IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nare ervaringen in het uitgaansleven. Vorige pagina | Volgende pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 14-06-2003 23:34 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

OMG


I can't shoot straight unless I've had a pint!


R.
Usericon van R.
Posted 14-06-2003 23:58 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 23:30 schreef bonobo het volgende:
Legio nare ervaringen. Zo wilde ik laatst een studente bruut verkrachten, maar werd ik gehinderd door een telefoontje van mijn vrouw. Die verdomde GSM's ook.


o.... wat ben je stooooeeerrrr.


Lies
Usericon van Lies
Posted 14-06-2003 23:59 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Maar hij schrijft wel mooi he


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 0:15 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

bazzio, nee, maar jij lijkt me aangaande op je post wel een ervaringsexpert in bestialiteit.

R(ukselprovider)., wil je ook op dit forum door mij worden afgezeken? Zwijg nu het nog kan.

Lies, neuken? Ik neem aan dat gij een sappig wijf zijt? Hoffelijkheid jegens deernes zit in mijn bloed.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Nix
Usericon van Nix
Posted 15-06-2003 0:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Genoeg nare ervaringen.....

* kleine skatertjes die tegen je aan lopen zeuren alsof ze mij kennen...
* irritante vrijgezellen van een leeftijdscatagorie dat 'iets' hoger is dan de mijne
* Uitgescholden worden voor Gottik
* M'n eigen biertjes tappen zonder te betalen......


hele nare ervaringen.....


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-06-2003 0:44 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 0:32 schreef Nix het volgende:
* M'n eigen biertjes tappen zonder te betalen......



Euhm


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-06-2003 0:47 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 0:44 schreef Asherah het volgende:
Euhm
Daar kun je hard voor geschopt worden dus...


Nix
Usericon van Nix
Posted 15-06-2003 0:54 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 0:44 schreef Asherah het volgende:
Euhm


mocht van de barman


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 15-06-2003 1:44 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 23:33 schreef bazzio het volgende:
en toen je wakker werd lag je op je hond te rijden?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-06-2003 1:45 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 0:54 schreef Nix het volgende:
mocht van de barman


Is toch geen negatieve ervaring?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-06-2003 10:20 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 15 juni 2003 1:45 schreef Asherah het volgende:
Is toch geen negatieve ervaring?

wel als je de dag erna koppijn hebt


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Nix
Usericon van Nix
Posted 15-06-2003 13:08 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 1:45 schreef Asherah het volgende:
Is toch geen negatieve ervaring?
]


nee tuurlijk niet


arrebar ->


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-06-2003 14:03 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Wat de meest nare ervaring voor mij was, dat ik niet genoeg geld bij me had, om nog meer drank te kopen
Maar is misschien ook wel beter anders moet je daar zo van
Oh ik weet er nog 1.
Ik woon in het noorden des lands, en als we bij een concert in het zuiden zijn, en de rest wil weg en ik niet, das ook naar...
Of te laat aankomen bij een concert, en de eerste band missen ofzo...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-06-2003 15:20 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

We zijn ooit eens met de jeugdbeweging naar de efteling geweest en daar is een van ons in elkaar geslaan door 3 gabbers (waarvan eentje militair). Zomaar, zonder reden. Ze hadden er zin in. Daarna hebben ze nog met getrokken messen achter een man aangezeten die ze wou kalmeren.
Stel je maar eens voor, in de EFTELING!!!


mvg wk10


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 15-06-2003 23:26 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Zat mindere ervaringen ..

* Jas gejat (altijd leuk in de winter)
* Aggresieve gabbers/dronken klojo's die
zonodig aggressief willen doen
* Bierglas op je kop stukgesmeten krijgen in
de pit
* Vlaggestok gezellig hard in je maag geport
krijgen als je fijn naar een optreden
staat te kijken en dus op de grond
flikkert en een half uur niet op kan staan
* Homosexuele griezels die er genoegen in
scheppen om zonder aanleiding je tussen
den benen te grijpen

Maar voor de rest is uitgaan helemaal


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 11-07-2003 23:25 by Appel Wijzig reactieProfiel van AppelQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

die enge mannen die in je billen gaan knijpen of je zomaar gaan zoenen

die zijn eng!


Red de fietsen de winter door.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-07-2003 23:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Die zijn niet eng, dat zijn vieze pleurislijers die de vernieling ingeschopt dienen te worden. Kisten met stalen neuzen, pepperspray, etc., zoiets (of zorgen dat je een sterk vriendje hebt).

Helaas is het zo dat dat soort mensen er altijd zullen zijn.


Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 11-07-2003 23:39 by Appel Wijzig reactieProfiel van AppelQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

quote:
Op 11 juli 2003 23:28 schreef Dwaallicht het volgende:
Die zijn niet eng, dat zijn vieze pleurislijers die de vernieling ingeschopt dienen te worden. Kisten met stalen neuzen, pepperspray, etc., zoiets (of zorgen dat je een sterk vriendje hebt).

Helaas is het zo dat dat soort mensen er altijd zullen zijn.


jah idd
gelukkig gaan er altijd sterke vrienden met me mee die ze ff voor hun hoofd rammen of doen alsof ze mn vriendje zijn


Red de fietsen de winter door.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-07-2003 23:41 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 11 juli 2003 23:39 schreef Appel het volgende:
jah idd
gelukkig gaan er altijd sterke vrienden met me mee die ze ff voor hun hoofd rammen of doen alsof ze mn vriendje zijn


Ik ram ze altijd zelf voor hun hoofd of edele delen.


the only pleasure is pain


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-07-2003 23:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 23:25 schreef Appel het volgende:
die enge mannen die in je billen gaan knijpen of je zomaar gaan zoenen

die zijn eng!



Ik begrijp dus niet dat een persoon het lef heeft om zoiets te doen. Vreselijke lui zijn dat. Wat denken die personen te bereiken?


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 11-07-2003 23:44 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb alleen nare ervaringen met jaloerse vrouwen, en 1 irritante psychopathische stalker.

Ik heb er gelukkig niet lang last van gehad.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-07-2003 1:20 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Nog vrij weinig tot nu toe. een keer heel beleefd aangesproken door wat jochies die vroegen of "meneer (ik dus) misschien wat sigaretten had", en toen ik zei dat ik net mn laatste had opgestoken ik opeens een "klootzak" werd , die ze wel eens een lesje zouden leren.

En jaren geleden een keer door 7 van die kleine marrokaantjes te grazen genomen met carnaval: ik had een vriendje van hun op zn bek geslagen tot het bloed langs zn kop liep en 's avonds wachtten ze met zn 7en en een busje traangas op. Ik heb er wel nog 3 ondersteboven geschopt, maar wat een klote-spul is traangas.
Dames, trust me: it works. Geen verkrachter/ aanrander die nog zin heeft nadat je m daarmee te grazen hebt genomen.

Maar dat is t wel. Als je 2 meter lang bent en mijn kop op hebt wordt je niet snel lastig gevallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 15-07-2003 1:25]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 15-07-2003 1:27 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ik ga gevechten enzo altijd uit de weg en lok ze ook niet uit. Maar een maand of 2 geleden was het hommeles:

(Toen nog) mijn vriendin, ik en een paar vrienden kwamen rond 4 uur uit de kroeg. Dat waren allemaal van die in het zwart geklede (hoofdzakelijk gothic achtige) figuren. We zaten met z'n alleen voor de kroeg nog even na te babbelen toen een gast, compleet bezopen de boel even kwam stoken. Over hoe raar we er wel niet uitzagen, blah di blah di blah! Enfin, op een gegeven moment (hij had wel wat opmerkingen gekregen van het vriendenclubje), nam ie een aanloop en dook bovenop ons!!!! Hij landde met zijn gezicht vlak bij me en ik greep hem bij de nek in een ijzeren doodsgreep. Zomaar instinctief. Ik deed dat zodat ie verder niemand kwaad kon doen. Ik praatte op hem in: Wat bezielt je? Waarom doe je dit? etc ...

Op een gegeven moment zag ik allemaal voeten bij me, dook wat meer in elkaar, bang om getrrapt te worden, want mijn vermoeden was jusit: Het waren zijn vrienden! Ik liet hem los, werd overeind gesleurd en weg geduwd. Een van die gozers kwam op me af. Ik deed mijn handen voor me, handpalem in de lucht. Absoluut niet agressief en vroeg hem wat er aan de hand was en wat die andere jongen zijn probleem was! Voor ik het wist had ik een knal voor mijn neus te pakken en toen werd het zwart voor mijn ogen (niet dat ik flauw viel, maar van woede). Ik wou op hem af springen toen een vriend van me tussenbeide kwam en me wegstuurde. Dat deed ik ook en 1 minuut later stond de politie er (Cadaveria had trouwens nog een gozer in de balleen gegrepen ...) en werd die gozer die op ons sprong gearresteerd. End of story ....



Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-07-2003 1:30 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ik zoek ook liever het gevecht niet op, maar die ene keer werd ik uitgedaagd. Ik had t joch al een paar keer vriendelijk gevraagd om iemand anders lastig te gaan vallen maar hij wilde niet luisteren en bleef duwen en uitdagen. Tsja... ik sla meestal maar 1 keer, en ook hier was dat genoeg.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-07-2003 1:30 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Voor de rest dr nog wat aan overgehouden Carn?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen