IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Basgitaren Vorige pagina | Volgende pagina
Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 24-11-2002 16:22 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

patser
je hebt niet eens een stick, ha


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 24-11-2002 16:23 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

quote:
Op 24 november 2002 16:22 schreef Volthor Kahn het volgende:
patser
je hebt niet eens een stick, ha

lees NOG niet



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2002 16:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 16:23 schreef PsYcHo het volgende:
lees NOG niet


oh-oh

Volgende maand


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 24-11-2002 16:26 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

en dan ook echt zo'n ding kopen
damn
10 of 12 snaren?
of wat dacht je van gewoon 14 doen?


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 24-11-2002 16:28 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

quote:
Op 24 november 2002 16:26 schreef Volthor Kahn het volgende:
en dan ook echt zo'n ding kopen
damn
10 of 12 snaren?
of wat dacht je van gewoon 14 doen?

geen idee ik heb er nog geen een gevonden (een zaak) die ze verkoopt



Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 24-11-2002 16:29 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

er zullen ook wel niet zoveel bouwers zijn
allemaal custom made die dingen volgens mij en niet te betalen


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 24-11-2002 16:30 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

1600 euro op internet een nieuwe



Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 24-11-2002 16:33 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

o
valt dat even mee


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-11-2002 16:35 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nou ik moet nu gaan me broer wil erachter

ik post vanavond wel weer wat kan i ker ff over denken de mazzel


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2002 16:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 16:30 schreef PsYcHo het volgende:
1600 euro op internet een nieuwe


das dan een 12 snaar met element?

Want een 10 snaar begint bij 1200 pleuro toch?


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 24-11-2002 16:43 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

zo laat ik eens een stick kopen voor 1200 euro
of toch maar een compleet drumstel?


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 20:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik heb vandaag mijn bassgitaar gekocht ik heb nog gezien om die ibanez maar hij bleek dus 2de hands te zijn en erg beschadigt (lak enzo zat oo kscheur in de body) en nog was hij 500 pleuro.
Toen heb ik verder gekeken en kwam ik bij een peavey fury IV voor rond de 600 euro en een Peavey grind BXP voor 500 euro.
na dat ik ze allebij had gehoord en bespeeld(2 uur lang) heb ik toch voor het zwaardere geluid gekozen(op alle AMP's) nu is mijn vraag is dit een goede keuze geweest?



Dit is dus de BXP die ik gekocht heb alleen andere kleur


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 20:25 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik w8


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 25-11-2002 20:39 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Tja ik heb er wel een maar ik heb er geen verstand van. Heb gewoon een goedkoop ding gekocht toen ik genoodzaakt was te gaan bassen toen we geen bassist meer hadden. Sorry


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 20:40 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

weet ji jiets van batterijen af die er blijkbaar inzitte


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 25-11-2002 20:42 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Als ze er in zitten zit er volgens mee meestal een 9volts in achter een of ander klepje.


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 20:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja en wat moet je er mee doen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 25-11-2002 20:44 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Aansluiten.


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 20:46 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja duh maar was het nut van die batterijen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 25-11-2002 20:48 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Het heeft met je elementen te maken die zijn dan actieve. Maar precies weet ik het niet.


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 20:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wat voor bass heb je?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


metal-mixed-up
Usericon van metal-mixed-up
Posted 25-11-2002 20:50 by metal-mixed-up Wijzig reactieProfiel van metal-mixed-upQuote dit berichthttp://www.metalmixedup.com

Heb zelf een 4-snarige Rokaxe bas, 2de-hands gekocht van een vriend van mij. Speel nu net een half jaartje.


light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 25-11-2002 20:51 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 20:48 schreef Orion het volgende:
wat voor bass heb je?


Peavey speelt wel lekker.


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 20:52 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 20:51 schreef gummibeer het volgende:
Peavey speelt wel lekker.


??? dus je hebt een peavey


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-11-2002 20:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Actieve elementen kosten energie, toch? Vandaar dat ze een batterij nodig hebben zou ik zeggen. Waarom ga je niet eens wat basgitaar-sites afzoeken? G00glen op 'bass guitar' en 'active elements guitar' e.d.? Toch? Zou ik denken....


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen