IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Homo's roeien zichzelf uit Vorige pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 01-10-2020 12:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

goeie pun


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 01-10-2020 13:03 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2020 12:51 schreef Kimmey het volgende:
Maar maar... ik heb vragen..

ben je al eens verliefd geweest op een dude dan? Hoe weet je dat je Bi bent? want vaak kom je daar pas achter als je een vent leuk vind..

zoveel vragen..
Mensen zijn biseksueel als ze zich aangetrokken voelen tot zowel mannen als vrouwen.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 01-10-2020 13:12 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Moet een mens eerst verliefd worden/sex hebben met iemand om achter zijn of haar eigen geaardheid te komen?


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 02-10-2020 13:45 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2020 13:12 schreef Slegthyd het volgende:
Moet een mens eerst verliefd worden/sex hebben met iemand om achter zijn of haar eigen geaardheid te komen?


Dat is wel de manier om er achter te komen of je je aangetrokken voelt tot iemand van het zelfde geslacht ja.
dat leuk vinden dan..


Het is de lichtinval ;')


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-10-2020 13:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Maar nu je doelgroep opeens 2x zo groot is geworden ben je nog steeds single?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-10-2020 15:06 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Misschien heeft ie z'n doelgroep juist wel vergroot in een poging het single zijn sneller ongedaan te maken.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-10-2020 15:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-10-2020 15:20 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2020 15:06 schreef Natural Disaster het volgende:
Misschien heeft ie z'n doelgroep juist wel vergroot in een poging het single zijn sneller ongedaan te maken.


Er gaat sowieso wel iets vergroot worden, ja.

Als ik alle dickpics zou uitprinten die (ongevraagd) geoogst zijn tijdens 1 uur activiteit op 1 gay dating app, dan hoefde ik dit jaar geen nieuwe kerstslingers meer te kopen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-10-2020 16:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dating Apps zijn gay.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 02-10-2020 19:03 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Slik je ook Slegthyd?


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-10-2020 19:34 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

iedereen slikt, zelfs moslims tijdens de ramadan.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-10-2020 19:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Moet dat voor homosexuele moslims niet ramaman zijn?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-10-2020 20:39 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Het lijkt me best wel een beetje ingrijpend als je 'ineens' na tig jaar merkt (of denkt) dat je anders geaard bent dan je altijd hebt gedacht.



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-10-2020 4:24 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2020 20:39 schreef Negatieveling het volgende:
Het lijkt me best wel een beetje ingrijpend als je 'ineens' na tig jaar merkt (of denkt) dat je anders geaard bent dan je altijd hebt gedacht.
Valt nog best mee eigenlijk. Ik wist het natuurlijk al langer, maar zat er tegen aan te hikken om het ook naar de buitenwereld uit te dragen. De plotselinge behoefte om roze shirtjes te dragen is nog te onderdrukken.

@filosofem: als je van tevoren verse ananas eet zijn dingen in overleg mogelijk.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-10-2020 7:02 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 3 oktober 2020 4:24 schreef Slegthyd het volgende:
@filosofem: als je van tevoren verse ananas eet zijn dingen in overleg mogelijk.


En als ie nou de voorkeur geeft aan vooraf een pondje asperges te verorberen?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-10-2020 8:19 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Dan enkel met condoom.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-10-2020 9:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ieder zijn ding maar ik denk dat mijn leven niet minder compleet wordt als ik er voor kies dit topic niet meer te lezen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen