IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Kiss Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-11-2003 23:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Tja, iedereen heeft het altijd over die eeuwige afscheids-tournee van Kiss. Maar hoe vaak zou Ozzy nu al niet gestopt zijn met touren????


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 11-11-2003 23:18 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Das ook wel weer zo jah


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-11-2003 0:07 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ik ben ook een absolute Kiss fan, geweldige band, de show, de muziek, alles is goed. Een band met geschiedenis. Ik heb nog lang niet alles origineel, maar dat komt nog wel. Ze hebben wel de commercie flink uitgemolken, maar ook een puik muzikaal staaltje geleverd.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 12-11-2003 12:21 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Begin dit jaar nog samen met oa. dhr. Irritante Klootzak op het podium gestaan als 'The Hottest band In The World'... Compleet met make-up, pakken, pruiken, vuurwerk en nepbloed!



We don't take it, we just fake it...


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 18-11-2003 2:13 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

ik loop al n tijdje mee in het metal/rock wereldje maar kiss heeft me nooit iets gedaan,waarom deze act dan ook zo groot is heb ik nooit begrepen,ik zou niet 1 goed nummer van hun kunnen opnoemen sorry


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-03-2004 23:45 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com



I'm not being rude. You're just insignificant.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-03-2004 0:16 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

"Destroyer" blijft mijn favoriet!

Fucking geweldig!


Ik, Wil Schuurman


Rottenbody-orgy
Lekker rondkloten
Usericon van Rottenbody-orgy
Posted 12-03-2004 19:13 by Rottenbody-orgy Wijzig reactieProfiel van Rottenbody-orgyQuote dit berichthttp://www.soulreaver.wingsofdeath.nu

quote:
Op 12 november 2003 0:07 schreef CoenV het volgende:
Ik ben ook een absolute Kiss fan, geweldige band, de show, de muziek, alles is goed. Een band met geschiedenis. Ik heb nog lang niet alles origineel, maar dat komt nog wel. Ze hebben wel de commercie flink uitgemolken, maar ook een puik muzikaal staaltje geleverd.


Jap zekers wel ik heb t voorrecht om al 24jaar fan te zijn ...... heb dus veel orgineel, behalven een foto met hun en de handtekeningen maar wie weet komt dat ooit .... ik wil zekers peter criss nog eens ondmoeten (ben immer ook drummer, die op zijn plaaten heb leeren speelen)


"Intergalactic Primordial Death Atack ........"


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 18-03-2004 1:04 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

De band heeft wel leuke nummers maar is de meest gehypte band ooit onderhand....


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-04-2004 21:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hahahahaha. Wat zag ik nou eh, elders:

Firestarter van Teh Prodigy gecoverd door Gene Simmons

(is een .wma-tje).

Werkelijk waar, geen gehoor.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 29-04-2004 21:15]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-04-2004 21:17 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Hahhahahaha Die zang!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 29-04-2004 21:56 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Gene Simmons is ook dikke vrienden met Fred Durst, dat is al een beetje jammer, maar deze mp3 klinkt weinig reeel, waarschijnlijk door een of andere faker in elkaar geknalt.

[Dit bericht is gewijzigd door CoenV op 29-04-2004 21:56]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-04-2004 3:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 november 2003 2:13 schreef antipop het volgende:
ik loop al n tijdje mee in het metal/rock wereldje maar kiss heeft me nooit iets gedaan,waarom deze act dan ook zo groot is heb ik nooit begrepen,ik zou niet 1 goed nummer van hun kunnen opnoemen sorry


waarom post je dit dan hierzo:

Gepost door: antipop Donderdag 04 Maart 2004 - 7:22

wauw




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 30-04-2004 3:39 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl



vrouwen ...volgens mij


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-04-2004 3:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 april 2004 3:39 schreef HgarrothwulfF het volgende:


vrouwen ...volgens mij

soms...begrijp ik die homeau's wel

maar ik heb niet veel nummers van kiss, maar wat ik heb is wel erg goed


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 12-11-2004 14:28 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht




Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


dynasty
Usericon van dynasty
Posted 29-11-2004 10:29 by dynasty Wijzig reactieProfiel van dynastyQuote dit bericht

ik heb ze nu 4 X gezien de laatste keer was van de zomer in West Palm Beach, Florida de show was weer geweldig alleen vond ik de concerten in nederland met name Ahoy het beste ...Utrecht is een klote hal
o ja ik heb het concert in west palm beach op 2 cd set (orgineel) te koop voor 20 euro :-))


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-07-2005 15:24 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Volgens mij is Kiss de enige band waarvan ik alleen LP's heb en niks op cd.
In ieder geval alle reguliere studioalbums en livealbums t/m Creatures of The Night.

'Kiss', 'Destroyer', 'Rock & Roll Over', 'Love Gun', 'Creatures of the Night', Overdadig heerschende klassieke rockalbums!



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-07-2005 15:25 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Wedstrijdje metalgamen met BringerOfLight


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 13-07-2005 15:27 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

quote:
Op 13 juli 2005 15:25 schreef FRNK het volgende:
Wedstrijdje metalgamen met BringerOfLight



Ik word er nu een beetje ssik van


You can either agree with me, or be wrong.


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 27-06-2006 14:25 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

Die 'chronicles' box met 'kiss', 'hotter than hell' en 'dressed to kill'. Leuk prijsje, 30 euri. Als je ze los koopt, ben je 36 euri kwijt.

Weet iemand of er ook een box komt/is met 'destroyer', 'rock and roll over' en 'love gun'?


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 28-06-2006 0:38 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Wil sowieso de eerste 6 studioalbums tevens een keer op cd aanschaffen aangezien de platen tamelijk grijs zijn. Ook de soloalbums van Frehley en Staney uit '78 trouwens. Zijn de remasters qua geluid een verbetering?


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 28-06-2006 14:45 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

ken alleen cdversies. heb die platen niet. maar als die grijs zijn, zullen de cd's sowieso wel beter klinken

alhoewel, ik heb een lp van Mordred. die klinkt vet, maar de cd versie bromt in de lage tonen en de hoge tonen zijn te erg aanwezig.

niemand verder hier bekend met die chronicles box?


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 28-06-2006 18:34 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

wat ik qua reviews las, was dat 'Chronicles' gewoon de remasters cd's van de eerste drie albums waren. niks extra's. de boekjes los in de box. dus geen bottomcards o.i.d. Niks nieuws dus. Alleen een grote doos die niet in een normaal cdrek past
Er staat bij Island/Mercury overigens nergens aangekondigd dat er meerdere delen van deze 'Chronicles' boxsets zouden komen en deze is al van medio 2005. Misschien dat ze dat alleen van plan waren als er een run op die box was gekomen al ware het een 'future collectors item'

Die cdbox die deze maand uitkomt met de 1978 solo albums is misschien wèl interessant. Mits leuke prijs en verpakking natuurlijk. Het gaat me eigenlijk dan toch alleen maar om Frehley en Stanley.


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 29-06-2006 15:40 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

Ach joh. ik zag de prijs van die nieuwe "1978-box" (een vraag russisch label trouwens, maar volgens kissonline.com wel een geauthoriseerde release). Ruim 47 euri!

Kun je beter gewoon de 2 remasters kopen van Ace & Paul. Ben je 20 euro kwijt en klaar.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen