IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : fluisterwoud nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 29-07-2003 14:00 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Het verkochte aantal vibrators stijgt dan ook recht evenredig met het aantal gedownloade MP3's van Fluisterwoud


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 29-07-2003 14:02 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 14:00 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Het verkochte aantal vibrators stijgt dan ook recht evenredig met het aantal gedownloade MP3's van Fluisterwoud


Nee, daalt! Fluisterwoud mp3tje aanzetten, volume openschroeven en die kleine komputerluidsprekertjes tussen de benen!! Heb je geen vibrator meer nodig!


IJverzucht en drinkgelag.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 29-07-2003 14:04 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 29 juli 2003 14:02 schreef Snoodaert het volgende:
Nee, daalt! Fluisterwoud mp3tje aanzetten, volume openschroeven en die kleine komputerluidsprekertjes tussen de benen!! Heb je geen vibrator meer nodig!

Jij weet het allemaal wel erg gedetailleerd te vertellen, moet Mia zich tegenwoordig zo vermaken als jij niet thuis bent?


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 29-07-2003 14:20 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Jullie als bandleden/maten van Fluisterwoud en Urfaust mogen hier misschien altijd wel commentaar hebben op die black metal 'kids' en de in jullie ogen niet 'true-e' personen, maar jullie zetten jezelf nog meer voor schut door al die wartaal die jullie hier uitkramen.

Jullie denken dat jullie de black metal goden van NL zijn ofzo, maar jullie komen over als een stel onvolwassen pubers.
Ik dacht dat black metal een serieuze zaak was... hier niet dus, men is meer met internet 'promotie' bezig dan met black metal.
Ja, als je maar genoeg opvalt en iedereen afzeikt, dan zijn we oh zo stoer.

Zonde, want jullie muziek mag er zijn.

Nouja, verder zal ik hier ook niet op ingaan want ik weet dat ook hier weer van die kinderachtige reacties opkomen

Verder valt het me op dat het hier stikt van een hele kliek kontlikkers en meelopers.

Gegroet heren!

[Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 29-07-2003 14:22]


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 29-07-2003 14:28 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

De muziek is wel serieus, maar dit wil niet zeggen dat wij dat als personen ook moeten zijn


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 29-07-2003 14:35 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Juist..

black metal nemen we uiterst serieus, en onze muziek al helemaal...

maar zoals Zwendelaer asl zei: we zijn niet van die figuren die constantde hele dag stoer onze platen draaien, satan aanbidden en kerken in de fik steken..

wij mogen gewoon graag slap ouwehoeren..

verder snap ik niet wat er mis is met promotie op het internet?




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 29-07-2003 14:47 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Als je Fenriz zo bezig ziet in de kroeg, dan zou dat een goede maat van ons kunnen zijn, terwijl iedereen denkt dat hij 24 uur per dag Satan aanbidt, op het kerkhof slaapt en botten eet


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-07-2003 14:55 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Jullie worden zelfs gemogen in Israel heb ik via me forum vernomen.



Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 29-07-2003 14:56 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

eens even kijken dan

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 29-07-2003 15:00]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-07-2003 15:00 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

http://pub46.ezboard.com/bvladimirsvikingmetalcommunity

Bij other metal, volgensmij is iemand van Grimm wel is op mijn forum geweest.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 29-07-2003 15:16 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Ik kan het nergens vinden


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 29-07-2003 22:11 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Is de cd er nu al? Wacht er al 3 jaar op sinds ik te horen kreeg dat hij over een paar weken verschijnt (in 2000)


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Vigrid
Brood en Spelen
Usericon van Vigrid
Posted 30-07-2003 15:23 by Vigrid Wijzig reactieProfiel van VigridQuote dit bericht

Soms worden weken jaren, misschien komt hij dit jaar wel uit, precies 3 jaar na dato


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 23-12-2003 9:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

12/18/03
FLUISTERWOUD(hol) "Langs Galg en Rad" CD - NEWS & UPDATE!
We have received confirmation about the CD from the CD plant - we are expected to have this CD available and in stock before the end of the year (by December 30, 2003). All orders will be filled and shipped upon the CD's arrival. Thanks for everyone's patience.
This release will be one of FMP best and most intense release in years. Wimps beware! Fluisterwoud's music can be described as disharmonic necro black metal in the vein of Mayhem, Lugubrum, Arckanum and Darkthrone.

bron: http://www.fmp666.com


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 23-12-2003 10:58 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Dit topic is zo grappig dat ik het nu nog een keer ga lezen..HAHAHAHAHAHA......helemaal maar weer !! HAHAHAHAHAHA!!!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-12-2003 4:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Anderhalf jaar laat....pfff...
Label moet de naam veranderen in Full Moon Abductions ofzo.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-12-2003 4:44 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Gisteren nog met Herr Vuig erover gehad, Langs Galg en Rad komt nu op Blood, Fire and Death uit. Full Moon Productions zijn een stelletje stinkjoden, godverdegodverkanker!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sater
Usericon van Sater
Posted 26-12-2003 13:04 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Komt allen vanavond naar de Gonz in gouda!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-12-2003 13:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik zal vast niet de eerste zijn die dit zegt:

hebben ze die tent op straatnaam uitgekozen?


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 26-12-2003 14:25 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Hahahahahahahahaha.....ik kom niet meer bij hiero.....geniaal !!!! Haahahahahahaha!!!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-12-2003 14:42 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 4:44 schreef Heiden het volgende:
Gisteren nog met Herr Vuig erover gehad, Langs Galg en Rad komt nu op Blood, Fire and Death uit. Full Moon Productions zijn een stelletje stinkjoden, godverdegodverkanker!



...door de alkohol in je bloed heb je me waarschijnlijk vberkeerd begrepen.
de "langs galg..." cd/lp komen uit via FMP... de volgende Fluisterwoud komt via BFD!



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 26-12-2003 23:12 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Als dat ding ooit nog uitkomt ga ik in mijn blote kont boodschappen doen en mijn pik door een melkpak steken, zo weinig vertrouwen heb ik in de bilruitertjes van FMP.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 27-12-2003 14:55 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 23:12 schreef telluriet het volgende:
Als dat ding ooit nog uitkomt ga ik in mijn blote kont boodschappen doen en mijn pik door een melkpak steken, zo weinig vertrouwen heb ik in de bilruitertjes van FMP.


Daar hou ik je aan.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-12-2003 15:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Oud Vuil.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 27-12-2003 18:11 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen