je wel een beetje gelijk geven, het gros is niet meer dan "rijkeluis" kind die zomers de blits wil maken. Mijn nick heeft gelukkig niets met mijn smaak voor motoren te maken, de jouwe wel??


De meeste Harley rijders zijn inderdaad van die blitsers. Niet gek, want als je voor betrouwbaarheid gaat kopen de meesten een Jap of een Duitser. Harley heeft wat dat betreft geen goede naam, terwijl de Evo's en alles daarna best onderhoudsvriendelijk en betrouwbaar zijn.
Echte liefhebbers sturen natuurlijk gewoon rond op een oude pan of shovel


Signature


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 29-12-2004 14:49 by panzergod Profiel van panzergod

Ach, een goede naam, het is maar wat je ermee doet, je fiets dan. Mijn Sturgis is ruim 20 jaar oud en ik heb er nog nooit gezeik mee gehad. Leuk detail is wel dat hij twee keer zoveel waard is als de aanschafprijs, zal ook wel niet voor niets zijn.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 29-12-2004 15:18 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 29 december 2004 14:49 schreef panzergod het volgende:
Ach, een goede naam, het is maar wat je ermee doet, je fiets dan. Mijn Sturgis is ruim 20 jaar oud en ik heb er nog nooit gezeik mee gehad. Leuk detail is wel dat hij twee keer zoveel waard is als de aanschafprijs, zal ook wel niet voor niets zijn.


Tis wat de gek ervoor geeft


Een kleine snol zit zo vol.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-12-2004 17:42 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 29 december 2004 12:44 schreef enlil het volgende:

Echte liefhebbers sturen natuurlijk gewoon rond op een oude pan of shovel

Echte liefhebbers zitten niet constant te zeiken over dit merk dat, dat merk zus, deze motor zo....maar rijden gewoon


Na de feesten ga ik maar eens "winkelen" voor 2de hands onderdelen om mijn rat(-in wording tegen wil en dank, ik was te lui om hem vaak te wassen of het matzwart te oversouiten) naar een afgewerkte streetfighter om te vormen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-12-2004 17:59 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 9 december 2004 21:41 schreef el mariachi het volgende:
ach ja, ik moet zeggen dat ik nu uberhaupt geen motorrijders zie op de weg. En inderdaad zijn harly rijders dan helemaal de echtste zomerrijders. het zal wel te koud zijn, sissy's. En inderdaad moet ik dan ook vaak dat soort gasten uitlachen, zo van kijk mij es motorrijden, het is de vrijheid he,. Yeah right en die bestaat in de winter zeker niet. Ik heb altijd gereden zomer en winter, tot vorig jaar want momenteel zit alles zo'n beetje in de revisie.
+





ik zit toch nog steeds practisch elke dag op mn fietsje hoor... n paar graadjes onder 0 schrikken me echt niet af. daar heb je kleding voor.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen