IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Beste Gitarist Vorige pagina | Volgende pagina
Satanic-Death
Death Will Take Over
Usericon van Satanic-Death
Posted 12-05-2003 1:54 by Satanic-Death Wijzig reactieProfiel van Satanic-DeathQuote dit bericht

Aan Top blijven :

Joe Satriani
Steve Vai
Herman Li
Tony MacAlpine
John Petrucci
Vinnie Moore
And lest but not least.
Mister Tony Naomy The rif master alla BLACK SABBATH.


Take Me Out Of This Black Hell


Satanic-Death
Death Will Take Over
Usericon van Satanic-Death
Posted 12-05-2003 1:56 by Satanic-Death Wijzig reactieProfiel van Satanic-DeathQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 20:05 schreef goblinjester het volgende:
Bah. Een vriend van mij speelt Mondharmonica en ik wilde samen met hem Black Sabbath gaan spelen. Komt hij gisteren naar me toe om te melden dat hij een drummer had gevonden voor onze band, ze wilde nummers van BLOF gaan spelen. Oftewel dat was mijn zoveelste bandverleden. Ik tref altijd de verkeerde muzikanten.



Waar kom je vandaan en wat speel je enzo ???

Ik heb nog wel wat open staan hoor zoek mensen voor black metal band zoek nog zang und toetse


Take Me Out Of This Black Hell


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-05-2003 9:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

pfffff, zijn dr zoveel die ik erg goed vind...

ik roep Jason Becker


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2003 9:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 9:01 schreef Shredhead het volgende:
pfffff, zijn dr zoveel die ik erg goed vind...

ik roep Jason Becker
Ik roep Dennis Keyner (correct me if I spelled yer name wrong)

Alleen al vanwege de geile bekken die hij trekt tijdens het spelen

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 12-05-2003 9:03]


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-05-2003 9:03 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 9:02 schreef Jenje het volgende:
Ik roep Dennis Keyner (correct me if I spelled yer name wrong)

Alleen al vanwege de geile bekken die hij trekt tijdens het spelen




aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-05-2003 9:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 1:56 schreef Satanic-Death het volgende:
Waar kom je vandaan en wat speel je enzo ???

Ik heb nog wel wat open staan hoor zoek mensen voor black metal band zoek nog zang und toetseN


ehm, ik speel keyboard en piano, maar ik vraag me af wat voor BM je wilt gaan maken?


bean
Usericon van bean
Posted 12-05-2003 14:59 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

Tja, beste gitarist is natuurlijk niet te bepalen. Dan zou je alle gegadigden bij elkaar moeten roepen en ze allerlei stukken moeten voorleggen waarop je ze zou kunnen beoordelen.
Maar favoriete gitaristen heb ik wel.

-Dave Murray & Adrian Smith van maiden
-Jimmy Page (led zeppelin)
-Eric Johnson (een of andere amerikaanse bluesrock gitarist met een super gave technick waar ik op het moment helemaal weg van ben)
-e.v.a.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-06-2003 15:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is Uli Roth een aanrader en zo ja waarom?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 21-06-2003 15:48 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Mister Crab is de koning. Kerel kan spelen als de tering.... zieke ziel. Met z'n rare bijen pakje en zijn star trek bril en dan die dikke blag in dat te kleine broekje. Die hoofden die hij trekt maken het hele geheel af.


Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 21-06-2003 15:48 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Who gives a shit??


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-06-2003 15:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 juni 2003 15:43 schreef Mutilator het volgende:
Is Uli Roth een aanrader en zo ja waarom?


oeh, ik heb "fly to the rainbow" van the scorpions, alwaar uli toendertijd solo-gitarist was. fe-no-me-naal!!!

enorm beïnvloed door hendrix, dat wel, maar dat is natuurlijk niet erg.

zijn latere werk ken ik echter niet.


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-06-2003 16:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ben erg benieuwd geworden; reden dat ik het vroeg is dat in interviews met Chuck Schuldiner hij steeds Uli Roth noemde...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-06-2003 16:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Uh, ik roep Robert Fripp.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-06-2003 16:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 juni 2003 16:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Uh, ik roep Robert Fripp.




Heb je ze al live gezien of de dvd? Bizar figuur is die man!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-06-2003 16:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 16:07 schreef Mutilator het volgende:
Heb je ze al live gezien of de dvd? Bizar figuur is die man!

Ik moet 'ns aan een DVD komen.

Live, dat gaat voorlopig niet lukken helaas. Ik wil ze erg graag een keer zien, maar niet op een festival (North Sea Jazz/Dour).


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 21-06-2003 16:11 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Andy La Rocque en Michaeld Denner


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 21-06-2003 16:25 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Jimi Hendrix
Slash
Eddie van Halen


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 21-06-2003 19:14 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Marty Friedman


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 21-06-2003 19:23 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Oja, en Brian May


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 23-06-2003 6:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

En nu echt de beste....
Trey A... (uh achternaam waag ik me ff niet aan, aangezien de cd's beneden liggen en het nu bijna 6:45 is, en nog erug moe ben)
Morbid Angel, natuurlijk


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 23-06-2003 6:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Zie die smile synchroon aanbidden


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-06-2003 7:00 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Oei daar krijgen we de lijstejes met meester shredders weer.

Soory maar idereen moent altijd dezelfde ben ja dan alleen maar een hoede gitarist als je mega vingervlug bent, ik haat van die dream theater achtige muziek, voor de hand liggende namen als steve vai, joe satriani, yngwie malmsteen, richie blackmore whatever!

Met uitzondering van RB zegt dat soort muziek me totaal niets, pure egotripperij.

ik vind iemand als Angus Yound, Kerry King, Dan Spitz, of het H team vele malen beter en meer metal!

Ook Rick Nielsen is een icoon, maar Johnny Ramone was in zijn stijl ook onverslaanbaar!

3 accoorden maar hoe!




Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 23-06-2003 17:04 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

Bob Mould
Bill Steer
Scott Gorham
Michael Schenker
Steve Rothery
Devin Townsend
Paul Kossoff
Johnny Marr
Zakk Wylde
Chris Haskett

Om er eens 10 te noemen.
Robert Fripp was al genoemd, zag ik. Goed zo.
Shredders zijn saai.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 23-06-2003 17:05 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

En Malcolm Young, niet te vergeten.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-06-2003 17:26 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

D.O.M.

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 23-06-2003 17:26]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen