IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Mislukte trades Volgende pagina
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 20-05-2003 20:11 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Deel hier al je mislukte trades met ons, al dan niet door de post veroorzaakt.

Ik begin alvast:

Na twee maanden geef ik het op. Mijn pakketje zal wel nooit in Zweden aankomen. Dit ben ik kwijtgeraakt in de fucking post:

Ancient - Svartalvheim LP
Trelldom - Til et Annet LP
Fleurety - Mind Tod skall Komme CD
Mysticum - In the streams CD

Wel aangetekend opgestuurd, maar de post kan m gewoon niet meer vinden!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-05-2003 20:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Trade met Inside-Lie/ Felix:

eind vorig jaar afgesproken; ik pakje klaar, hij later pakje ook klaar en sinds een maand ofzo geen reacties meer zijnderzijds.

Heb er weinig vertrouwen meer in


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-05-2003 20:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

qua traden geen nare ervaringen tot nu toe. wel ook lang moeten wachten op inside-lie maar die trade werd snel afgeblazedn toen meneer een grote bek kreeg over iets wat hij verkeerd opvatte maar dat doet er niet toe, dat is offtopic verder..


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2003 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er is maar 1x wat mis gegaan ... 6 cd's naar iemand gestuurd (toevallig Felix maar dat boeit niet) en die zijn nooit aangekomen.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-05-2003 20:35 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

De TPG heeft een pakketje voor mij kwijt gemaakt,met :

Carpathian Forest - Defending the Throne of Evil
Lugubrum / Finsternis - Split
Obtest - Ener vane en moeilijke naam


maar het onderzoek loopt nog dus...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 20-05-2003 20:39 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ikl had een hele mooie vidfeoband gekocht op ebay USA van CORONER......bleek een heel suf copietje van de originele band te zijn!

Toen ben ik heel kwaad geworden je mag nameljik helemaal geen kopieen verkopen op ebay, laat staan dat je dan niet eeens omschrijft dat het om een niet originele band gaat!

Heb uiteindeljik wel mijn geld terug gekregen!

Heb ook een keer Xentrix Shattered existance CD gekocht ook nooit gehad en die was best duur!

laten kreeg ik een mailtje van een gast die door dezelfde seller was bedonderd, die zette gewoon zeldzame CD's op ebay met een relatief lage buy it now en geen afbeelding liet mensen betalen en pleite was ie!



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-05-2003 21:20 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Twee keer cash niet aangekomen wat ik op de post had gedaan. Maar dat waren bedragen van 3 euro ofzo (dat zijn nog eens prijzen voor ceedeetjes, als het aankomt dan)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-05-2003 21:22 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Van een exzm-er (Diabolus) nooit het geld gehad voor een cd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-05-2003 21:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

snagger kreeg toch ook al eeuwen geld van iemand hier?


Je moeder.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-05-2003 21:27 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ja, Fallen Angel ofzo toch?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-05-2003 21:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 21:27 schreef Iskariot het volgende:
Ja, Fallen Angel ofzo toch?


jup


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-05-2003 21:28 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 21:26 schreef karnivoor het volgende:
snagger kreeg toch ook al eeuwen geld van iemand hier?
zwaarmetaal toch


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-05-2003 21:28 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 21:28 schreef impaled succubus het volgende:
zwaarmetaal toch

nee, Fallen_Angel, ZwaarMetaal leent bijna nooit geld

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 20-05-2003 21:29]


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-05-2003 21:29 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 21:28 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
nee, Fallen_Angel, ZwaarMetaal leent bijna nooit geld
blaaaaaaaaaaaaaaaat


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 20-05-2003 21:48 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Sterker nog, hij smijt zijn eigen centen op de grond...


And my marlboro light


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-05-2003 21:49 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ik geloof dat Fallen-Angel nog steeds niet terugbetaald heeft.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2003 21:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nog steeds niet nee, en ik ben het meer dan zat .. hij heeft zelfs beweerd dat hij het gestort had. Ja hoor .. vreemd dat het na 3 maanden nog steeds niet op mijn rekening staat.

Erg jammer van iemand als Fallen Angel, wat is er nou moeilijker om gewoon geld terug te geven en een e-mailtje te sturen??

Maarja.. hier van alles beloven en het niet nakomen .. tjah. Kansloos is dat.



Wablief? Snagger terug op ZM??? NEEN!!!


Ik, Wil Schuurman


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-05-2003 22:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

het lijkt er anders wel op

maar goed, was het veel geld?


Je moeder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2003 22:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 20:30 schreef Jenje het volgende:
Er is maar 1x wat mis gegaan ... 6 cd's naar iemand gestuurd (toevallig Felix maar dat boeit niet) en die zijn nooit aangekomen.


Jenje, gezien Felix zijn onbetrouwbare verleden ben je toch niet zo naïef hem te geloven


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-05-2003 22:15 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 21:48 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Sterker nog, hij smijt zijn eigen centen op de grond...


Ik zie hem nog voor me staan in onze cirkel...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2003 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 22:04 schreef Snaack het volgende:
Jenje, gezien Felix zijn onbetrouwbare verleden ben je toch niet zo naïef hem te geloven
Nha was nog voor al dat gedonder ....
Ik kan niet geloven dat ie dat zou doen, zou hij dat wel doen dan is ie nog niet jarig.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 22:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

alleen een keer iemand een cd toegestuurd omdat ik er zelf niet naar luisterde en hij wel een grote van was van die band.
Zelf die ook niet aan trades, het is de moeite niet waard. Struin liever metalmarkets af.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2003 22:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 22:15 schreef Jenje het volgende:
Nha was nog voor al dat gedonder ....
Ik kan niet geloven dat ie dat zou doen, zou hij dat wel doen dan is ie nog niet jarig.


Het is op zijn minst verdacht gezien zijn latere gestuntel


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2003 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 22:19 schreef Snaack het volgende:
Het is op zijn minst verdacht gezien zijn latere gestuntel
I know, ... misschien ben ik ook wel te naief ...



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-05-2003 22:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Trades nooit...wel ooit de demo van Within Temptation besteld en nooit gekregen. Naderhand zou dat aan de band gelegen kunnen hebben.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2003 22:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 22:21 schreef Jenje het volgende:
I know, ... misschien ben ik ook wel te naief ...




Dat kan je helaas niet controleren.. Tenzij je een keer onaangekondigd bij Felix op bezoek gaat en zijn CD-kast inspecteert wat niet erg waarschijnlijk is..


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen