IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motoren enzo Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 24-02-2005 12:56 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 februari 2005 12:55 schreef enlil het volgende:
Beetje volgens de Amerikaanse custom trend, OCC, Jesse James etc. Tja, ieder zijn smaak


OCC heerscht


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-03-2005 20:43 by watery black Profiel van watery black

wie oh wie heeft er hier verstand van motoren en wil mij ff helpen? zit er over te denken op een fietsje te bieden maar gezien ik nog maar een jaartje rij en eigenlijk nooit wat kapot heb gehad enzo heb ik technisch gezien niet zo veel verstand ervan


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 22-03-2005 20:46 by enlil Profiel van enlil

welke moet 't worden dan?


Signature


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-03-2005 20:47 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 22 maart 2005 20:46 schreef enlil het volgende:
welke moet 't worden dan?


heb je msn?
voeg me anders ff toe, dat praat wat makkelijker

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 22-03-2005 20:50]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


de laar
Usericon van de laar
Posted 22-03-2005 20:53 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 22 maart 2005 20:43 schreef watery black het volgende:
wie oh wie heeft er hier verstand van motoren en wil mij ff helpen? zit er over te denken op een fietsje te bieden maar gezien ik nog maar een jaartje rij en eigenlijk nooit wat kapot heb gehad enzo heb ik technisch gezien niet zo veel verstand ervan

In motortijdschriften staan vaak handige tips waar je op moet letten als je een 2e hands motor koopt.


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 23-03-2005 11:18 by enlil Profiel van enlil

in de meeste motortijdschriften worden helaas vooral nieuwe types behandeld. Als je tweedehands zoekt, kan je beter op forums rondneuzen. op www.motor-forum.nl bijvoorbeeld, zitten veel liefhebbers van oudere types motoren en weten ook veel van de kwaliteiten en knelpunten van bepaalde types.


Signature


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 31-03-2005 15:59 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Dit vind ik wel een mooie motor:



FREEZE


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 31-03-2005 16:16 by Gunman Profiel van Gunman

Leuk als je jezelf gaar wilt poetsen. Ik doe dat ook wel hoor, mijn motorfietsen onderhouden, maar ik hou niet van dingen die MOETEN blinken.


Argh!Dat onderhoud neemt niet weg dat mijn Suzuki met een gat zit in een uitlaatbocht (pekel).
Dat viel op zich wel mee, maar vandaag begon het ding pas na lang aansporen te draaien en viel zonder gas te geven gewoon stil, zodat ik de vrijloop niet gewoon even kon bijstellen.

Geen probleem, pak die andere dan: Tank leeg

Ach ja, luxeproblemen zijn dat

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 31-03-2005 16:17]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


watery black
Usericon van watery black
Posted 01-04-2005 3:16 by watery black Profiel van watery black



hoezo spaceship....




(honda valkyrie rune nrx 1800, en toch heeft t wel iets. vind t achterspatbord alleen lelijk)


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 01-04-2005 8:02 by enlil Profiel van enlil

Auwtschj Dat ziet er niet uit

Zet mij dan maar op deze schuit


Signature


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 01-04-2005 10:39 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Dat soort motoren zien er altijd erg gaaf uit, maar ik vraag me af of het niet vermoeiend is om zo'n hoog stuur te hebben.


the only pleasure is pain


Yoorisz
Usericon van Yoorisz
Posted 01-04-2005 11:24 by Yoorisz Profiel van Yoorisz

quote:
Op 1 april 2005 3:16 schreef watery black het volgende:

(honda valkyrie rune nrx 1800, en toch heeft t wel iets. vind t achterspatbord alleen lelijk)

daar hebben ze een zaag voor uitgevonden...


watery black
Usericon van watery black
Posted 01-04-2005 12:41 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 1 april 2005 8:02 schreef enlil het volgende:
Auwtschj Dat ziet er niet uit

Zet mij dan maar op deze schuit




dat ziet er idd stukken beter uit. maar maak maar eens een scherpe bocht met zo'n stuur en voorvork


ik zou zo'n spaceship ook niet willen hebben hoor. maar ik denk dat als ze daar een ander actherspatbord op hadden gezet dat ding er ineens stukken beter uit zou zien.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


de laar
Usericon van de laar
Posted 01-04-2005 19:08 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 1 april 2005 8:02 schreef enlil het volgende:
Auwtschj Dat ziet er niet uit

Zet mij dan maar op deze schuit


Altijd handig dat ergens bij kunt met sleutelen.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 01-04-2005 19:19 by Gunman Profiel van Gunman

Pff, als ik een slaonzetel wil om rond de kerk te tuffen, zal het toch zo eentje worden:

Hoewel die nieuwe Halrey Streetrod ook wel wat heeft.

Maar ondertussen ben ik toch maar blij met mijn scheurijzers. Die gaan tenminste hard door de bocht enzo

--->hoewel dat soms ook gruwelijk fout kan gaan in mijn geval

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 01-04-2005 19:22]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


watery black
Usericon van watery black
Posted 02-04-2005 2:00 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 1 april 2005 19:19 schreef Gunman het volgende:
Pff, als ik een slaonzetel wil om rond de kerk te tuffen, zal het toch zo eentje worden:

Hoewel die nieuwe Halrey Streetrod ook wel wat heeft.

Maar ondertussen ben ik toch maar blij met mijn scheurijzers. Die gaan tenminste hard door de bocht enzo

--->hoewel dat soms ook gruwelijk fout kan gaan in mijn geval



die wat ik postte was dan ook geen salonzetel maar meteen een complete 10-zits-hoekbank


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2005 3:55 by watery black Profiel van watery black

net n leuk motortje gezien op marktplaats...





ff een meeltje gestuurd met wat vraagjes, en als t wat blijkt te zijn toch maar es bieden


alleen hopen dat t niet net zo gaat als met die vorige die ik wou... (net voor mn neus weggekaapt )

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-04-2005 3:56]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Odal
Usericon van Odal
Posted 30-04-2005 15:12 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net



Ik vind dit toch wel echt 1 van de mooiste motoren die er bestaan... bruuuske bakken!


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2005 15:14 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 april 2005 15:12 schreef Odal het volgende:


Ik vind dit toch wel echt 1 van de mooiste motoren die er bestaan... bruuuske bakken!


ja maar ook al denk jij misschien van wel, ik ben niet rijk ofzo... jammer genoeg...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Odal
Usericon van Odal
Posted 30-04-2005 15:17 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

ja heelaasch zijn ze bruuuuussk duuur!


[edit:] Voor studenten dan

[Dit bericht is gewijzigd door Odal op 30-04-2005 15:18]


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2005 15:18 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 april 2005 15:17 schreef Odal het volgende:
ja heelaasch zijn ze bruuuuussk duuur!


[edit:] Voor studenten dan


ik ben geen student meer en ik vind t ook duur


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 30-04-2005 20:31 by enlil Profiel van enlil

Yes! De Irondead staat weer op wielen Hij rijdt weer geweldig







[Dit bericht is gewijzigd door enlil op 30-04-2005 21:08]


Signature


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2005 20:33 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 april 2005 20:31 schreef enlil het volgende:
Yes! De Irondead staat weer op wielen Hij rijdt weer geweldig






WOEI

daar zou ik ook wel es een rondje op willen rijden


ben blij als ik ook weer een fiets heb


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 30-04-2005 21:12 by enlil Profiel van enlil

quote:
Op 30 april 2005 3:55 schreef watery black het volgende:
net n leuk motortje gezien op marktplaats...





ff een meeltje gestuurd met wat vraagjes, en als t wat blijkt te zijn toch maar es bieden


alleen hopen dat t niet net zo gaat als met die vorige die ik wou... (net voor mn neus weggekaapt )


Dat fietsje ziet er gaaf uit Maar lijkt me al wel verbouwd. Kijk maar naar die tank, die past niet helemaal goed op het frame/ Lijkt me een Harley XL sportster tank te zijn ofzo Maar dat kan vaak wel goede resultaten opleveren


Signature


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2005 21:15 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 april 2005 21:12 schreef enlil het volgende:
Dat fietsje ziet er gaaf uit Maar lijkt me al wel verbouwd. Kijk maar naar die tank, die past niet helemaal goed op het frame/ Lijkt me een Harley XL sportster tank te zijn ofzo Maar dat kan vaak wel goede resultaten opleveren


hij is ook zwaar verbouwd. ik zal ff fotootje opzoeken van hoe die dingen er origineel uitzien, errug lollig

[edit] Zo dus. volgens mij zit er bijna niks origineels meer op



[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-04-2005 21:17]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen