IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : fluisterwoud nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
oak
Usericon van oak
Posted 26-07-2003 14:57 by oak Wijzig reactieProfiel van oakQuote dit bericht

Met raef kan je gewoon gezellig een pilsje drinken, niks onzekers aan. Hij loopt iig niet langs z'n schoenen.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 26-07-2003 14:59 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 14:05 schreef irritante klootzak het volgende:
heb net met full moon aan de telefoon gehangen en die beweren dat de cd binnen 2 maanden overal in de winkel KAN liggen...

dus, laten we het hopen..



Ja inderdaad, want hoe lang wachten we al?
Ik wacht iig met smart op het moment dat de plaat te koop is


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-07-2003 15:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 14:47 schreef Snoodaert het volgende:
Hubbie, schatje...

Het is Ölkrigare of Ølkriger!!

Als je dan toch stoer en scandinavisch wilt schrijven, doe het dan even goed. Komt wel zo volwassen over.
Ooit van dialect gehoord

Enne,ik ben niet stoer vergeleken met jou!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


oak
Usericon van oak
Posted 26-07-2003 15:20 by oak Wijzig reactieProfiel van oakQuote dit bericht

we zijn allemaal stoer


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-07-2003 15:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 15:20 schreef oak het volgende:
we zijn allemaal stoer
Ach,het boeit ook helemaal niet wie allemaal wel of niet stoer wil zijn,zolang iedereen maar gewoon zichzelf is.Helaas durft niet iedereen zichzelf te zijn op bepaalde momenten of plaatsen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 26-07-2003 15:25 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Daar heb ik nooit moeite mee........


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-07-2003 15:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 15:25 schreef Triple-Dan het volgende:
Daar heb ik nooit moeite mee........
He Cummie,nee..heb ik ook nooit moeite mee,ze moeten mij maar nemen zoals ik ben
Vind alleen die stoerdoenerij over internet zo jammer


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 26-07-2003 15:35 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

ja klopt, stoor me daar ook aan hehe



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-07-2003 15:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 15:35 schreef Triple-Dan het volgende:
ja klopt, stoor me daar ook aan hehe


Ik vind het jammer dat dat zoveel voor komt in de blackmetal kringen hier in Nederland.Alsof ze hier nog denken in het jaar 1990 te zitten ofzo en alleen maar op kunnen vallen door stoerdoenerij.
gelukkig zijn er enkele goeie uitzonderingen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-07-2003 17:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ach,wat boeit mij het ook.Vanaf heden geen reactie meer van mij...te bekrompen allemaal.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


oak
Usericon van oak
Posted 26-07-2003 17:25 by oak Wijzig reactieProfiel van oakQuote dit bericht

Eej jim, als je weer een keer gaat zuipen in de jonosh laat het hier dan ff weten. Kom ik ook wel langs
Vorige keer lukte helaasch niet.


Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 26-07-2003 22:51 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

Hubbie, schatje...

Het is Ölkrigare of Ølkriger!!

Als je dan toch stoer en scandinavisch wilt schrijven, doe het dan even goed. Komt wel zo volwassen over.

quote:
Op 26 juli 2003 15:17 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ooit van dialect gehoord

Enne,ik ben niet stoer vergeleken met jou!


Geloof het of niet maar zelfs dialekten hebben hun regels. Wat jij schrijft kan niet. Geloof me maar.

Enne... tuurlijk ben je niet zo stoer als ik, dat is niemand namelijk!!!!



IJverzucht en drinkgelag.


Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 26-07-2003 22:52 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

Stoer doen is stoer!!!!!!!!!



IJverzucht en drinkgelag.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-07-2003 22:55 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Noors-Limburgs dialect


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-07-2003 9:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 22:51 schreef Snoodaert het volgende:
Hubbie, schatje...

Het is Ölkrigare of Ølkriger!!

Als je dan toch stoer en scandinavisch wilt schrijven, doe het dan even goed. Komt wel zo volwassen over.



Geloof het of niet maar zelfs dialekten hebben hun regels. Wat jij schrijft kan niet. Geloof me maar.

Enne... tuurlijk ben je niet zo stoer als ik, dat is niemand namelijk!!!!


OK,je hebt me aan het twijfelen gebracht....vandaar dat ik het effe heb opgezocht en nu geloof mij maar het is gewoon "krigarar".Zoals jij het schrijft zou ook kunnen maar dit is ook goed geschreven


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 27-07-2003 10:03 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Eerwaerde heer Hub, het is of ein krigar of fleire krigarar Het verschil tussen enkelvoud en meervoud is ook in dialekten een regel waar je niet onderuit kan! Ik denk dat je toch nog maar eens goed in je woordenboek moet kijken!


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 27-07-2003 10:09 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 9:06 schreef Hub de Gallier het volgende:
OK,je hebt me aan het twijfelen gebracht....vandaar dat ik het effe heb opgezocht en nu geloof mij maar het is gewoon "krigarar".Zoals jij het schrijft zou ook kunnen maar dit is ook goed geschreven


Ik zeg dit niet om je te dissen, maar het klopt niet! Zoals meneertje Cum al aanwees is het meervoud. Geloof het nou, ik heb er 3 jaar gewoond en spreek het taaltje vloeiend. Ik laat het hierbij, doe wat je wil.


IJverzucht en drinkgelag.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 27-07-2003 10:12 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

zo, als hij nu nog niet overtuigd is, dan is het vast een neef van Onno


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-07-2003 11:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 10:03 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Eerwaerde heer Hub, het is of ein krigar of fleire krigarar Het verschil tussen enkelvoud en meervoud is ook in dialekten een regel waar je niet onderuit kan! Ik denk dat je toch nog maar eens goed in je woordenboek moet kijken!
Klopt dat het meervoud is....net zoals ook de nederlandse tekst in mijn sub-titel.

Enne,ik geloof jou heus wel als je er drie jaar hebt gewoont en de taal vloeiend spreekt.Ik heb zelf ook nooit beweerd het goed te spreken dus.....
Ik zou er zelf naar toe verhuizen dit jaar maar door een nieuwe liefde hier is dat niet door gegaan en zal dat ook niet meer doorgaan in de toekomst.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-07-2003 11:53]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 27-07-2003 12:46 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

quote:
Ik zou er zelf naar toe verhuizen dit jaar maar door een nieuwe liefde hier is dat niet door gegaan en zal dat ook niet meer doorgaan in de toekomst.


Niet doen! Noorwegen is een kutland vanwege al die kutnoren die er wonen! Een land vol rukkers!!


IJverzucht en drinkgelag.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-07-2003 13:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 14:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hahaha,meneer Irritante klootzak is op zijn teentjes getrapt.
jammer dat je hier zo'n grote mond hebt want in het echt ben je gewoon een nerveus onzeker menneke...sorry dat ik dit moet zeggen maar tegen een beetje kritiek kennen is toch wel het minste!


grappig dat je me denkt te kennen kerel, ik vraag me af wie jij bent....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 27-07-2003 13:10 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

jaja, tricky Hub heeft snel zijn profiel veranderd eerst stond er hooligan, in enkelvoud!


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 27-07-2003 13:11 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 27 juli 2003 13:10 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
jaja, tricky Hub heeft snel zijn profiel veranderd eerst stond er hooligan, in enkelvoud!

Nachtraafje heeft vele stille aanbidders

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 27-07-2003 13:13]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-07-2003 13:18 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dat kan wel eens kloppen ja....


ik kom niet meer aan slapen toe, wordt steeds wakker van alle smsjes die ik krijg...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 27-07-2003 13:21 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

ik heb gehoord dat vele vrouwen jou uiterst onzedelijke voorstellen doen via sms


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen