IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Allochtone bevolking in Amsterdam... Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-03-2003 17:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 17:58 schreef Iskariot het volgende:
Daar drink ik op!!!




Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 13-03-2003 18:35 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 16:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik wil niet zeggen dat mensen kinderen krijgen om het geld maar zou afschaffing van de kinderbijslag na een tweede (gezond) kind helpen om die kinderstroom bij het vooral allochtone deel van de bevolking te doen stoppen?


nee. Veel kinderen moet, dat staat in de Koran. Dan kan je namelijk goed je geloof verspreiden enzo....


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 13-03-2003 18:52 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Boeie, Zolang ze zich maar netjes gedragen, in rotterdam zijn ze volgens mij ook in de meerderheid, en heb er niet echt last van, uitzonderingen daargelaten (maar dat heb ik bij nederlanders ook dus...)


And my marlboro light


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 13-03-2003 20:51 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ik ben benieuwd waar het naar toe moet. Als ik hier (en niet alleen in dit topic) de meningen lees over buitenlanders. Dan merk je toch een bepaalde "haat" op (niet helemaal het goede woord, maar OK), dat moet toch een keer opbreken. Mijn vrienden zijn het ook niet, en zullen het ook nóóóóit worden, maar op een gegeven moment moet het toch tot een uitbarsting komen ??? Vrijwel iedereen die ik ken mag die peoples ook al niet, en dat zijn niet alleen metalheads !!

Dus...... hoe gaat dit lopen ??


BLASTBEATS FOREVER


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-03-2003 20:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het idee dat er in een grote stad, in meerdere grote steden in Nederland zelfs, meer buitenlanders dan Nederlanders wonen vind ik een hele enge gedachte..


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-03-2003 21:09 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Wel apart, maar zo lang ze niet vervelend zijn vind ik het prima.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-03-2003 21:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 maart 2003 20:51 schreef EvilPietje het volgende:
Ik ben benieuwd waar het naar toe moet. Als ik hier (en niet alleen in dit topic) de meningen lees over buitenlanders. Dan merk je toch een bepaalde "haat" op (niet helemaal het goede woord, maar OK), dat moet toch een keer opbreken. Mijn vrienden zijn het ook niet, en zullen het ook nóóóóit worden, maar op een gegeven moment moet het toch tot een uitbarsting komen ??? Vrijwel iedereen die ik ken mag die peoples ook al niet, en dat zijn niet alleen metalheads !!

Dus...... hoe gaat dit lopen ??


het is helaas niet politiek correct hier tegen in te gaan want dan heb je heel 'links' nederland achter je aan en men moet ook weer niet domme dingen gaan roepen zodat je juridisch de fout in gaat en aangeklaagd wordt... enigste manier om er legaal een oplossing voor te vinden is de wet aanpassen

nederland is te sociaal naar mijn idee...


Je moeder.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-03-2003 1:50 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmmm het verbaast mij eigenlijk niks. Nederland is naar mijn idee toch hard op weg om het amerika van europa te worden, en kijk eens naar grote amerikaanse steden als bv. New York, hoeveel buitenlanders wonen daar? Ik denk dat Amsterdam steeds en steeds meer op zulke steden gaat lijken, inclusief de criminaliteit en wijken-waar-je-beter-niet-kan-komen...


Zenial


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 14-03-2003 2:10 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 14 maart 2003 1:50 schreef Zenial het volgende:
Hmmm het verbaast mij eigenlijk niks. Nederland is naar mijn idee toch hard op weg om het amerika van europa te worden, en kijk eens naar grote amerikaanse steden als bv. New York, hoeveel buitenlanders wonen daar? Ik denk dat Amsterdam steeds en steeds meer op zulke steden gaat lijken, inclusief de criminaliteit en wijken-waar-je-beter-niet-kan-komen...


Sterker nog, er zijn al heuse No-Go-Areas voor de politie in Amsterdam

Des te minder autochtonen (in verhouding), des te minder de kans dat allochtonen hun gebruiken zullen overnemen (te weinig voorbeeld functie/te weinig kans voor allochtonen om het geleerde in prakijk te brengen). Nogal logisch ook, want waarom zouden ze (even afgezien van het morele aspect dat aan immigratie kleeft)? Als ze in Amsterdam kunnen gedijen met hun eigen gebruiken, waarom zouden ze dan 'onze' cultuur overnemen?

Vrij beangstigend vind ik zelf. Voor mezelf denk ik wel eens na over wat te doen als meer dan 50% van de gehele Nederlandse bevolking allochtoon is (verhuizen? emigreren? vechten voor mijn land?). Ook geinig om te bedenken is dat we dan door het mirakel van democratie allerlei leuke 'exotische' wetjes zouden kunnen krijgen opgedrongen.

Aan de andere kant besef ik dat dit wel heel erg eenzijdig doem denken is. Wie weet gaat t allemaal wel goed. Ik denk dat veel allochtonen ook de Nederlandse maatschappij zijn gaan waarderen, alleen hoor je die niet zo (niet interessant voor de media). Ik hoop dat democratie en vrijheid over 50 jaar nog steeds gemeengoed zullen zijn, en niet een verflaagje over verroest islam ijzer.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 14-03-2003 13:37 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 17:36 schreef Snaack het volgende:
Serieus, sja, ernstige situatie.. Waar zou het door komen? Doorgeslagen immigratiebeleid?

Wat dacht je van geen immigratiebeleid? Veel te veel mensen in één keer, geen goede procedures. De allochtone bevolking wordt in dat opzicht onmenselijk behandeld, met alle maatschappelijke problemen van dien. De autochtone bevolking voelt zich belazerd, want ze krijgt te maken met problemen waar ze niet om heeft gevraagd, laat staan op zit te wachten. Resultaat, veel frictie (understatement of the year).

Wat ik dan het meest betreur, is dat de ontstane frustratie zich vervolgens voor een groot deel uit in haat jegens de mensen die geen schuld hebben aan het probleem (i.p.v. bijvoorbeeld opbouwende kritiek en actie richting beleidsmakers). Immers, wie gelooft er nu werkelijk dat gemeenten grote aantallen vluchtelingen opneemt om humanitaire redenen, terwijl overduidelijk is dat men vooral erg blij is met de subsisies die je als gemeente kan krijgen per individu dat je onderdak geeft?

quote:
Ik kan me amper voorstellen dat er in een stad in Nederland meer buitenlanders wonen dan nederlanders

Hier in R'dam is het ook flink raak trouwens, in de "foute" buurten is zo'n 90% allochtoon Daar krijg je toch koppijn van!

Het gaat in het noorden net zo. Het dorp waar ik vandaan kom, werd op een gegeven moment ook verrast met de komst van een AZC. Daar had ik op zich niet zo'n moeite mee, maar de manier waarop het er even werd doorgedrukt stond me wel heel erg tegen. Bovendien werd het inwonertal even in één klap meer dan verdubbeld. Toen voelde een aantal mensen zich toch wel wat in een hoek gedrukt.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 14-03-2003 13:38]


Touché, pussycat!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 14-03-2003 15:27 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 18:52 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Boeie, Zolang ze zich maar netjes gedragen, in rotterdam zijn ze volgens mij ook in de meerderheid, en heb er niet echt last van, uitzonderingen daargelaten (maar dat heb ik bij nederlanders ook dus...)


punt.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-03-2003 17:40 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Straks word het land overgenomen door een stelletje buitenlanders.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-03-2003 17:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 17:40 schreef wladimir het volgende:
Straks word het land overgenomen door een stelletje buitenlanders.



dan gaan wij gewoon in turkije wonen


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-03-2003 17:42 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 14 maart 2003 17:40 schreef wladimir het volgende:
Straks word het land overgenomen door een stelletje buitenlanders.



Tering, ik erger me echt dat dit topic vol staat met dit soort domme opmerkingen.



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-03-2003 17:51 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 17:42 schreef Azagthoth het volgende:
Tering, ik erger me echt dat dit topic vol staat met dit soort domme opmerkingen.
Maak zelf dan is nuttige opmerkingen.

De regering zal nooit helemaal overgenomen door buitenlanders, maar er zullen wel steeds meer buitenlanders de politiek in gaan.
Stel voor dat een partij als de AEL in de regering komt .


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 15-03-2003 0:05 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 13 maart 2003 18:52 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Boeie, Zolang ze zich maar netjes gedragen, in rotterdam zijn ze volgens mij ook in de meerderheid, en heb er niet echt last van, uitzonderingen daargelaten (maar dat heb ik bij nederlanders ook dus...)


Weet je al wat je broer vandaag is overkomen?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-03-2003 0:06 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 15 maart 2003 0:05 schreef Shun Sacer het volgende:
Weet je al wat je broer vandaag is overkomen?


Nee.
Hij zit te schransen in limburg.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-03-2003 0:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 17:42 schreef Azagthoth het volgende:
Tering, ik erger me echt dat dit topic vol staat met dit soort domme opmerkingen.
De gemiddelde intelligentie op ZM daalt elke maand, dus dat kun je verwachten...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-03-2003 0:18 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 17:51 schreef wladimir het volgende:
Maak zelf dan is nuttige opmerkingen.

*kuch*


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-03-2003 11:52 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 0:18 schreef Voice Of Doom het volgende:
*kuch*

van persoonlijke aanvallen ben ik zowieso niet gedient en jij post meer onzin dan de anderen. Dus wees stil en post zelf ook wat nuttigs in plaats over anderen te zeiken.

On topic.


[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 15-03-2003 12:00]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-03-2003 12:31 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ALs je goed leest zie je dat het een "aanval" over domme, en vaak racistisch getinte, opmerkingen was. Dus geef jezelf niet teveel "credits", ik vind je namelijk niet belangrijk genoeg om persoonlijk aan te gaan vallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 15-03-2003 12:39]



Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-03-2003 12:41 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 13 maart 2003 15:37 schreef attila_de_hun het volgende:
zal in 2010 in de meerderheid zijn.

bron: teletekst




Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-03-2003 12:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 17:36 schreef Snaack het volgende:
Serieus, sja, ernstige situatie.. Waar zou het door komen? Doorgeslagen immigratiebeleid?

Ik kan me amper voorstellen dat er in een stad in Nederland meer buitenlanders wonen dan nederlanders

In Rotterdam waren de allochtonen toch ook al in de meerderheid?

Meende ik een paar maanden terug in de krant gelezen te hebben...

Maar goed, R'dam is een havenstad, veel internationale handel, dan krijg je vanzelf veel immigratie. Bovendien is Europa een paradijs, in de afgelopen eeuwen is hier zoveel bloed vergoten dat men het nu op een andere manier aanpakt, (noordwest-) Europa is zo'n beetje het vredigste en meest welvarende gebied op aarde met de kleinste tegenstelling tussen arm en rijk, volgens mij. Ja OK in Monaco is IEDEREEN rijk en in Ethiopië is IEDEREEN arm maar 'you get the idea'. Natuurlijk wil iedereen hier naartoe!

Of het erg is? Hmm, ik hink op twee gedachten... culturele & menselijke diversiteit gaat verloren als culturen en volkeren in elkaar opgaan en dat is zonde. Ik zie de wereld liever als een lappendeken met allerlei verschillende gebruiken, tradities, culturen en kleuren op verschillende plekken.
Aan de andere kant, waar zouden ik (en m'n keuken) zijn zonder een wijk als Lombok -- en die Nederlandse cultuur, hmm, ik vind het meeste niet echt iets om trots op te zijn. We waren een calvinistisch kikkerlandje, en nu dan ook nog eens een keer vol rancune en kleingeestigheid. Ik heb het hier goed, ben blij met de mogelijkheden die ik krijg .... mogelijkheden om op een dag te emigreren .


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-03-2003 13:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Er zal steeds meer criminaliteit in steden komen. Ik vind het ook best als er buitenlanders zijn, zolang er maar niet meer criminaliteit is en die is er dus wel. En dat zal ook gaan toenemen.

Nederland --> Nederlanders
Turkije --> Turken
Niks racistisch aan.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 15-03-2003 13:22 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 13 maart 2003 17:58 schreef Iskariot het volgende:
Daar drink ik op!!!
ik ook!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen