IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Basgitaren Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 20:53 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

als ik jou niet had


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-11-2002 20:53 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

De batterij is inderdaad voor je elementen als je een actieve bas hebt. Ik heb bij mijn ibanez ook zo'n batterij en als die leeg is dan komt er een prutgeluid uit je bas (klinkt verkouden zeg maar) en dan weet je dat de batterij moet vervangen. De batterij is zeg maar je voorversterker in je bas waar je de klank van je elementen mee kan regelen.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-11-2002 20:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat is er precies 'beter' aan een actief element t.o.v. een 'normaal' element? Of ben ik helemaal verkeerd en hebben elementen altijd een batterij?


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 20:55 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

maar is de bass die ik gekocht heb een beetje goed,voor optredens enzo?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 21:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

weet jij alles dan Dwaallicht,het is toch vrij normaal als je voor het eerst een bassgitaar koopt dat je wilt weten wat alles is en of het wel goed is?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-11-2002 21:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 21:12 schreef Orion het volgende:
weet jij alles dan Dwaallicht,het is toch vrij normaal als je voor het eerst een bassgitaar koopt dat je wilt weten wat alles is en of het wel goed is?

Ik weet bijna helemaal niks! Daarom vraag ik ook naar die elementen, en raad je google aan.

Trouwens, ik denk dat de beste plek om te vragen of een gitaar wel goed is, de winkel is! Ipv na de aankoop hier te posten of je het wel goed gedaan hebt.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-11-2002 21:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat kun je beter uitzoeken voor je een bas aanschaft niet? Als ik je posts lees heb je geen ene ruk verstand ervan, God of Bass.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 21:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik vraag ook wel maar nu ik ff op google heb gezocht voor wat meer info over mijn bass zag ik iets van 9-volt baterijen staan,en aangezien ik in de winkel dat niet wist kan ik het moeilijk vragen dus post ik het.
en ik vroeg gewoon of het een goede bass was want winkels die smeren je soms gewoon alles aan.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 21:20 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 21:17 schreef Heiden het volgende:
Dat kun je beter uitzoeken voor je een bas aanschaft niet? Als ik je posts lees heb je geen ene ruk verstand ervan, God of Bass.


er staat CLIFF god of bass


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-11-2002 21:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 21:19 schreef Orion het volgende:
ik vraag ook wel maar nu ik ff op google heb gezocht voor wat meer info over mijn bass zag ik iets van 9-volt baterijen staan,en aangezien ik in de winkel dat niet wist kan ik het moeilijk vragen dus post ik het.
en ik vroeg gewoon of het een goede bass was want winkels die smeren je soms gewoon alles aan.

Dat kan je toch ook in de winkel vragen? Damn.

Ik speel altijd de domme klojo in winkels, dan hoor je veel meer.


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 21:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

zijn de winkels om 19.00 uur open


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-11-2002 21:23 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik kan lezen.
Kijk hier eens rond zou ik zeggen, in plaats van hier blij te lopen zijn met je nieuwe bas.
http://www.activebass.com/


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-11-2002 21:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 21:22 schreef Orion het volgende:
zijn de winkels om 19.00 uur open





Ik zou je bijna aan het handje naar een winkel sleuren.

Dat soort dingen vraag je van te VOREN. Zo kan je hier ook van te VOREN vragen wat een toffe bas is. Oh my god... total failure of the human intellect makes me go NUMB!


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-11-2002 21:26 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

verdomme ben je blij dat je iets heb wat we eigenlijk niet kunne betalen en iets dat alles voor me is,is het weer niet goed.
je kent hier verdomme nooit iets zeggen iedereen neemt alles altijd zo serieus op
mischien ben ik niet zo slim ,mischien weet ik wel geen ruk overal vanaf.
mischien vergeet ik wel iets te vragen maar om dan zo te reageren vind ik wel heel onnodig


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-11-2002 21:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Volgende keer beter maat . Ik wil je basgitaar niet afkraken of zo (hopelijk speelt-ie lekker) maar enige 'common sense' zou je wel eens ver kunnen helpen.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 25-11-2002 22:18 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

die van mij is dood :



sorry voor de grootte

[Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 25-11-2002 22:19]


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 25-11-2002 22:22 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

what happened? mooie beessie!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-11-2002 23:42 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Vette bas hoor!!!


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 26-11-2002 0:22 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Conklin blijft toch roeleren:



Onze Rob dus met zijn 7 snarige



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2002 0:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

onze bassist van Immer Lust speelt op een fantastische .. HONDO


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 26-11-2002 2:03 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

alleen actieve elementen hebben een batterij nodig. Ze zijn (als ik heb goed heb) iets gevoeliger, dus nemen ze meer geluid op. Je hebt ook een grotere range waarin je het geluid kan afstellen. Zonder of met een lege batterij spelen is kut en moet je neit doen, is niet om aan te horen


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-11-2002 9:31 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Hmmh, t lijkt erop dat t hier in dit topic vooral gaat om "Kijk es wat ik heb"
Kunnen hier niet wat meer tips over de afstelling van de versterkers enzo? Ik heb een simpele Challenge op een Laney 200 watt versterker, iemand ervaring mee?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


joeri
Usericon van joeri
Posted 26-11-2002 15:12 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik heb een spector met actieve elementen,l dikke heersch dat ding, geeft een lekker geluid


Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 27-11-2002 18:46 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

quote:
Op 26 november 2002 0:22 schreef mcoenen het volgende:
Conklin blijft toch roeleren:



Onze Rob dus met zijn 7 snarige



Jezus wat een enorm ding, speelt dat niet kei onhandig? Met mijn handen haal ik dat niet, veel te klein



Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 27-11-2002 18:49 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:46 schreef Nightraven het volgende:
Jezus wat een enorm ding, speelt dat niet kei onhandig? Met mijn handen haal ik dat niet, veel te klein


Ik heb geen kleine handen maar dit ziet er inderdaad redelijk extreem uit


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen