IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Speech Collin Powel (bewijzen VS Iraq) Vorige pagina | Volgende pagina
Oebe
Usericon van Oebe
Posted 06-02-2003 6:55 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht



Oebe
Usericon van Oebe
Posted 06-02-2003 7:33 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

En zelfs Republikeinen hervinden hun verstand of althans een gedeelte daarvan.

http://www.gunpoint.cc/2004/2004group.htm

(oneworldorder.org)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2003 7:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

And there you have it; Martin van Crevel heeft gelijk. Gaaf dat iemand eens het ware gezicht van Israel laat zien. Ik hoop dat iedereen dan tevreden is: alle Palestijnen dood, alle joden veilig opgeborgen in hun Beloofde Land en geen haan in de wereld die er nog naar kraait. Nog een jaar of zeven, en dan zijn we van alle gezanik af, eh. Maar eerst ff die evile dictators aanpakken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2003 8:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 20:18 schreef Misanthrope het volgende:
Bijvoorbeeld als Sadam het overtuigende tegendeel zou bewijzen, maar dat doet hij niet.... dus wat heeft hij te verbergen??


iedereen weet dat saddam die wapens heeft. En dan??? gaat de VS bepalen wie welke wapens mag hebben. Saddam is een tiran maar als die weg moet moeten de Irakezen dat zelf doen. Of anders moeten de VS consequent zijn en bijv israel, Indie en Pakistan gaan bombarderen. Denk maar eens over israel na en het blijkt dan dat die net zo erg zijn als saddam, alleen niet tegen hun eigen joodse bevolking. Dit is gewoon een grote truuk om macht over olie te krijgen. en ik durf er om te weden dat ze hierna iran gaan aanvallen. dus nig meer macht in het midden-oosten.

De presentatie van Powell was gewoon een grote propaganda stunt en ik verbaas me dat zoveel mensen er voor vallen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2003 8:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 6:29 schreef Oebe het volgende:
De strategische kernwapens van drie landen:

# = 10 stuks.

Amerika:
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################
##############################

Pakistan ### en misschien nog een #

Israel ############################# (minstens)

Irak

Noord Korea nog geen #

Laten we in plaats van # = 10 eens nemen # = 1 en dan Irak en Noord-Korea nog eens onder de loep nemen:

Irak

Noord Korea ##

Ja je ziet de nationale veiligheid van de V.S. wordt ernstig bedreigd door Irak.


de meest briljante post aller tijden. duidelijk wordt dat de een miljard dollar per dag die aan defensie wordt besteedt goed wordt uitegegeven. stel je voor dat ze dat geld aan onbenullige dingen zoals het onderzoek naar milieu technologie of ruimtevaart zouden besteden....


bean
Usericon van bean
Posted 06-02-2003 9:14 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

gewoon aanvallen dat Irak, Die extremistische moslims zijn een bedreiging voor de wereldvrede en niet blijven toekijken na iedere aanslag.



Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 06-02-2003 11:26 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

An eye for an eye..
go ahead; make the whole world blind


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 06-02-2003 11:58 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 5 februari 2003 22:18 schreef Misanthrope het volgende:
Dude, ik onderbouw mijn kritiek juist wel, jij roept alleen maar Bush is Hitler 2, Amerika zijn de terroristen, Amerika gaat zijn kernwapens gebruiken.... Maar goed. Bush is een aapje, maar ik blijf erbij dat Sadam van zijn troon gestoten moet worden.

ik stel ook vergelijkingen. ik zeg niet dat amerika kernwapens gaat gebruiken, ik zie de kans alleen groter dan dat irak ze gaat gebruiken.
nee kritiek onderbouwen is niet iets zomaar onzin noemen en dan niet zeggen waarom.
ik zeg ook waarom ik bush eerder een hitler vind dan saddam hoesijn, ga et nu niet verdraaien.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 06-02-2003 12:07 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

FRODO HAS FAILED....




A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 06-02-2003 12:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

ik snap het al, vs is de enige die kernwapens mag hebbe, want dan is er vrede. beetje kortzichtig he, juist om die rede lokte ze de terroristen uit.
trouwens ik heb genoeg bewijs om te laten zien dat amerika op grote schaal de mensenrechten overtreed. in het land zijn lijfstraffen nog werkelijkheid. en is het niet zo moeilijk om onschuldig in de gevangenis te komen. hun kiesstelsel drukt de oppositie weg, slechts 2 partijen krijgen subsidie voor hun canpagne. Amerika bezig massavernietigingswapens en heeft ze al vaker gebruikt en amerika is een gevaar voor de wereldvrede want om de zoveel tijd gaan ze weer ten oorlog. Amerika heeft zaken gedaan met de terroristen en heeft ook chemische wapens verhandeld met amerika(onderandere in de el al 1862) Amerika streeft al een hele lange tijd naar om het machtigste landje te zijn wat er bestaat en zelfs oorlog zien zij als een middel dat te behalen. Amerika tapt wereldwijd telefoongesprekken af en wil europa meeslepen in een grote oorlog.
hoe kan het zo zijn dat dit land wel mag bestaan en irak niet.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-02-2003 12:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 6:48 schreef Oebe het volgende:
Israeli professor says 'We could destroy all European capitals'

Occupied Jerusalem: 1 February, 2003 (IAP News)

An Israeli professor and military historian hinted that Israel could avenge the holocaust by annihilating millions of Germans and other Europeans.

Speaking during an interview which was published in Jerusalem Friday, Professor Martin Van Crevel said Israel had the capability of hitting most European capitals with nuclear weapons.

"We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force."

Creveld, a professor of military history at the Hebrew University in Jerusalem, pointed out that "collective deportation" was Israel's only meaningful strategy towards the Palestinian people.

"The Palestinians should all be deported. The people who strive for this (the Israeli government) are waiting only for the right man and the right time. Two years ago, only 7 or 8 per cent of Israelis were of the opinion that this would be the best solution, two months ago it was 33 per cent, and now, according to a Gallup poll, the figure is 44 percent."

Creveld said he was sure that Israeli Prime Minister Ariel Sharon wanted to deport the Palestinians.

"I think it's quite possible that he wants to do that. He wants to escalate the conflict. He knows that nothing else we do will succeed."

Asked if he was worried about Israel becoming a rouge state if it carried out a genocidal deportation against Palestinians, Creveld quoted former Israeli Defense Minister Moshe Dayan who said "Israel must be like a mad dog, too dangerous to bother."

Creveld argued that Israel wouldn't care much about becoming a rouge state.

"Our armed forces are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that this will happen before Israel goes under."

Misschien moeten we dan maar Israel aanvallen. Dat is denk wel een beter idee.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 06-02-2003 12:15 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 6 februari 2003 12:09 schreef wladimir het volgende:
Misschien moeten we dan maar Israel aanvallen. Dat is denk wel een beter idee.

Daar zorgt irak wel voor. volgens mij weten zelf hun nog beter wie nou echt de wereldvrede bedreigen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-02-2003 12:18 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik denk niet dat Irak daar sterk genoeg voor is. Aangezien Israel een heel krachtig leger heeft


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-02-2003 12:20 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

uit egoïsme : niet aanvallen, Irak aanvallen zal waarschijnlijk in Amerika de economische groei positief beivloeden, maar in Europa zal de economische groei dalen

[offtopic] maar overigs hebben de joden in Israel duidelijk het minst van allemaal geleerd van de WO2 als je nu ziet hoe dat er in Israel aan toe gaat... [/offtopic]

even egoisoisme veranderd

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-02-2003 12:42]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 06-02-2003 12:44 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

ff alles terzijde over bewijzen..

Ik vind het uiterst humor dat Bush wordt vergeleken met hitler vanwege de dingen die amerika allemaal heeft gedaan sinds 1940. Realiseren jullie wel dat Bush daar pas net 1 ambtstermijn zit???
De president veranderd minimaal 1x per 8 jaar. Congresleden mogen er ook maar 12 jaar zitten.
De mensen die tijdens WWII het bestuur hadden waren anderen dan degene die tijdens de koude oorlog bestuurde en die waren weer anders dan degene die nu de afgelopen jaren besturen. Bush Sr. had nog wel wat van dat koude oorlog principe over. Clinton absoluut niet (en toch heeft hij ook acties tegen Iraq goedgekeurd). Bush Jr.? Ja, dan kan je nog zeggen "zo vader, zo zoon," maar kent iemand hier hem goed genoeg om dat te zeggen?

Even als laatste nog, Colin Powell was vanaf het begin al voorstander om alles via de VN te doen. Hij heeft er ook voor gewerkt om de inspecties beter te regelen. Verbaasd dat hij nu ineens wel overtuigd is van het feit dat er geweld nodig is? Goh, ik vraag me af wat voor bewijs hij heeft gekregen om dat te geloven...

Enne, als Amerika echt van Iraq af wilt, dan kunnen ze toch gewoon een SEAL team een portable nuke mee laten nemen naar zo'n instelling, en die dan laten ontploffen? Kunnen ze zeggen dat Iraq dus toch nukes had! Bewijs is er dan toch niet meer. Ik bedoel maar, amerika is toch zo erg uit op de vernietiging van Iraq dat ze overal toe in staat zijn?

[/sarcasm]


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-02-2003 12:50 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 12:44 schreef Astaroth het volgende:
ff alles terzijde over bewijzen..

Ik vind het uiterst humor dat Bush wordt vergeleken met hitler vanwege de dingen die amerika allemaal heeft gedaan sinds 1940.

euh waar zie jij dat staan dan ?

ik snap trouwens niet dat iedereen zich zo druk maakt om Bush, das ook maar een marionet

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-02-2003 12:51]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 06-02-2003 13:10 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 6 februari 2003 12:18 schreef wladimir het volgende:
Ik denk niet dat Irak daar sterk genoeg voor is. Aangezien Israel een heel krachtig leger heeft

wel hoor want irak heeft miljarden kilos chemische wapens en biologische wapens en kernwapens. teminste zo doet amerika


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2003 13:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25991

het "betrouwbare" Amerika:


van FOK (zie link)

In de Eerste Golfoorlog heeft Amerika bewijzen vervalst. Dat bleek uit onderzoek door vijfvoudig voor de pullitzerprijs genomineerde journalist Jean Heller.

Een grote aanleiding voor de oorlog in 1991 was de grote opbouw van Irakese troepen aan de grens van Saudi-Arabië. Amerika had dit gezien op geheimgehouden satellietfoto's. Heller kocht echter foto's van dezelfde grondgebieden op hetzelfde tijdstip van een Russische spionagesatelliet, waaruit bleek dat er geen enkele soldaat stond.

Daarnaast heeft de dochter van een Koeweitse ambassadeur in Washington, Nijirah al-Sabah, gezegd dat ze Irakese soldaten couveuses heeft zien vernietigen, waarna de baby's op de grond werden gegooid in een ziekenhuis waar ze vrijwilligster was. Werknemers in het ziekenhuis waar dat gebeurd zou zijn hebben al-Sabah echter nog nooit gezien.

Bush verwees in zijn pre-oorlog speeches meerdere malen naar dit, dus niet gebeurde, incident. Ook dit, een belangrijke aanleiding voor de oorlog, kwam pas maanden later aan het licht, toen de oorlog al voorbij was.



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 06-02-2003 13:29 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Amerika heeft al talloze malen dingen vervalst.... ik snap ook niet dat veel mensen de 'bewijzen' van Amerika geloven. Bij die speech van Powell gister was er ook weer zo'n bewijs... Er was in zwart-wit een schimmig vliegtuig te zien die een of andere vloeistof sproeide. Volgens die Powell was het een Irakees toestel type zoveel die 2000 liter semi anthrax (ieder geval test spul) uitsproeide. Zie plaatje



Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-02-2003 14:19 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 13:29 schreef Jebes het volgende:
Amerika heeft al talloze malen dingen vervalst.... ik snap ook niet dat veel mensen de 'bewijzen' van Amerika geloven. Bij die speech van Powell gister was er ook weer zo'n bewijs... Er was in zwart-wit een schimmig vliegtuig te zien die een of andere vloeistof sproeide. Volgens die Powell was het een Irakees toestel type zoveel die 2000 liter semi anthrax (ieder geval test spul) uitsproeide. Zie plaatje



Ding staat toch gewoon op de grond (aan de schaduw te zien)???


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-02-2003 14:21 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 6 februari 2003 14:19 schreef Iskariot het volgende:
Ding staat toch gewoon op de grond (aan de schaduw te zien)???


Ja jij zou het beter kunnen zien dan de CIA en UNSCOM en whatever Intelligence Amerika heeft.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 06-02-2003 14:26 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 6 februari 2003 14:19 schreef Iskariot het volgende:
Ding staat toch gewoon op de grond (aan de schaduw te zien)???


Welke schaduw? Zie jij een landingsgestel wat naar beneden staat op dat vliegtuig? Ik niet namelijk. Dat ding vliegt, da's makkelijk te zien. Of het echter wat aan het sproeien is, dat zie ik niet aan deze foto.

Misschien op hi-res wel, of met een paar filters erover heen om de dingen op de voor- en achtergrond te scheiden.



Hier een bewerking waarin alle randen opgloeien. Zoals je ziet, geen landingsgestel. Ook geen vaportrail erachter wat aanduid dat er gesproeid wordt. Zal dan wel dan op ooggetuigenis van de piloot zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 06-02-2003 14:31]


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-02-2003 14:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 14:26 schreef Astaroth het volgende:
Hier een bewerking waarin alle randen opgloeien. Zoals je ziet, geen landingsgestel. Ook geen vaportrail erachter wat aanduid dat er gesproeid wordt. Zal dan wel dan op ooggetuigenis van de piloot zijn.

De foto's waren toch met een satteliet genomen??


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-02-2003 14:51 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik moest wel heel lang turen voordat dat ik daar een vliegtuig in zag, maar idd, het is er één. Met een dergelijke vaagheid ben ik niet te overtuigen van de echtheid van een dergelijke foto.


Touché, pussycat!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-02-2003 14:57 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 6 februari 2003 14:51 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik moest wel heel lang turen voordat dat ik daar een vliegtuig in zag, maar idd, het is er één. Met een dergelijke vaagheid ben ik niet te overtuigen van de echtheid van een dergelijke foto.


het is 1 foto van een video opname ... *zucht*


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen