IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : fluisterwoud nieuws Volgende pagina
VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 19-04-2003 11:52 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

Fluisterwoud nieuwsch:

Sinds 12 april heeft bassist HAVOQUE de band verlaten aangezien hij zijn geluk gaat beproeven aan de andere kant van de grote plas: Canada, alwaar hij de gitaar gaart mishandelen in ALLFATHER.

Als vervanger hebben we TROL, de gitarist van DIMENSIONAL PSYCHOSIS (http://www.dimensional-psychosis.tk), die nu de bas gaat overnemen van HAVOQUE.

Een ander bandlid, LAHAR heeft besloten zich meer in te gaan zetten voor zijn death metal band CAEDERE (http://www.caedere.tk) en kan dit helaas niet meer voor 100% combineren met FLUISTERWOUD, daarom zal hij over een tijdje vervangen worden door MYSTERIIS (ook al van DIMENSIONAL PSYCHOSIS) als LAHAR deze volledig heeft ingewerkt…

FLUISTERWOUD zal samen met ZWARTKETTERIJ met de Noorse band AMOK (necrothrash met leden van AETERNUS, HELHEIM en TAAKE) op stap gaan in het teken van de "ERE RAMPOKKEN" mini-tour om de cd "Langs galg en Rad" te promoten die als alles niet nog langer uitloopt in juli uit zal komen. In september zal ook 2 keer het podium bestegen worden samen met KRIEG en LUGUBRUM

Ook is Fluisterwoud nu bezig met het schrijven van een nieuwe mini-lp die naar alle waarschijnlijkheid bij BLOOD FIRE DEATH records uit zal komen tegen het einde van 2003


Heaven, once so proud, look as it comes down


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 19-04-2003 12:13 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Ai, line up verandering. Ik ben benieuwd het zal ongetwijfeld ten goede keren!

Succes ermee!



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-04-2003 12:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Al bekend waar het podium bereden gaat worden met de heren van KRIEG?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-04-2003 12:19 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 11:52 schreef VUIG het volgende:


FLUISTERWOUD zal samen met ZWARTKETTERIJ met de Noorse band AMOK (necrothrash met leden van AETERNUS, HELHEIM en TAAKE) op stap gaan in het teken van de "ERE RAMPOKKEN" mini-tour om de cd "Langs galg en Rad" te promoten die als alles niet nog langer uitloopt in juli uit zal komen. In september zal ook 2 keer het podium bestegen worden samen met KRIEG en LUGUBRUM


vet ! zijn er al data bekend? wil fluisterwoud wel een keer zien, en dan in de buurt van amsterdam.
quote:

Ook is Fluisterwoud nu bezig met het schrijven van een nieuwe mini-lp die naar alle waarschijnlijkheid bij BLOOD FIRE DEATH records uit zal komen tegen het einde van 2003

heee, gaat fluisterwoud in het engels? vond het nou net o prachtig dat het goeie muziek was in het nederlandsch


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2003 12:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik krijg nog 2 CD's van Havoque!!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-04-2003 12:23 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 12:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik krijg nog 2 CD's van Havoque!!
nogsteeds


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 19-04-2003 12:25 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 19 april 2003 12:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik krijg nog 2 CD's van Havoque!!


ik ook!!!!!!


edit: nog 1 cd bedoel ik

[Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 19-04-2003 12:26]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2003 12:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, naar die CD's kan ik fluiten. Ik kreeg ook geen antwoord via de mail...

En om nou een incassobureau naar canada te sturen


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 19-04-2003 12:47 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 19 april 2003 12:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, naar die CD's kan ik fluiten. Ik kreeg ook geen antwoord via de mail...

En om nou een incassobureau naar canada te sturen


hetzelfde dus hier.

Er moet eigenlijk een vaste ZM knokploeg worden ingesteld voor dit soort aangelegenheden.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-04-2003 13:07 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 12:15 schreef Slechtheid het volgende:
Al bekend waar het podium bereden gaat worden met de heren van KRIEG?


Iig in de Pazzop te Bladel
Data is nog niet precies bekend, wel in september.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 19-04-2003 13:09]


Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 19-04-2003 13:08 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

Ik hoop dat jullie ergens in Gelderland komen met de mini-tour, dan zal ik er zijn!


I welcome you to a world pitch black


Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 19-04-2003 13:11 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 13:07 schreef NecRomantica het volgende:
Iig in de Pazzop te Bladel
Data is nog niet precies bekend, wel in september.


Prima. Ik ben d'erbij !


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 19-04-2003 13:21 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

hm.. ik wens jullie 't allerbeste


wuust robuust


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-04-2003 15:35 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dus VUIG, jij bent nu de enig overgebleven voortrekker van het almachtige Fluisterwoud??


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 20-04-2003 14:25 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/



Heaven, once so proud, look as it comes down


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 13:23 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

die concerten klinken interessant


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-04-2003 13:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 12:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, naar die CD's kan ik fluiten. Ik kreeg ook geen antwoord via de mail...

En om nou een incassobureau naar canada te sturen

Open een topic zou ik zeggen (dan is I-L ook niet meer zo alleen)


Galspuwer
In den Ghoot by Kaerschlight
Usericon van Galspuwer
Posted 21-07-2003 17:12 by Galspuwer Wijzig reactieProfiel van GalspuwerQuote dit bericht

Blurgh, ik wacht nou al 6 maanden op Langs Galg en Rad, die kut FMP blijft maar uitstellen blijkbaar, ik hoop zo spoedig mogelijk het nieuwe materiaal van Fluisterwoud te horen, tot nu toe moet ik het maar doen met de Een Sinister Schouwspel demo en de samples van Plaegdraegher en De Hoer Van De Zeven Hemelen (die laatste twee klinken zeer heerschend!), hopelijk komt LGR nou eindelijk aan het einde van deze maand uit.


Op het drinken komt het hinken. Op het hinken komt het stinken. Nevest de bierbalg, nestelt hem een bijbuikske; werm en beschut. Gevoed mee goekupen bucht. Ziet hem pataat leggen in de greppe: den ouwen graazen buck.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 21-07-2003 17:35 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 21 juli 2003 17:12 schreef Galspuwer het volgende:
Blurgh, ik wacht nou al 6 maanden op Langs Galg en Rad, die kut FMP blijft maar uitstellen blijkbaar, ik hoop zo spoedig mogelijk het nieuwe materiaal van Fluisterwoud te horen, tot nu toe moet ik het maar doen met de Een Sinister Schouwspel demo en de samples van Plaegdraegher en De Hoer Van De Zeven Hemelen (die laatste twee klinken zeer heerschend!), hopelijk komt LGR nou eindelijk aan het einde van deze maand uit.


Die 2 samples klinken inderdaad ontzettend veelbelovend. Ik kan ook niet wachten.

Maar dit topic mag denk ik wel een beetje dicht met een linkje naar het Fluisterwoud topic.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-07-2003 17:41 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
...necrothrash met leden van AETERNUS, HELHEIM en TAAKE...


wat moet ik me voorstellen bij necrotrash

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 21-07-2003 17:41]


oak
Usericon van oak
Posted 24-07-2003 19:40 by oak Wijzig reactieProfiel van oakQuote dit bericht

Het schiet niet echt op met die cd


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 25-07-2003 12:27 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 19:40 schreef oak het volgende:
Het schiet niet echt op met die cd


nee inderdaad, wanneer schieten die apen van Full Moon Productions eens op?


Sater
Usericon van Sater
Posted 25-07-2003 18:30 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 12:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik krijg nog 2 CD's van Havoque!!

ach ik nog een Triomftocht voor de glorie van Wodan tape...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-07-2003 19:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Amok Necrothrash Zeker nog nooit de muziek gehoord.Amok speelt gewoon grindcore ala Napalm death.

Heb Amok al 3 keer live gezien,erg gave band
En verder hele gave gasten die goed overweg kunnen met de alcoholische versnaperingen hehe

En zoals Tormod en ik altijd roepen TJÅKAFULL

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-07-2003 19:29]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 25-07-2003 19:56 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Radek is inderdaad wel een geschikte peer! Is Tormod die drummer van Taake, met gladgeschoren schedel? Dan ken ik hem namelijk ook al. Als je 1 keer in Bergen geweest bent kom je meteen in aanraking met de Aeternus/Helheim/Taake/Gorgoroth/Immortal/Enslaved-kliek, goede drinkebroeders


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-07-2003 11:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 19:56 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Radek is inderdaad wel een geschikte peer! Is Tormod die drummer van Taake, met gladgeschoren schedel? Dan ken ik hem namelijk ook al. Als je 1 keer in Bergen geweest bent kom je meteen in aanraking met de Aeternus/Helheim/Taake/Gorgoroth/Immortal/Enslaved-kliek, goede drinkebroeders
Tormod is inderdaad die kale hehe,en inderdaad,in Bergen kom je meteen in aanraking met de hele kliek daar.Ze komen toch bijna allemaal in dezelfde kroeg.En vooral Tormod en Oryan van Taake zijn goede drinkbroeders.Zo hebben we enkele jaren geleden een kussend homo-paartje bekogeld met lege bierblikken in het park hehe.wat waren die toen vies klef bezig...totdat de bierblikken om de oren vlogen hahaha.

Trouwens,als je toch in Oslo bent,doe Sverre van Audiopain dan de groeten van mij


[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-07-2003 11:24]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen