IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Racisme of wraak? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 16:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

komt door verveling natuurlijk, die lui hebben gewoon niets beters te doen.


Lies
Usericon van Lies
Posted 16-06-2003 16:53 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:50 schreef MBMarduk het volgende:
iedereen heeft het over RAS dit en RAS dat maar biologisch gezien is er toch alleen 1 RAS???? De menselijke?

Shh, daar willen ze het niet over hebben; je moet ze in de waan laten dat er verschillende rassen zijn die niets met elkaar te maken zijn (en dan te bedenken dat er meer genetische variatie zit in een groep van 50 chimpanseetjes dan in die 7 miljard mierenneukers)


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Metal
Usericon van Metal
Posted 16-06-2003 17:07 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:50 schreef MBMarduk het volgende:
1 ding snap ik niet (vooral van onze huis-bioloog Attila niet): iedereen heeft het over RAS dit en RAS dat maar biologisch gezien is er toch alleen 1 RAS???? De menselijke?

Wat noem je 't dan? De Negroide-stroming, Aziatische-stroming?


Antropologen classificeren mensen in een klein aantal "rassengroepen", zoals Caucasich (Europees of "blank"),3 de Mongoloïden (insluitend de Chinezen, Inuit of Eskimo's, en de Amerikaanse Indianen), de Negroïden (oftewel zwart Afrikanen), en de Australoïden (de Australische Aborigines). Binnen iedere classificatie, kunnen er verschillende subgroepen zijn.

er zijn dus nog rassen....


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 16-06-2003 17:16 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Even voor jullie een checklist.

Dit zijn de rassen:

1. blanken (over het algemeen creatief, intelligent, cooperatief)
2. joden (intelligent, opportunistisch)
3. oostaziaten (intelligent, gedisciplineerd)
4. negers (dom, lui, kunnen goed dansen)
5. arabieren (sluw, fatalistisch, experts in bloedzuigen)
6. power metalfans (homosexueel)
7. bonobo's (very true, very ancient, very metal)

Print dit uit en hang 'em boven je bed.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-06-2003 17:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 17:16 schreef bonobo het volgende:
Even voor jullie een checklist.

Dit zijn de rassen:

1. blanken (over het algemeen creatief, intelligent, cooperatief)
2. joden (intelligent, opportunistisch)
3. oostaziaten (intelligent, gedisciplineerd)
4. negers (dom, lui, kunnen goed dansen)
5. arabieren (sluw, fatalistisch, experts in bloedzuigen)
6. power metalfans (homosexueel)
7. bonobo's (very true, very ancient, very metal)

Print dit uit en hang 'em boven je bed.
Een bonobo was toch een eencellig wezen wiens mond tevens de anus was?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-06-2003 17:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Da's toch een Hydra, slegtgeit?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 16-06-2003 17:25 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 17:16 schreef bonobo het volgende:
Even voor jullie een checklist.

Dit zijn de rassen:

1. blanken (over het algemeen creatief, intelligent, cooperatief)
2. joden (intelligent, opportunistisch)
3. oostaziaten (intelligent, gedisciplineerd)
4. negers (dom, lui, kunnen goed dansen)
5. arabieren (sluw, fatalistisch, experts in bloedzuigen)
6. power metalfans (homosexueel)
7. bonobo's (very true, very ancient, very metal)

Print dit uit en hang 'em boven je bed.



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-06-2003 18:16 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 juni 2003 8:54 schreef Jenje het volgende:
Dit soort onzin komt van meelopers, lekker stoer de hitler uithangen, kijk mij eens extreem rechts zijn gaaf he.

Laat ze maar eens naar Kamp Westbork gaan en met overlevenden praten, piepen ze wel anders.

Oh .. hardcore en racisem ? I don't think zo, zal wel black zijn geweest
ik denk niet dat ze de "punk" hardcore bedoelde. volgens mij doelden ze op dj adolf die speaches van hitler op een housebeat gezet heeft


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-06-2003 18:23 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 16 juni 2003 8:54 schreef Jenje het volgende:
Dit soort onzin komt van meelopers, lekker stoer de hitler uithangen, kijk mij eens extreem rechts zijn gaaf he.

Laat ze maar eens naar Kamp Westbork gaan en met overlevenden praten, piepen ze wel anders.

Oh .. hardcore en racisem ? I don't think zo, zal wel black zijn geweest


Zal wel hardcore in de zin van gabber geweest zijn.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 18:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Verder lezen jongens
Dat bedacht ik me later ook

Het woord hardcore woord teveel gebruikt ...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-06-2003 18:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 juni 2003 18:23 schreef Rasputin het volgende:
Zal wel hardcore in de zin van gabber geweest zijn.

praat me niet zo na


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 18:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 18:25 schreef Jenje het volgende:
Verder lezen jongens
Dat bedacht ik me later ook

Het woord hardcore woord teveel gebruikt ...
en gemaakt.


Wat bedoeld ragnarok eigenlijk met de titel?
Dat dit een wraakactie is op de delicten gepleegd door allochtonen?


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 18:57 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Heb overlaatst een beschrijving gelezen over de Homo Erectus (of Habilis, weet niet meer, degene voor de Sapiens). Gaat als volgt:
De Homo Erecties zou er vandaag de dag verrassend modern uitgezien hebben in ons straatbeeld. Met dat verschil dat de wenkbrauwen en jukbeenderen wat meer uitsteken dan bij ons.
Dan denk ik meteen: we hebben het hier over de aboriginal!


mvg wk10


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-06-2003 9:48 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Dit topic staat weer zo ouderwets vol met onjuiste veronderstellingen en een hoopstierenpoep die al in zoveel andere "allochtonen-topics" aan de orde is geweest, dat ik oprecht een traantje wegpink.


Touché, pussycat!


R.
Usericon van R.
Posted 17-06-2003 9:53 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Gelijk hebben ze, nederland begint te verpouperen. Dat niemand dat ziet? Ik ben niet tegen buitelander, maar voor mijn maatschappij! dus opgeroth met die zandgravers.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-06-2003 9:57]


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 9:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Een nieuwe dag, een nieuwe boot immigranten. Wat is het leven mooi in de lage landen.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 17-06-2003 11:02 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

R(asidioot van de bovenste plank)., zeg eikelhoofd, ben jij wel in staat om meer dan twee volzinnen Nederlands zonder spelfouten te schrijven? Ik begin toch te denken dat jij een fucking allochtoon bent die onze taal niet machtig is. Ik zal het je d u i d e l i j k u i t l e g g e n , h o m o :

I k h o u v a n j e .

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 17-06-2003 11:13]


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 11:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

wat heb jij tegen homo's ?


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 17-06-2003 11:10 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Zij nemen zuurstof op.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-06-2003 11:14 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Okay mensen, en nu weer ontopic. En normaal doen graag.


I'm not being rude. You're just insignificant.


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 11:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

anaal ?


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 17-06-2003 11:22 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Hm, is humor nu ook al verboden op dit forum?


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-06-2003 11:59 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Dat ligt er natuurlijk helemaal aan wat je onder humor verstaat


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-06-2003 19:49 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

nee! nederland moet best wat doen voor mensen die het minder hebben dan wij.

tevens kunnen we opvang bieden TIJDELIJK aan zij die het nodig hebben maar het is belachelijk dat je in de steden niet eens meer met nederlands terecht kunt en op elke hoek van de straat een moskee staat!

MAW ik begrijp zulke reacties wel, al zal ik zelf nooit met nazistische symbolen gaan rondlopen omdat ik vnid dat je geen nazi hoeft te zijn om te denken zoals ik doe!

Bovendien keur ik pepaald niet goed wat Hitler heeft uitgevreten!



[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 18-06-2003 19:51]



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-06-2003 19:55 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

waar ik me overigens veel meer aan erger zijn jongeren die met communistische symbolen rondlopen als Che Guevarra shirts CCCP shirts kettingen met de sikkel erop!

Dat mag blijkbaar wel en is zelfs een mode verschijnsel (veel mensen weten niet eens waar het voor staat) de communisten hebben nog veel meer mensen de dood in gejaagd dan de nazi's en namen de kampen dankbaar over van Hitler vlak nadat ze ze "bevrijd" hadden

Maar dat is blijkbaar iedereen vergeten cq. daar hebben we in NL niet zoveel last van gehad!



Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen