IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Kiss Vorige pagina | Volgende pagina
soul_of_stone
Usericon van soul_of_stone
Posted 24-06-2003 21:04 by soul_of_stone Wijzig reactieProfiel van soul_of_stoneQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/sarin-heks

KISS vind ik niet echt zo goed ofso
maar de film detroit rock city was wel grappig om te zien aleen werd veel andere muziek als achtergrond gedaan hey ho lets go van de ramones bijv.


when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-06-2003 21:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik kan gewoon niet in woorden uitdrukken hoe ik de hedendaagse Kiss haat. EN van het oud materiaal vind ik ook maar een klein aantal nummers goed. Absoluut niet mijn band dus.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 16-08-2003 17:19 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Iemand die nieuwe symphony cd al gehoord? Ik ben een echte Kiss fan, alleen vind ik dat het orkest absoluut niet te horen is op de cd...dus meer van hetzelfde dat ik al had eigenlijk...en belachelijk dat Bruce Kulick in de clip net moet doen of ie Ace Frehley is...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 16-08-2003 17:33 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Is trouwens niet Bruce Kulick maar voormalig Black 'n Blue gitarist Tommy Thayer...

niet dat het jullie iets kan schelen natuurlijk


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-08-2003 18:14 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 17:19 schreef DMTR het volgende:
Iemand die nieuwe symphony cd al gehoord? Ik ben een echte Kiss fan, alleen vind ik dat het orkest absoluut niet te horen is op de cd...dus meer van hetzelfde dat ik al had eigenlijk...en belachelijk dat Bruce Kulick in de clip net moet doen of ie Ace Frehley is...

Ik zag toevallig de clip van DRC en dat vond ik behoorlijk kut, af en toe die strijkers...het voegt niks toe, het breekt enkel de pure rock en roll af


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 16:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 18:14 schreef Sater het volgende:
Ik zag toevallig de clip van DRC en dat vond ik behoorlijk kut, af en toe die strijkers...het voegt niks toe, het breekt enkel de pure rock en roll af

zo toevallig is dat niet, die klip word 6 keer uitgezonden per avond

maar Kiss is wel supergaaf trouwens, van mij hoeven die strijkers ook niet, die passen beter bij de zoetsappige metellica nummers.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-08-2003 12:40 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Ik zag de clip gisteren ook op t.v. (ben net terug van vakantie, heb dus wat gemist). Maar goed, wat is dat een zielige clip zeg! Echt om te huilen! Vind Kiss zowiezo geen ruk aan.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-08-2003 14:09 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik zal wel echt de enige zijn die de clip van Kiss helemaal geweldig vind. Ik ben ook van plan straks een CD van ze te kopen. Maar ik wil niet een hele cd met orkestje erbij. Doe mij maar gewoon onderwets gillen en rammen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 18-08-2003 14:25 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 18 augustus 2003 14:09 schreef goblinjester het volgende:
Ik zal wel echt de enige zijn die de clip van Kiss helemaal geweldig vind. Ik ben ook van plan straks een CD van ze te kopen. Maar ik wil niet een hele cd met orkestje erbij. Doe mij maar gewoon onderwets gillen en rammen.
Moet je Destroyer kopen..of anders Greatest KISS...is ook een leuk album om een beetje kennis te maken.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-08-2003 10:40 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 14:25 schreef DMTR het volgende:
Moet je Destroyer kopen..of anders Greatest KISS...is ook een leuk album om een beetje kennis te maken.


Thanx made. Ik had al even Kiss Psycho Circus gekocht, vooral omdat het hoesie zo mooi is. Daar hou ik altijd wel van. Maar ik ga zeker ook nog even kijken voor Destroyer. En Greatest Hit CD's vind ik over het algemeen niet zo. De onbekende nummers zijn meestal toch het leukst.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 20-08-2003 12:22 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 20 augustus 2003 10:40 schreef goblinjester het volgende:
Thanx made. Ik had al even Kiss Psycho Circus gekocht, vooral omdat het hoesie zo mooi is. Daar hou ik altijd wel van. Maar ik ga zeker ook nog even kijken voor Destroyer. En Greatest Hit CD's vind ik over het algemeen niet zo. De onbekende nummers zijn meestal toch het leukst.
Haha, die psycho circus is eigenlijk alleen maar mooi om de hoes! Voor de rest vind ik dat een overbodig album. Creatures Of The Night is trouwens ook goed. En Revenge uit de non-make up serie. Die dingen liggen overal ultra goedkoop en anders installeer je even Soulseek.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-08-2003 11:30 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

KISS kan mji niet erg boeien vind AC/DC dan al vele malen meer integer en beter!

Die gatsne van KISS maken een totale gek van zichzelf ze hadden na de farewell tour moeten stoppen!

Bovendien kan peter Criss geen noot meer raken!



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 22-08-2003 12:45 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik vind Psycho Circus echt heel goed. Mooie opbouw. Oftewel ik weet dan niet zeker of ik ook van de rest hou.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2003 9:36 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 22 augustus 2003 11:30 schreef enforcer het volgende:
KISS kan mji niet erg boeien vind AC/DC dan al vele malen meer integer en beter!

Die gatsne van KISS maken een totale gek van zichzelf ze hadden na de farewell tour moeten stoppen!

Bovendien kan peter Criss geen noot meer raken!
AC/DC kun je alleen gewoon niet vergelijken met KISS omdat ze een compleet ander soort muziek spelen. Maar het blijft een kwestie van smaak dus daar zal ik niet tegenin gaan...

Ze hadden inderdaad al moeten stoppen. Maar goed, het blijven sell-outs dus zolang er geld verdiend kan worden gaan ze wel door.

En Peter Criss en Ace Frehley kunnen allebei helemaal niks meer. Nou is Ace zowiezo al eruit geknikkerd. Dus nu is het weer wachten totdat Criss weer ingeruild wordt voor Eric Singer.



You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 23-08-2003 10:14 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Zelf vind ik KISS zeker niet zo slecht.
En platen als Creature of the Night zijn echt wel héél goed zelfs !
Maar wat vinden jullie van het album "The Elder" ??
Persoonlijk vind ik dit het sterkste KISS album ooit, maar elke "échte" Kiss-fan gaat me hier grandioos tegenspreken weet ik uit ervaring.
Is echt wel 'n enorm goed en origineel album !


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2003 10:19 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 23 augustus 2003 10:14 schreef zjosuah het volgende:
Zelf vind ik KISS zeker niet zo slecht.
En platen als Creature of the Night zijn echt wel héél goed zelfs !
Maar wat vinden jullie van het album "The Elder" ??
Persoonlijk vind ik dit het sterkste KISS album ooit, maar elke "échte" Kiss-fan gaat me hier grandioos tegenspreken weet ik uit ervaring.
Is echt wel 'n enorm goed en origineel album !
The Elder is een goed album alleen wijkt inderdaad af van wat je als fan graag wil horen. Da's met Unmasked net zo, hoewel dat ook gewoon een leuke plaat is. In dat opzicht vind ik dat KISS altijd wel een hoop diversiteit heeft gehad.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2003 10:31 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 23 juni 2003 20:19 schreef ghoulliette het volgende:
Die film is echt kei leuk, wel raar dat ze Van Halen als film muziek hebben ipv alleen maar Kiss
is niet raar als je bedenkt dat Van Halen naar voren geschoven is door Gene Simmons.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Thrandil
Usericon van Thrandil
Posted 10-09-2003 6:55 by Thrandil Wijzig reactieProfiel van ThrandilQuote dit bericht

KISS.... de eerste band waarvan ik LPs luisterde. Sindsdien heb ik geprobeerd zo veel mogelijk van ze te verzamelen...

Op mijn 12e liet mijn moeder me kennis maken met KISS toen ze een keer een LP te voorschijn haalde... een half uur later kende ik de text van "I was made for loving you" uit me blote hoofdje meezingen.

Eric Singer trug, Ace Frehley inwisselen voor een betere en ze kunnen op zich wel weer vooruit, maar toch had de Farewell Tour het einde moeten zijn.

Ik vind het echter wel knap dat ze nog zo lang door kunnen gaan met de soort show die ze geven, want het blijft geweldig en niet te voorzichtig.

(Detroit Rock City moet ik dan maar eens downloaden of huren bij videotheek als ze die er nog hebben... moet ik zeker zien.)


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-09-2003 7:02 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Toen ik 5 jaar was, ging ik vaak met mijn ouders naar mijn oma. Zij had een hele leuke (vond ik toen) buurjongen, waar ik verliefd op was. 1 probleem, ik was 5 en hij was 18 (tja op oudere mannen vallen kan, maar ik weet dit is overdreven )
Hij hield heel erg van Kiss.... Zo ben ik er als 5 jarig meisje ook mee in aanraking gekomen, want ik moest dan natuurlijk ook wel van Kiss houden......


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-11-2003 15:27 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Op Queen na is Kiss mijn grote jeugdliefde. Het eerste wat ik van ze hoorde was de plaat "Double Platinum" toen ik tien was. Dat was bij mijn neef die toen al groot, stoer en metal was En die plaat heeft wel zo'n verpletterende indruk op me gemaakt.. vooral het nummer "God Of Thunder". M'n ouders konden die plaat wel verbranden geloof ik, zovaak stond hij op. Ik vondt het ook echt oerend hard toen...

Ik ben sindsdien verslaafd aan metal in al zijn vormen, maar krijg toch nog altijd dat "speciale" gevoel als ik een Kiss nummer hoor. En ondanks dat ik het niet meer vaak luister koop ik toch nog steeds blind alles van ze wat nieuw uitkomt. Ik ben ook super trots op mijn gehele Kiss collectie, die toch wel (al zeg ik het zelf) best wel uitgebreidt is.

En ik ben ook een van de weinige fans denk ik die "The Elder" een klasse plaat vindt


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 11-11-2003 16:22 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

En hier nog een fan die The Elder erg graag mag draaien. Vooral Under The Rose vind ik ZO'N supertof nummer!!!

Mijn allereerste lp was een Kiss-lp. Min of meer dan. 't Was namelijk die Peter Criss solo-lp. Ok, een slechte plaat, maar ik was 5 of zo, dus toen vond ik 't geweldig. Na verloop van tijd de interesse verloren, zeker toen ik bij Toppop de clip van Lick It Up zag.

Midden jaren '90 toch de band weer herontdekt. Daarna kwamen ze weer in de originele line-up bij elkaar. In '96 dan ook in Ahoy gezien (ik stond praktisch vooraan). Ik heb lang niet alle platen van de band (wel die mooie box trouwens) en ik draai 't niet dagelijks, maar Kiss blijft voor mij een topband.

Die ook wel eens wat steekjes laat vallen ja. Alive IV vind ik voornamelijk opgeklopte lucht, aangezien het orkest vrijwel alleen maar bombast toevoegt aan het geluid en weinig meer...


We don't take it, we just fake it...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-11-2003 17:12 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com




goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-11-2003 20:48 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik luisterde laatst een best of, maar eigenlijk vond ik alle nummers nogal bagger. Misschien moet ik eraan wennen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Sater
Usericon van Sater
Posted 11-11-2003 21:42 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Double Platinum op LP! Dikke heers!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 11-11-2003 22:57 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Kiss heerscht best wel zwaar, het is alleen jammer dat ze zichzelf zover naar beneden gehaald hebben door meerdere malen een afscheidstour te geven.
Ze hadden inderdaad na de Farewell tour moeten stoppen


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen