IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Kiss Vorige pagina | Volgende pagina
neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 29-06-2006 23:58 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

hmpf... "The Box set features all four classic 70's KISS Solo albums on picture disc CD, which are individually packaged in cardboard sleeves."

weinig toegevoegde waarde voor een kleine 50 euro. picture disc CD is sowieso al een vreemde uitdrukking en misplaatst fenomeen. en dan een kartonnen hoesje eromheen alsof het een babyLP is.


Krijt
De drummer die je (nog) niet kent.
Usericon van Krijt
Posted 01-07-2006 9:03 by Krijt Wijzig reactieProfiel van KrijtQuote dit bericht

Ik heb I Love It Loud best wel heel erg veel gedraaid, maar moet zeggen dat KISS na een tijdje begon te vervelen. Er zijn wel degelijk (veel) betere bands.

Even voor de duidelijkheid, daarmee wil ik niet zeggen dat ik KISS slecht of saai of een combinatie van die twee vind. Ik vind ze heel leuk... Alleen nu niet.


"Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 03-07-2006 15:40 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

In Japan gaan ze de oude seventies albums ook weer heruitgeven, dit maal de cd's met een kartonnen 'baby LP hoes' eromheen. Eigenlijk veredelde promo's dus....

Ze mogen gewoon wel weer eens een nieuw album uitbrengen, Psycho circus is ook alweer 8 jaar oud inmiddels. Maar in september komt er in ieder geval een nieuw soloalbum van Stanley uit trouwens. Ben wel benieuwd toch, zijn 1978 album was gewoon errug sterk..

En Frehley, ga nou GVD eens de studio in en neem je 'onuitgebrachte' werk eens goed op. (bijv die 1995 demo ja ) Of richt een nieuwe band op met Criss o.i.d.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 10-07-2006 8:24 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Maar Psycho Circus was ook niet 't meersterlijke album dat je zou hebben verwacht / gehoopt. Een veel te doordacht album waarop door de heren Simmons, Stanley en niet te vergeten Bob Ezrin veel nummers van Frehley en Criss (maar ook van henzelf) zijn afgekeurd omdat ze niet bij de 'sfeer' van het album zouden passen.

Ik zou het ook een goed plan vinden als Frehley en Criss eens samen een album gingen maken en veel van die 'afgekeurde' nummers zouden opnemen. hmm, zou leuk kunnen worden, Vinnie Vincent erbij ofzo Maar goed, sowieso erg vreemd dat Frehley sinds "Trouble Walkin'" geen officieel full length studioalbum meer heeft uitgebracht terwijl hij de laatste 16/17 jaar best veel geschreven heeft. Je maakt mij niet wijs dat die gozer geen platencontract zou kunnen krijgen.


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 10-07-2006 14:37 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

Psycho Circus had z'n momenten. 't Titelnummer en Into The Void waren behoorlijk sterk! Ook 'Raise Your Glasses' kan me wel bekoren trouwens. 'Journey Of 1,000 Years' is wel okay maar het mist toch kop en staart en het blijft iets teveel in de jam-sfeer hangen. Ik ken overigens heel dat bonusnummer 'In Your Face' niet. Is dat wat?


Supay
Usericon van Supay
Posted 10-07-2006 23:03 by Supay Wijzig reactieProfiel van SupayQuote dit bericht

kiss, er is maaar 1 nummer dat ik leuk vind van ze en daar blijft het bij, volgens mij is het nummer nog niej eens van hunzelf kan je nagaan xD


if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 10-07-2006 23:32 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Dat kan. Ken je voornamelijk eighties en nineties werk?


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 11-07-2006 9:26 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 23:03 schreef Supay het volgende:
kiss, er is maaar 1 nummer dat ik leuk vind van ze en daar blijft het bij, volgens mij is het nummer nog niej eens van hunzelf


God Gave rock 'n Roll to You ??


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-07-2006 10:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 23:03 schreef Supay het volgende:
kiss, er is maaar 1 nummer dat ik leuk vind van ze en daar blijft het bij, volgens mij is het nummer nog niej eens van hunzelf kan je nagaan xD


Typisch, ik heb heel veel nummers van ze die ik leuk vind...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 11-07-2006 11:59 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

Ik bedoel maar, op 'Love Gun' bijv. staat maar één slecht nummer, "Then She Kissed Me". En dat is dan een cover.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 11-07-2006 12:20 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

mwa, ook 'Hooligan' was 'n wat minder nummer hoor. Maar voor de rest één van hun beste albums ja!


Supay
Usericon van Supay
Posted 11-07-2006 15:38 by Supay Wijzig reactieProfiel van SupayQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 23:32 schreef neefherbert het volgende:
Dat kan. Ken je voornamelijk eighties en nineties werk?


nee niej echt, althans niet van hun, en dat nummer wat ik van hun ken heet geloof ik iets van I was made for loving you ofzoiets, iemand heeft een keer tegen me gezegd dat dat niet van hun was, helemaal zeker weet ik het dus niet


if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you


SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 11-07-2006 15:59 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

wel van hun dacht ik zo...
meer van hun ken ik ook niet echt moet ik eerlijk toegeven



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 11-07-2006 16:01 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 11 juli 2006 15:38 schreef Supay het volgende:
nee niej echt, althans niet van hun, en dat nummer wat ik van hun ken heet geloof ik iets van I was made for loving you ofzoiets, iemand heeft een keer tegen me gezegd dat dat niet van hun was, helemaal zeker weet ik het dus niet

Ok, ketter dat nummer is dus wel oorspronkelijk van hun, het enige disco experim,ent wat kiss ooit uitgehaald heeft, en daar zijn ze toen dus ook bijna aan overleden...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 12-07-2006 11:33 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

"I Was Made"is gewoon een eigen song ja. een Paul Stanley compositie. Vluchtig geschreven in een hotelkamertje. Een geweldig nummer vind ik zelf. Alhoewel de rest van dat album (Dynasty) en dan vooral kant B dramatisch slecht is op een paar nrs na.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2007 15:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Haha, heersende shit.

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=528981

Interview uit '83 uit het Zweedse Jeugdjournaal.
"Do you care about peace and war?"
"Peace of cake!"


vintersorgus
Usericon van vintersorgus
Posted 02-04-2007 12:47 by vintersorgus Wijzig reactieProfiel van vintersorgusQuote dit bericht

kiss is een geweldige band. kiss is de band waardoor ik naar metal ben gaan luisteren. zacht beginnen en dan steeds een trede hoger in hardheid. heb ondertussen al mijn vinyl vervangen door de cd's op de solo albums na. deze vind ik het minste uit hun gehele oeuvre. heb ze helaas nog nooit live aan het werk gezien. mijn favoriete albums zijn creatures of the night, unmasked, animalize en lick it up.


Cees
Usericon van Cees
Posted 06-06-2007 21:05 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Man! Heb weer ff Pshyco Circus aangezet, goede plaat!


The trend is dead.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-06-2007 0:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2007 12:47 schreef vintersorgus het volgende:
kiss is een geweldige band. kiss is de band waardoor ik naar metal ben gaan luisteren. zacht beginnen en dan steeds een trede hoger in hardheid. heb ondertussen al mijn vinyl vervangen door de cd's op de solo albums na. deze vind ik het minste uit hun gehele oeuvre. heb ze helaas nog nooit live aan het werk gezien. mijn favoriete albums zijn creatures of the night, unmasked, animalize en lick it up.


Toch leuk dat in jouw top 4 van Kiss voor mij 2 absolute dieptepunten in hun catalogus staan...
Animalized en Unmasked , damn wat zijn dat i.m.o draken van platen!

Mijn top 4?
Hotter Than Hell
Dressed To Kill
Alive II
Destroyer


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 08-06-2007 14:02 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Weet iemand welke datum onderstaande gebeurtenis was?

Signeersessie Fame Amsterdam


10.10.1942 - 20.11.2011


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-06-2007 14:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Als ik hun tourschema-historie bekijk, lijkt me het meest logisch dat dit in mei 1992 is geweest. Toen waren ze nl in Engeland op tour. In 1993 hebben ze niet in Europa gespeeld.
Maar op zich zou het dan nog kunnen natuurlijk...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-06-2007 19:05 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Laatste tijd verslaafd aan hun album Lick It Up, hun eerste album zonder de bekende make-up.

Exciter is een geweldige opener, Million to One een mooie ballad met een gave solo, het titelnummer en afsluiter And on the 8th Day zijn heerlijk catchy.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-06-2007 19:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Idd 1 van de betere albums van ze! Zeker van de albums zonder make-up..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-06-2007 19:24 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Vind hem zelfs (veel) beter als voorganger Creatures of the Night, wat toch zo'n beetje hun comeback album was.

Productie is middelmatig, nummers missen de nodige hooks.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-06-2007 19:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Jammer dat na Lick It Up Gene Simmons echt geen fatsoenlijk nummer meer kon schrijven, met Animalize als absoluut dieptepunt. Dat is echt de Unmasked van hun periode zonder make-up.

Loneley Is The Hunter

[edit] foutje..

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-06-2007 19:29]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen