IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Welke CD's heb je allemaal? Vorige pagina | Volgende pagina
Jouke
Usericon van Jouke
Posted 30-03-2010 17:55 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 30 March 2010 17:53 schreef Staalman het volgende:
Ik dacht dat ze er in 25 jaar al meer dan 500 verkocht hadden, blijkbaar niet dus.
Re-issue uit 2008


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-03-2010 17:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Mijn god, en je hapt ook nog...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 30-03-2010 17:58 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 30-03-2010 18:01 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 March 2010 21:10 schreef Crypt_666 het volgende:
Het nut van het hebben van cd's ontgaat me echt totaal, als je ook alles gewoon kunt downloaden.Veel handiger en ik kan de muziek meteen op mijn ipod en iphone kwijt.


Ik vind jou tot nu toe in alles wat je doet en post een enorme droplul, vind je dat erg?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-03-2010 19:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Besteedt Crypt_666 op een andere manier geld aan de bands wiens muziek hij goed vindt?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 30-03-2010 19:35 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ja, ik koop merchandise. Spendeer behoorlijk wat geld aan shirts. Vind ik ook wel mooi, Als de cds je niet boeien om te kopen. Ik spendeer mijn geld liever aan dvds.Heb daar een behoorlijke collectie van.

@ Ralph : Maakt mij niet zo veel uit wat je van me vind hoor.


Evil Dick


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-03-2010 19:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ralph was mi voorbarig met user-bashing.

Shirts kopen bij concerten levert bands meer op dan cd's van ze kopen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-03-2010 19:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 19:39 schreef Mutilator het volgende:
Ralph was mi voorbarig met user-bashing.

Shirts kopen bij concerten levert bands meer op dan cd's van ze kopen.


Dat is absoluut waar.

Ik koop zelf wel de CD's van de bands die ik echt extreem goed vind, gewoon omdat ik ze wil hebben, ook al rip ik ze meteen naar een digitaal formaat en worden ze nooit of nauwelijks echt fysiek gedraaid.

Daaronder zit echter een hele meuk aan bands die ik wel tof vind maar waarvan ik niet per se de cd's allemaal hoef te hebben omdat dat onbetaalbaar is. Dat spul download ik gewoon en als zo'n band dan eens langs komt voor een optreden koop een shirt of een patch ofzo. Daar heeft zo'n band het meeste aan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-03-2010 19:48 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

dus hij is metaliek correct


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-03-2010 19:53 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

zelf koop ik nog wel eens cds maar ik draai ze bijna nooit omdat ik ze rip. Shuffle/random heerscht en ik heb geen cdspelert die meerdere cds aan kan.

Dus de compjoetert bied uitkomst.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-03-2010 20:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ralph loopt een beetje achter: het gaat allemaal veel meer via de computer ipv via de stereoset. Ik ken er al zat die dat ding de deur uit hebben gedaan.

Ikzelf koop ook de cd's, de dvd's, af en toe wat vinyl en af en toe een shirt. Rippen is me teveel moeite: dan download ik het album alsnog.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 30-03-2010 20:25 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 March 2010 19:53 schreef Black Jew het volgende:
zelf koop ik nog wel eens cds maar ik draai ze bijna nooit omdat ik ze rip. Shuffle/random heerscht en ik heb geen cdspelert die meerdere cds aan kan.

Dus de compjoetert bied uitkomst.


Same here.

En hoewel Merchandise inderdaad de bands meer geld oplevert zorgt een goede platenverkoop er ook wel weer voor dat ze eerder hiero spelen omdat het wel rendabel gezien wordt



Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 30-03-2010 20:27 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Overigens

"Het nut van het hebben van cd's ontgaat me echt totaal, als je ook alles gewoon kunt downloaden"


"Ik spendeer mijn geld liever aan dvds.Heb daar een behoorlijke collectie van."


Pot, ketel enzo.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-03-2010 20:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 20:10 schreef Mutilator het volgende:
Ralph loopt een beetje achter: het gaat allemaal veel meer via de computer ipv via de stereoset. Ik ken er al zat die dat ding de deur uit hebben gedaan.

Ikzelf koop ook de cd's, de dvd's, af en toe wat vinyl en af en toe een shirt. Rippen is me teveel moeite: dan download ik het album alsnog.


Zo'n beetje de enige manier om er niet op achteruit te gaan met rippen is om er FLAC'jes van te maken, maar daar heb ik dan weer geen zin in.

Geef mij maar gewoon zo'n ouderwets cd'tje.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 30-03-2010 20:55 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 20:33 schreef altx het volgende:
Zo'n beetje de enige manier om er niet op achteruit te gaan met rippen is om er FLAC'jes van te maken, maar daar heb ik dan weer geen zin in.


Ik geloof nooit dat je het verschil kunt horen tussen cd-kwaliteit en 320kbps, dat is mij echt nog nooit gelukt. En ik betwijfel het of je het kunt horen met 256kbps. Maar als je een voorbeeld hebt van een track in 320kbps die je blind kunt onderscheiden van een cd-track, dan hoor ik het graag.



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-03-2010 20:58 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Misschien dat je het verschil kan horen met geoefende oren een een veel te dure geluidsinstallatie, maar dat lijkt me alsnog vrij sterk.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 30-03-2010 20:59 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik hoor nog wel eens verschil tussen 192 en 320, maar alles daarboven klinkt voor mij echt hetzelfde. Misschien met heel erg goede koptelefoons ofzo, en bij specifieke muziek. Dus niet die gecompressde zooi, daar klinkt alles hetzelfde.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-03-2010 21:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 20:55 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Ik geloof nooit dat je het verschil kunt horen tussen cd-kwaliteit en 320kbps, dat is mij echt nog nooit gelukt. En ik betwijfel het of je het kunt horen met 256kbps. Maar als je een voorbeeld hebt van een track in 320kbps die je blind kunt onderscheiden van een cd-track, dan hoor ik het graag.


Dat is inderdaad onzin, vanaf 192 moet je al echt geniale speakers en geen of nauwelijks omgevingsgeluid hebben om het verschil te kunnen horen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 30-03-2010 21:03 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Het is nog wel eens vaag te onderscheiden bij het geluid van een hi-hat, of een ride, maar het verschil is echt zo miniem dat ik denk dat 99 procent van de mensen, ikzelf incluis, tijdens het luisteren naar een nummer nooit zal horen of het 192 of 320 is.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-03-2010 21:13 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik rip en download alles wel zoveel mogelijk in 320kbps cbr. Gebrek aan schijfruimte is toch bijna geen probleem meer, behalve op draagbare apparaten.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-03-2010 21:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 21:03 schreef GrindMaster het volgende:
Het is nog wel eens vaag te onderscheiden bij het geluid van een hi-hat, of een ride, maar het verschil is echt zo miniem dat ik denk dat 99 procent van de mensen, ikzelf incluis, tijdens het luisteren naar een nummer nooit zal horen of het 192 of 320 is.


Als je het verschil tussen 192 en 320 niet hoort, dan zijn je oren echt kapot.

Wat mij in de loop van de tijd in ieder geval op is gaan vallen: Als ik iets gedownload had waarvan ik het origineel nog niet had, dan klonk het wel best. Maar zo gauw ik de cd dan origineel had, dan viel me op dat die toch veel beter klinkt.

Bij 192 is dat per definitie zo. Nu heb ik al geruime tijd nauwelijks meer mp3'tjes geluisterd, dus ik durf niet precies te zeggen bij welke bitrate de grens ligt. Ik heb zo'n idee dat je bij 256 heel erg je best moet doen om verschil te horen.

Maar aan de andere kant heb ik nog best een aardige stereo staan.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-03-2010 21:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik luister op 64kbps, ik ben hardc0re

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 30-03-2010 22:00]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-03-2010 22:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 21:59 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik luister op 64kbps, ik ben hardc0re


Jij luistert vast dingen waar je het verschil toch niet hoort...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 30-03-2010 22:04 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 21:37 schreef altx het volgende:
Als je het verschil tussen 192 en 320 niet hoort, dan zijn je oren echt kapot.



quote:
Op 30 March 2010 21:01 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat is inderdaad onzin, vanaf 192 moet je al echt geniale speakers en geen of nauwelijks omgevingsgeluid hebben om het verschil te kunnen horen.



hmmmmm

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 30-03-2010 22:05]


Why doesn't my music get me all the chicks?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-03-2010 22:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 22:04 schreef GrindMaster het volgende:
hmmmmm


Ja, ik weet wat ik impliceer.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen