IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nare ervaringen in het uitgaansleven. Vorige pagina | Volgende pagina
HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 12-06-2003 21:52 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 19:02 schreef Infaustus het volgende:
ik ben een keer door m'n hoofd geschoten toen ik naar huis fietste. Ik heb het overleefd, alleen ik heb nu een i.q van 20.


HEUY!!!!

Airbangen


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 13-06-2003 11:28 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Ik stond eens samen met nog één iemand buiten voor de oude Frontline in Gent. Optreden binnen was nog bezig. Passeert er zoals gewoonlijk een maroef in dikke Mercedes met 150 db allah-muziek, en begint ie te lachen met wij tweeën. Op dat moment is het optreden gedaan, en komt iedereen naar buiten. Staat die maroef nog steeds te lachen, tot hij ziet dat hij voor het rood licht staat... Strompelt er daar een 40-jarige kalende metaller naar z'n wagen, en kegelt zonder pardon zijn (leeg) bierflesje door de vooruit van zijn wagen.


Je kan me de bout hachelen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 11:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOl

wat is een maroef ?


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-06-2003 11:31 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 11:30 schreef Jenje het volgende:
LOl

wat is een maroef ?


ik gok: makkak


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 13-06-2003 11:31 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 13 juni 2003 11:30 schreef Jenje het volgende:
LOl

wat is een maroef ?


Vlaams voor Marrokaan enz.


Je kan me de bout hachelen!


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 13-06-2003 11:32 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 11:28 schreef Legatius het volgende:
Ik stond eens samen met nog één iemand buiten voor de oude Frontline in Gent. Optreden binnen was nog bezig. Passeert er zoals gewoonlijk een maroef in dikke Mercedes met 150 db allah-muziek, en begint ie te lachen met wij tweeën. Op dat moment is het optreden gedaan, en komt iedereen naar buiten. Staat die maroef nog steeds te lachen, tot hij ziet dat hij voor het rood licht staat... Strompelt er daar een 40-jarige kalende metaller naar z'n wagen, en kegelt zonder pardon zijn (leeg) bierflesje door de vooruit van zijn wagen.



campske666
Usericon van campske666
Posted 13-06-2003 11:33 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Waarom sta ij eigenlijk buiten als het optreden nog bezig was ? Was de muziek te luid ?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 11:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 11:31 schreef Legatius het volgende:
Vlaams voor Marrokaan enz.
Ah thanx ...

Grappige actie


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 13-06-2003 11:37 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 13 juni 2003 11:33 schreef campske666 het volgende:
Waarom sta ij eigenlijk buiten als het optreden nog bezig was ? Was de muziek te luid ?


Ik mocht niet binnen met m'n blik bier van de nachtwinkel... dus moest dat eerst uit.


Je kan me de bout hachelen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-06-2003 11:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik snap hem niet?

Ik had gister (weer) een grappige ervaring toen ik in de BurgerKing stond.

Eén of andere vage junkzwerver haalde een beker met nog wat ijs erin uit de vuilnisbak en wilde dat op gaan drinken --> BurgerKing medewerker flikerde drinken weg en probeer randfiguur de zaak uit te werken.

Gevolg --> zwerverjunk gaat vloeken, tieren, omstanders deden een stapje terug (MIETJES) en, jawel, de dappere kerel trekt de la van de vuilnisbak open en kiept de vuilniszak leeg. Stoer

Hierna nam hij dapper de benen, alleen kom je niet ver als er een chagrijnige bitchslappin' SnaacK in de buurt is

Ik ging achter die n3rd aan en vond dat hij zijn zooi op moest ruimen (D'OH!) maar de BurgerKing mijnheer was zo'n miet dat hij het wel best vond en de junkzwerver heeft "laten gaan".

Ik had hem als dweil moeten gebruiken verdomme!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-06-2003 13:34 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 13 juni 2003 11:28 schreef Legatius het volgende:
Strompelt er daar een 40-jarige kalende metaller naar z'n wagen, en kegelt zonder pardon zijn (leeg) bierflesje door de vooruit van zijn wagen.


Schoppen dat soort lui. Die metalgast dus.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-06-2003 23:12 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Kies maar uit :
Gedumpt worden waar iedereen bijstaat
Een strontzatte deb achter je aan krijgen
Onder de voet gelopen worden in de pit
In de cd-bak gesmeten worden
Een ex ontmoeten met een wijf dat veel knapper is dat jij


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-06-2003 23:13 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik heb het hier misschien al gepost, maar sommige mensen hebben de neiging op mij te willen slaan


Lies
Usericon van Lies
Posted 14-06-2003 23:14 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 23:12 schreef madeline usher het volgende:
Een strontzatte deb achter je aan krijgen

Dat gebeurt dus constant. Meestal nog strontzatte deb op leeftijd ook. Bende vetzakken!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-06-2003 23:15 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 23:13 schreef Asherah het volgende:
Ik heb het hier misschien al gepost, maar sommige mensen hebben de neiging op mij te willen slaan


Je bedoeld als je vooraan staat bij een concert.


Bazzio Attacks!!!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-06-2003 23:15 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nee hoor, er hoeft niet eens een concert te zijn...


Lies
Usericon van Lies
Posted 14-06-2003 23:16 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Da's niet bijster lief dan. Is terugmeppen een optie, of zijn het grote, sterke mensen?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-06-2003 23:17 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Grote sterke venten dan nog


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 14-06-2003 23:18 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-06-2003 23:18 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 23:18 schreef AgonY het volgende:



idd leg eens uit.


Bazzio Attacks!!!


Lies
Usericon van Lies
Posted 14-06-2003 23:20 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Bah, die haat ik. Maar ik moet zeggen dat ik op Groezrock die kale, in leer gestoken motard toch lekker een koekje van eigen deeg gegeven! Is het uiteindelijk zelf afgedropen, haha.

Wat jouw probleem natuurlijk niet oplost. T-shirt met "Don't hit me, I'm nice"? Bodyguard? Dobberman?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-06-2003 23:25 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 23:18 schreef bazzio het volgende:
idd leg eens uit.


Welja, ik durf nogal bot avances afweren


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-06-2003 23:28 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 23:25 schreef Asherah het volgende:
Welja, ik durf nogal bot avances afweren


aha, dan ben je wel erg bot.


Bazzio Attacks!!!


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 14-06-2003 23:30 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Legio nare ervaringen. Zo wilde ik laatst een studente bruut verkrachten, maar werd ik gehinderd door een telefoontje van mijn vrouw. Die verdomde GSM's ook.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-06-2003 23:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 23:30 schreef bonobo het volgende:
Legio nare ervaringen. Zo wilde ik laatst een studente bruut verkrachten, maar werd ik gehinderd door een telefoontje van mijn vrouw. Die verdomde GSM's ook.


en toen je wakker werd lag je op je hond te rijden?


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen