IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Speech Collin Powel (bewijzen VS Iraq) Vorige pagina | Volgende pagina
Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 05-02-2003 18:41 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Wat heeft Japan ermee te maken dan?
Dat ze Zuid Korea steunen en mischien een kleine betrokkenheid in zo'n oorlog zouden hebben dmv steun aan Z-Korea?


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-02-2003 19:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mooi usericon hehe


Je moeder.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-02-2003 19:19 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Volgensmij moeten we de mensen, die ons tegen spreken ook even elimineren.

Bush is alleen een pion. Het zijn die k*t republikeinen.
Na Irak gaan ze Iran aanvallen, omdat de mensen van Iran zogenaamd onderdrukt worden en het bewind daar zeer islamitisch is en ze hebben natuurlijk opeens banden met Al-Queda.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 05-02-2003 19:19 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

De speech van "My Lai" Powell is niets anders dan suggestie. Het bevat 0 bewijzen. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er in trappen. Hans Kazan heeft immers ook nog een publiek.

De bekende uitgemolken leugens passeerden weer eens de revue en het enige "bewijs" dat indruk moest maken is gemakkelijk te vervalsen.

Bij de uitleg van de link Irak - Al-Qaida kreeg ik bijna last van plaatsvervangende schaamte.

Het vorige bureau voor public relations Hill & Knowlton, die je o.a. de Koeweit couveuse-scam bracht was beter in hun vak dan de (eveneens door Koeweit gefinancierde) Rendon Group die nu aan de bak zijn.

Powell gaat ten onder. Bye bye Powell.

De V.S. was al niet zo geloofwaardig (zowat alles wat Washington beweert zijn leugens) maar oei dit gaat zelfs Jan met de Pet opvallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 05-02-2003 19:21]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-02-2003 19:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

CDA: Powell had stevig verhaal

Uitgegeven: 5 februari 2003 18:32

DEN HAAG - De CDA-fractie in de Tweede Kamer vindt de presentatie van de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken "een stevig verhaal". Dat zei het CDA-Kamerlid Eurlings in een reactie.

"Hieruit blijkt dat Irak niet alleen niet meewerkt met de inspecteurs maar dat Saddam Hussein structureel en moedwillig de kluit belazert. Irak moffelt verboden wapens weg en bedreigt wetenschappers die geacht worden met de VN-inspecteurs te praten. Dat is heel ernstig", aldus Eurlings.

Hij spreekt van soms heel concreet bewijs. "Dit maakt de positie van Saddam Hussein er niet beter op. Hij heeft niet begrepen dat dit zijn laatste kans is."

Eurlings wil nu het debat in de Veiligheidsraad afwachten om te zien of andere landen de wezenlijke schending door Irak van Veiligheidsraadsresolutie 1441 nu bewezen achten

K*t CDA


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 05-02-2003 19:25 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Inderdaad Eurlings valt in de categorie sub-van Aartsen. Prototype N.S.B.ers, bruinhemden van het zuiverste water.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 05-02-2003 19:26 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Al kloppen die "bewijzen" van Amerika, aanvallen is dom.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 05-02-2003 19:29 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

I fully agree with that, sir.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-02-2003 19:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Al komt het tot een oorlog ik hoop dat er lekker veel Amerikanen sterven ook al is dat slecht voor de economie.. hmm.

Tjah, moeilijke keuze


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-02-2003 19:32 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 5 februari 2003 19:19 schreef Oebe het volgende:
De speech van "My Lai" Powell is niets anders dan suggestie. Het bevat 0 bewijzen. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er in trappen. Hans Kazan heeft immers ook nog een publiek.

De bekende uitgemolken leugens passeerden weer eens de revue en het enige "bewijs" dat indruk moest maken is gemakkelijk te vervalsen.

Bij de uitleg van de Irak - Al-Qaida kreeg ik bijna last van plaatsvervangende schaamte.

Het vorige bureau voor public relations Hill & Knowlton, die je o.a. de Koeweit couveuse-scam bracht was beter in hun vak dan de (eveneens door Koeweit gefinancierde) Rendon Group die nu aan de bak zijn.

Powell gaat ten onder. Bye bye Powell.
De V.S. was al niet zo geloofwaardig, zowat alles wat Washington zegt zijn leugens, maar oei dit gaat zelfs Jan met de Pet opvallen.


Waarschijnlijk ben je naar die speech gaan luisteren met de instelling dat wat Powel ook zou zeggen, je het niet zo geloven.

Voor de speech was ik tegen een oorlog. Amerika heeft geen enkel recht zomaar een land aan te vallen, en Bush stelde zich arrogant genoeg op om ergernis bij menigeen op te wekken. Waarschijnlijk ook bij jou. In ieder geval bij mij.

De belangrijkste reden dat ik nu geloof dat een oorlog vs Irak gerechtvaardigd is, is dat Amerika heeft bewezen dat Irak iets probeert te verbergen, en zich zo niet aan de VN resolutie 1441 houd.

Maar als jij fijn blijft geloven dat de opgevangen gesprekken die ze hebben laten horen vervalst zijn. De luchtfoto's en hun interpretatie compleet uit de lucht gegrepen zijn. Amerika's "menselijke bronnen" verzonnen zijn. En het onzin is dat Saddam opdracht heeft gegeven aan wetenschappers om niet mee te werken met de inspecteurs.

Dan moet je maar eens bij jezelf nagaan waarom je aan de andere kant Irak dus wel geloofd?

Feit is; er zijn geen foto's van Kernbommen laten zien met grote doodskoppen erop, met Saddam die er met zijn elleboog tegen staat te leunen met een aansteker bij de lont.

Had je dat verwacht dan? Wel is voor mij onomstotelijk bewezen dat Irak er alles aan doet om IETS te verbergen. En aangezien jaren geleden blijkbaar al is bewezen dat Irak toen chemische wapen projecten had lopen; is het zeer aannemlijk dat deze projecten nu zijn hervat. En dat voorspelt ON.heil.


[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 05-02-2003 19:34]


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 05-02-2003 19:33 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik denk wel dat er veel Amerikanen zullen sterven, zeker als Irak die wapens heeft zoals Amerika beweert.


Ultimate Darkness
Usericon van Ultimate Darkness
Posted 05-02-2003 19:35 by Ultimate Darkness Wijzig reactieProfiel van Ultimate DarknessQuote dit bericht

dood aan bush en saddam
domme mensen laat ze beide afsterven dom gezeik over dat oorlog
ojah ook dood aan kernwapens!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-02-2003 19:36 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Bush is slechts een pion. Het gaat er om wie er aan de macht is. De republikeinen.

En de Amerikanen zullen waarschijnlijk eerst vele raketten etc afvuren, maar zal wel moeilijk worden met mobiele labs als die er zijn.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-02-2003 19:38 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 5 februari 2003 19:26 schreef B6R6A6M het volgende:
Al kloppen die "bewijzen" van Amerika, aanvallen is dom.


Als die bewijzen kloppen, dan is Irak een fukkin gevaar voor de planeet man!?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-02-2003 19:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Bah bah bah!

Die Powel is al net zo'n hersenloze marionet van het Amerikaanse propaganda-apparaat als Bush jr

Idd bewijzen nul komma nul, alleen speculatie. Ik ben anti-amerikaans genoeg om het niet onaannemelijk te kunnen vinden dat de VS bijvoorbeeld oude satellietfoto's als bewijsmateriaal aanvoert dat de wapenfabrieken 2 dagen voor het bezoek door de inspecteurs leeg zijn gehaald.

Tuurlijk, dat willen de Amerikanen ons laten geloven om een oorlog tegen Irak nog enigszins *bibber* te kunnen 'rechtvaardigen'

Wat heeft die k*nk*rmongool van een Bush gedaan sinds hij president is? Zonder succes geld verkwist door achter terroristjes (ook zonder hard bewijsmateriaal trouwens) aan te zitten en de oorlog die zijn pappa begonnen is wil hij natuurlijk afmaken. Onderwijl verziekt hij ook nog even Alaska door vlakbij een natuurgebeid naar olie te gaan boren Raaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!!

En zo zijn er nog tientallen voorbeelden die
-de onmetelijke domheid van de doorsnee amerikaan aantonen, ze blijven hun president natuurlijk steunen
-een langzame en pijnlijke dood van Bush rechtvaardigen

et cetera et cetera!

Waar kan ik me aanmelden om lid te worden van Al Quida?


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 05-02-2003 19:39 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 19:36 schreef wladimir het volgende:
Bush is slechts een pion. Het gaat er om wie er aan de macht is. De republikeinen.

En de Amerikanen zullen waarschijnlijk eerst vele raketten etc afvuren, maar zal wel moeilijk worden met mobiele labs als die er zijn.


Precies, ze vallen iets aan waarvan ze niet eens weten waar het is en of het eigenlijk wel bestaat.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-02-2003 19:40 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 5 februari 2003 19:38 schreef Snaack het volgende:
blaat blaat ... Ik ben anti-amerikaans genoeg .... blaat blaat


Je hebt je eigen betoog goed om zeep geholpen door maar meteen op te schrijven dat je niet neutraal tegen de zaken aankijkt. NEXT.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 05-02-2003 19:40 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-02-2003 19:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 19:39 schreef B6R6A6M het volgende:
Precies, ze vallen iets aan waarvan ze niet eens weten waar het is en of het eigenlijk wel bestaat.


Net zo succesvol oorlogje spelen als ze de terroristen in Afghanistan hebben bestreden natuurlijk

BLijf maar geld verkwisten (1 fukking miljard per DAG).. Over de onschuldige slachtoffers die er ongetwijfels zullen vallen nog maar niet te spreken..


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 05-02-2003 19:42 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 5 februari 2003 19:40 schreef Claw het volgende:
Je hebt je eigen betoog goed om zeep geholpen door maar meteen op te schrijven dat je niet neutraal tegen de zaken aankijkt. NEXT.


Is er iemand die dat wel doet dan? Nee.. "Next"


11.45: restate my assumptions


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 05-02-2003 19:43 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 19:38 schreef Snaack het volgende:
Waar kan ik me aanmelden om lid te worden van Al Quida?


Dat is inderdaad ook nog een probleem voor Amerika, er zullen door die oorlog tegen het terrorisme alleen maar meer terroristen bijkomen doordat steeds mensen zich bedreigt zullen voelen door Amerika.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-02-2003 19:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik heb gehoord van een Amerikaan die ik via internet ken, dat als met Irak in oorlog gaan, dat ze dienstplicht gaan invoeren!! !!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-02-2003 19:46 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 5 februari 2003 19:43 schreef wladimir het volgende:
Ik heb gehoord van een Amerikaan die ik via internet ken, dat als met Irak in oorlog gaan, dat ze dienstplicht gaan invoeren!! !!


En dat ... geloof je wel?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 05-02-2003 19:46 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Heb speech niet gezien... moest werken. Denk niet dat ik erg veel gemist heb, zal wel een hoop Amerikaanse oorlogs propaganda geweest zijn.... Het moge duidelijk zijn dat ik vind dat Amerika niet mag aanvallen.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-02-2003 19:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ja Claw
Hier alle punten van de heer Powel

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/2728545.stm

Wel in het Engels.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen