IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nare ervaringen in het uitgaansleven. Vorige pagina | Volgende pagina
Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 19-03-2003 19:14 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

Als ik wegga is het meestal om plezier te maken, en als er geknokt wordt trap ik het lekker af en ga ik ergens anders plezier maken.
Al dat gelul is niks voor mij, gewoon mijn pint een paar vrienden en lekker plezier is alles wat ik nodig heb.


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 19-03-2003 19:46 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

Ik ga bijna nooit uit, buiten bioscoop of concerten, dus heb ik eigenlijk nooit ergens last van.


Jeffrey Dahmer Rules!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 19-03-2003 20:53 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 15 maart 2003 11:54 schreef Greycloak het volgende:
De Fiësta? Zonde! Daar hadden jullie toch net voor veel geld aan lopen verspijkeren?


Gelukkig niet al te veel geld, maar de auto was idd net helemaal klaar.


the only pleasure is pain


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 19-03-2003 20:56 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Nog nooit op mijn gezicht getimmerd.

Als iemand agressief tegen mij is reageer ik 10x zo agressief terug.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 21-03-2003 23:55 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

nie eens lastig gevallen vanaaaf... jezus..dan wil ke tog ook nie meer uit?!


I am the 1%.


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 22-03-2003 19:30 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

Ik heb wel eens een keer meegemaakt dat ik in een keer in een snackbar met een vriend van mij was en dat er een paar turken op ons af kwam die ons wouden slaan, omdat ze er niet tegen konden dat er een paar pentagrammen op de shirts stond


Jeffrey Dahmer Rules!!


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 23-03-2003 12:51 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 19:30 schreef Follow the Rapist het volgende:
Ik heb wel eens een keer meegemaakt dat ik in een keer in een snackbar met een vriend van mij was en dat er een paar turken op ons af kwam die ons wouden slaan, omdat ze er niet tegen konden dat er een paar pentagrammen op de shirts stond


Altijd weer die turken he!



Immortal Pride


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-03-2003 13:00 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Jaja falkh... jaja




Ik heb nog nooit last gehad van turken, maar blanke jongens met kale hoofden lijken wel iets tegen mij te hebben, ik heb echter nooit ruzie/gevecht gehad.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-03-2003 14:07 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Hippieeee


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 24-03-2003 16:18 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

quote:
Op 23 maart 2003 12:51 schreef Falkh het volgende:
Altijd weer die turken he!




Nou niet altijd, maar vaak wel


Jeffrey Dahmer Rules!!


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 24-03-2003 22:48 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ik ken een gast die er heel effectief mee omgaat:

verhaaltje 1: een stel in de weg lopende Marrokaantjes op het fietspad roept tegen die gozer dat z'n moeder een hoer is. Hij draait zich om, fietst terug en vraagt het even te herhalen. Dat doet die Marrokaan dus en vervolgens overleeft'ie het zowat niet. Die kerel heeft m nl. op de grond gemept en is niet van plan te stoppen met schoppen. Z'n vrienden konden m net nog eraf trekken.

Verhaaltje 2: bij het uitgaan (gelukkig, ik ben weer ontopic) eiste zo'n groepje (jaaa!) Marrokanen z'n portomonee en mobiel onder bedreiging van een mes. "Krijg je niet", en toen die gast toestak heeft'ie m dus neegemept en 2 andere ook, alleen waren ze met zn zessen (ware helden), dus hij eindigde bont en blauw. Maar zn spullen hadden ze niet, en daar ging het toch om. Triest: geen enkele omstander stak een poot uit en de altijd zo aanwezige politie was ook al nergens te vinden. Maar wel een aardige taxichauffeur die m de auto in sleurde en gratis naar huis bracht.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-03-2003 15:00 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

@Killing Zoe: je kan dus beter meppen als ze iets willen afpakken.
Ook al krijg je nog keihard op je gezicht (en weet ik veel waar nog), het gaat om het principe: niet zonder slag of stoot.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 25-03-2003 15:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Een maat van me ging afgelopen weekend naar Amsterdam voor die vredesoptocht, laadt naderhand wat in zn auto en laat zn deur open staan waardoor twee Marokanen in een auot niet door kunnen rijden in die straat.
De Marokanen toeteren, en hij ziet het, doet de deur dus dicht en kan nog net weg springen want die gasten gaven vol gas en waren dus over hem heen gereden als ie niet wegsprong.
Nou vervolgens maakt hij dus geschrokken het gebaar naar zn voorhoofd, of ze gestoord zijn ofzo en steekt daarna (dapper ) zn middelvinger omhoog als de auto bijna uit zicht is.
De auto komt opeens weer terug, en ze stappen beiden uit en komen super agressief op hem af lopen.
Nou nu wordt ie toch wel een beetje bang dus hij loopt achteruit..
De marokanen komen bij zn auto, schoppen een ontzettende deuk in zn deur en slaan wat op zn auto, stappen weer in en rijden weg.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-03-2003 15:17 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Misschien is zo een hakbijl toch wel handig.
(die de bm gasten altijd op promoshoots bij zich hebben)


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 25-03-2003 15:21 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 15:17 schreef wladimir het volgende:
Misschien is zo een hakbijl toch wel handig.
(die de bm gasten altijd op promoshoots bij zich hebben)

Zo'n ding heb ik (je bedoelt die battle axe toch ?) maar een honkbalknuppel is effectiever. [offtopic] alhoewel een maat van me een keer door een andere dronken maat van me geraakt is op zn scheenbeen met die bijl en dat deed toch zeer [/offtopic]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-03-2003 15:22 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 15:17 schreef wladimir het volgende:
Misschien is zo een hakbijl toch wel handig.
(die de bm gasten altijd op promoshoots bij zich hebben)

In het weekend heb ik nog wat met een voorhamer oude betonblokken zitten slopen ,.... DAT lijkt me nu eens een handig ding


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-03-2003 15:26 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Die dingen zijn een beetje groot niet?
Gewoon een handbijltje of een hamer.
Die in de schoolrugtas past.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-03-2003 15:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 maart 2003 22:48 schreef Killing Zoe het volgende:
Ik ken een gast die er heel effectief mee omgaat:

verhaaltje 1: een stel in de weg lopende Marrokaantjes op het fietspad roept tegen die gozer dat z'n moeder een hoer is. Hij draait zich om, fietst terug en vraagt het even te herhalen. Dat doet die Marrokaan dus en vervolgens overleeft'ie het zowat niet. Die kerel heeft m nl. op de grond gemept en is niet van plan te stoppen met schoppen. Z'n vrienden konden m net nog eraf trekken.






quote:
Op 25 maart 2003 15:14 schreef FireFox het volgende:
Een maat van me ging afgelopen weekend naar Amsterdam voor die vredesoptocht, laadt naderhand wat in zn auto en laat zn deur open staan waardoor twee Marokanen in een auot niet door kunnen rijden in die straat.
De Marokanen toeteren, en hij ziet het, doet de deur dus dicht en kan nog net weg springen want die gasten gaven vol gas en waren dus over hem heen gereden als ie niet wegsprong.
Nou vervolgens maakt hij dus geschrokken het gebaar naar zn voorhoofd, of ze gestoord zijn ofzo en steekt daarna (dapper ) zn middelvinger omhoog als de auto bijna uit zicht is.
De auto komt opeens weer terug, en ze stappen beiden uit en komen super agressief op hem af lopen.
Nou nu wordt ie toch wel een beetje bang dus hij loopt achteruit..
De marokanen komen bij zn auto, schoppen een ontzettende deuk in zn deur en slaan wat op zn auto, stappen weer in en rijden weg.



afschieten die lui daar kan ik dus zo boos over worden...


Je moeder.


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2003 15:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 15:26 schreef karnivoor het volgende:


afschieten die lui daar kan ik dus zo boos over worden...


En dan komen van die domme hippies zeggen dat het allemaal brave jongens zijn. SURE !!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 25-03-2003 15:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 15:29 schreef campske666 het volgende:
En dan komen van die domme hippies zeggen dat het allemaal brave jongens zijn. SURE !!

nou geloof me hij was zelf zo'n persoon..... 'was' , het heeft indruk gemaakt.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-03-2003 15:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

idd... okej ze zijn echt niet allemaal zo maar als het gebeurd is het vaak toch wel die ene minderheid in nederland...


Je moeder.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-03-2003 15:55 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik heb alleen gezegd dat ik nog nooit last heb gehad van marokkanen of turken, en dat 'k eerder door skinheads ben lastig gevallen dan door buitenlanders, eerst lezen voor je wat roept campske



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-03-2003 15:59 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 maart 2003 15:29 schreef campske666 het volgende:
En dan komen van die domme hippies zeggen dat het allemaal brave jongens zijn.
Ik geloof niet dat er ook maar iemand, waar dan ook, op een willekeurig tijdstip heeft gezegd dat het allemaal onschuldige, lieve en goede burgers zijn.

... sommige mensen zijn zo goed in hokjesdenken, je zou ze bijna het TMF gebouw in schoppen..


I'm not being rude. You're just insignificant.


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2003 16:05 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 15:55 schreef Phriar het volgende:
Ik heb alleen gezegd dat ik nog nooit last heb gehad van marokkanen of turken, en dat 'k eerder door skinheads ben lastig gevallen dan door buitenlanders, eerst lezen voor je wat roept campske




dat was eigenlijk een antwoord op firefox. t had niks met jou vandoen.
Ik weet best wel dat niet alle marokanen slecht zijn, en dat belgen en nederlanders net zo rot kunnen zijn. Mijn opmerking was bedoelt op die extreem linkse idioten ( wat ik hippies noem) die alles willen verbloemen en doen alsof alle immigranten toffe geintegreerde mensen zijn.


[Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 25-03-2003 16:08]


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-03-2003 16:14 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ze hebben me wel eens met paar man van m'n fiets getrokken en in elkaar getimmert.
Ik werd de volgende morgen wakker met twee gekneusde ribben, kapotte lip en een blauw oog.

Dit was één van de weinige keren dat ik alleen fietste, normaal gesproken wanneer ik ga stappen zijn ik en m'n vrienden met een man of 8 tot 12, en daar lopen paar indrukwekkende karikaturen tussen dus meestal zijn er geen problemen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen