IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Ministry Vorige pagina | Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 09-07-2004 16:10 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Zo zot als een achterdeur,zeker Al Jourgensen!Op Dour hadden ze er niet beter op gevonden dan veel te laat,gruwelijk stronken op het podium te verschijnen en met de volumeknop op 'are you nuts' te spelen. Het kabaal dat ze toen produceerden (heb m'n lieve oortjes dichtgehouden) Maar hoedanook,'Jesus built my hotrod' blijft imho behoorlijk opwindend.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-07-2004 16:37 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2004 21:52 schreef Chelman het volgende:
South of Heaven vind ik toch de betere plaat.


bijna gelijkwaardig, iets rustiger..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2005 13:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

dat nieuwe nummer "the great satan" op de laatse verzamelaar van Ministry is van het zelfde kaliber en niveau zoals het merendeel van de numemrs op "House of.." als de rest van de numemrs op de nieuwe cd ook zo is, dan zit het weer goed!!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-10-2005 14:23 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Het leukste nummer vind ik nog steeds Jesus build my hotrod.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 13:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Heft iemand de laatste van Ministry al gehoord?
Ben er erg benieuwd naar.
Als die ook maar de helft zo goed is als zijn voorganger is het verplichte kost.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-04-2006 18:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 13:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Heft iemand de laatste van Ministry al gehoord?
Ben er erg benieuwd naar.
Als die ook maar de helft zo goed is als zijn voorganger is het verplichte kost.


Ik ben ook benieuwd.. hier vast een paar stukjes muziek van het nieuwe album:

http://store.ministrymusic.org/#


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 20:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 18:10 schreef Valorian het volgende:
Ik ben ook benieuwd.. hier vast een paar stukjes muziek van het nieuwe album:

http://store.ministrymusic.org/#


die samples hebben een goede eerste indruk op mij gemaakt!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-04-2006 21:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb zelf maar flarden gehoord, maar het schijnt een vette plaat te zijn.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 21:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 21:00 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb zelf maar flarden gehoord, maar het schijnt een vette plaat te zijn.


Ik vond (vind!!!) de vorige echt megagoed en die samples beloven meer van het zelfde. niks mis mee dus.

revolting cocks vind ik dan weer vrij matig overigens.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 01-05-2006 17:25 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Nu op de Luisterpaal.

Hm... Zo te horen moet ik die cd wel kopen, ja...


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-05-2006 20:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2006 17:25 schreef Aaargh het volgende:
Nu op de Luisterpaal.

Hm... Zo te horen moet ik die cd wel kopen, ja...


Thanks voor de tip!


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 02-05-2006 14:47 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Ministry is nu echt weer terug op het niveau van Psalm 69, erg fijn.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 20:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2006 14:47 schreef TekNoir het volgende:
Ministry is nu echt weer terug op het niveau van Psalm 69, erg fijn.


met de vorige cd toch al????


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-05-2006 20:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heeft iemand die Sphinctour dvd al eens gezien, zo ja, is die een beetje de moeite waard?


Sater
Usericon van Sater
Posted 02-05-2006 21:59 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Hij schijnt tijdens de nummers meerdere keren van shirtje en pet etc te wisselen.

Maar kwalitatief wel dik in orde geloof ik.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 03-05-2006 15:54 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 2 mei 2006 21:59 schreef Sater het volgende:
Hij schijnt tijdens de nummers meerdere keren van shirtje en pet etc te wisselen.



Dat komt doordat elk nummer van een ander optreden is genomen.



TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 03-05-2006 16:42 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2006 20:02 schreef attila_de_hun het volgende:
met de vorige cd toch al????


met deze cd weet je het zeker ! ;-)


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-05-2006 20:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 15:54 schreef CTTS het volgende:
Dat komt doordat elk nummer van een ander optreden is genomen.


Zelfs tijdens een hetzelfde nummer is dit het geval schijnt..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-05-2006 21:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 20:57 schreef Sater het volgende:
Zelfs tijdens een hetzelfde nummer is dit het geval schijnt..


Aha. Dan zijn het waarschijnlijk meer een soort videoclips geworden, aangezien het bij meerdere optredens per nummer natuulijk nooit meer live kan zijn. Of ze hebben een live track lopen en daar allerlei concertfragmenten die ongeveer kloppen met de live track achter gezet..


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-05-2006 6:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dat laatste meen ik.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2006 18:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

De nieuwste van Ministry is SUPER! Wat een vette strakke cd, nog beter als de voorlaatste en Psalm 69.
Nou, die gaat ongetwijfeld erghoog scoren op mijn jaarlijstje (Alleen enslaved en/of Celtic frost zijn in theorie tot staat een betere cd af te leveren).
Fuck al die moderne"thrash"cd's met hun mietige melodieuze twiedeltwiet riffjes en meezingrefreinen! Als je riffs wilt die 100% botte agressie zijn maar toch van hoge kwaliteit zijn, dan is Ministry wat je zoekt.


slome
Usericon van slome
Posted 25-06-2006 21:33 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Volledig mee eens. Wat ik ook erg lollig vind zijn die samples(?) uit het nummer Gangreen ("You scumbag son of a bitch..." etc). Heeft iemand enig idee of deze uit een film komen of voor het nummer zelf ingesproken zijn? Het doet me wat denken aan de film full metal jacket, maar ik weet zeker dat het daar niet van is.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-08-2007 14:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Iemand de nieuwe cd al gehoord, "The Last Sucker"? Nog niet officieel uitgebracht maar wel reeds gelekt op internet.. Tevens het laatste studioalbum van Ministry, en zomer 2008 de laatste tour!


slome
Usericon van slome
Posted 11-08-2007 16:23 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Stop Ministry er mee?

Enig idee wat de reden er toe is? Heb nog niets van de aankomende gehoord btw.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-08-2007 18:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2007 16:23 schreef slome het volgende:
Stop Ministry er mee?

Enig idee wat de reden er toe is? Heb nog niets van de aankomende gehoord btw.


Ik las ergens iets over dat Al Jourgensen meer tijd wilde gaan steken in o.a. zijn platenlabel, maar hoe en wat precies weet ik ook niet.

Via torrentspy is The Last Supper in ieder geval al te downloaden, heb hem net binnen maar nog niet geluisterd.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen