IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Forum Functionaliteit Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2012 16:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2012 16:24 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja. Hier is dat -zoals gezegd- simpel geregeld. En her en der merkte ik ook opeens dat ik een avatar had zonder wat te doen


Ik ben benieuwd of ik er dan via gravatar achter kan komen waar jij allemaal uithangt op the interwebz.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2012 16:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2012 16:28 schreef holysjit het volgende:
Dat je niet die mongolen krijgt die nog dingen gaan uploaden op members.lycos.nl


En daarvoor moet iedereen van hetzelfde systeem gebruikmaken?

Fascist!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 06-01-2012 16:32 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 6 januari 2012 16:31 schreef Onweerwolf het volgende:
En daarvoor moet iedereen van hetzelfde systeem gebruikmaken?

Fascist!


Nee, maar iets wat wel van deze tijd is. Ik stuur toch ook geen telegram meer maar een email...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-01-2012 16:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Vooralsnog is het niet nodig zoiets af te dwingen, en we bieden verder genoeg functionaliteit voor avatars

Ontopic weer, graag


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2012 16:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2012 16:32 schreef holysjit het volgende:
Nee, maar iets wat wel van deze tijd is.


Fascisme is van alle tijden, dat wil nog niet zeggen dat het een goed idee is.

quote:
Ik stuur toch ook geen telegram meer maar een email...


Die vergelijking raakt kant noch wal.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-01-2012 13:20 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Er viel me een klein dingetje op, zojuist: als ik op de frontpage mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer om een reactie te plaatsen en vervolgens doorklik naar het forum, ben ik aldaar ook automatisch ingelogd. Andersom (dus inloggen op het forum en daarna pas reageren op de frontpage) lijkt het echter niet te werken. Minuscuul bugje om wellicht te verhelpen?


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 25-01-2012 16:05 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 23 januari 2012 13:20 schreef Hexegot het volgende:
Er viel me een klein dingetje op, zojuist: als ik op de frontpage mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer om een reactie te plaatsen en vervolgens doorklik naar het forum, ben ik aldaar ook automatisch ingelogd. Andersom (dus inloggen op het forum en daarna pas reageren op de frontpage) lijkt het echter niet te werken. Minuscuul bugje om wellicht te verhelpen?
Werkt bij mij anders prima.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2012 23:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Als ik een woord van een titel intik en zoek via de zoekfunctie, pakt hij hem niet? Bijv. bij 'laat je band eens horen' (de hele titel) geeft hij aan 'helaas geen topic gevonden'. Ook bij andere titels doet hij dit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-04-2012 23:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

oud probleem


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-04-2012 23:32 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Even de zoekmachine op google zetten, wil nog wel eens helpen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-04-2012 23:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

En iets dat op de lijst staat om aangepakt te worden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2012 23:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-04-2012 23:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Geduld is een schone zaak.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 18-04-2012 23:46 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

luiheid niet


... hoe de hazen lopen ...


doktersatan
Thrashosaurus Rex
Usericon van doktersatan
Posted 21-04-2012 12:04 by doktersatan Wijzig reactieProfiel van doktersatanQuote dit berichthttp://primalorder.avorym.nl/

hoe delete je je eigen posts? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3771280 hier had ik wat getypt wat lekker kutoverkwam.. ken het niet weghalen ! =x


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-04-2012 12:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Weghalen kan niet, aanpassen met een leesteken kan wel. Meestal wordt daarvoor een "." gebruikt, verder blijf je een lege post houden.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-06-2012 4:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Zou Slotje misschien maximumaantal aan elkaar kunnen schrijven, de tweede zin kunnen eindigen met een punt en de knipoog achterwege kunnen laten? Tenzij de knipoog een goede reden heeft, natuurlijk. In dat geval hoor ik het graag.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-06-2012 7:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 27-06-2012 16:11 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Is er wel eens nagedacht over poll-functionaliteit op dit forum? Veel fora bieden de mogelijkheid om een poll aan te maken; lijkt me handig.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-01-2013 15:23 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Een vraagje:

Hoe kan je ook al weer op alle trefwoorden zoeken op ZM (AND)? Ik dacht dat dit mogelijk was, maar ik kan het symbool daarvoor niet vinden. Ik weet dat een deel van een woord/term in de resultaten aan te vullen is met %. Zou het een idee zijn om dit op de Helppagina te vermelden?


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-01-2013 15:34 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Is het niet makkelijker om om een werkende zoekfunctie voorzien van geavanceerd zoeken optie te vragen?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-01-2013 15:39 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2013 15:34 schreef Dying Embrace het volgende:
Is het niet makkelijker om om een werkende zoekfunctie voorzien van geavanceerd zoeken optie te vragen?
Dan moeten ze veel aanpassen. Ik denk dat wat instructies op de Helppagina heel eenvoudig zijn toe te voegen, al werd mijn verzoek een jaar geleden genegeerd.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-01-2013 15:44 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Zou denk ik sowieso beter zijn als ze de huidige software over boord gooien.
Ik heb nog nooit een functiegewijs zo karig forum gezien als ZM.
De klappers zijn imo toch wel het gebrek aan PM functie en de ondermaatse zoekfunctie.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-01-2013 15:46 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Zijn ze ook mee bezig, dacht ik, maar ik ben verder wel tevreden hoor.


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-02-2013 9:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hier maar even herhaling van de opmerking van karnivoor een tijdje terug;

Is het een idee een apart kopje te maken in de index voor bands, bandleden, cd's/lp's, t-shirts gezocht/aangeboden? Zolang de zoekfunctie nog niet geweldig werkt scheelt dat een onzinnige topics en gezoek voor mensen die niet al te goed met ZM bekend zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-02-2013 9:01]


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen