IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Racisme of wraak? Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2020 17:59 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

De ogen van degene die het nodig vindt om de naam te wijzigen dan he.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


tristanwins
Usericon van tristanwins
Posted 25-06-2020 9:06 by tristanwins Wijzig reactieProfiel van tristanwinsQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2020 11:03 schreef Natural Disaster het volgende:


Logisch toch, witte mensen zijn nooit onderdrukt geweest.


TW


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2020 9:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat een zwaktebod


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2020 9:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Hoeveel ik ook eer zou willen opstrijken voor het feit dat ik nooit onderdrukt ben geweest en dat ik dat te danken heb aan mijn keuze om blank te zijn, ik ga het niet doen.


Het is gewoon de ander zijn probleem dat hij/zij zich onderdrukt laat voelen. Ga eens ontladen of zo, zoek een hobby of een andere omgeving op. Roep gerust dat blanken racistisch zijn of zo, maar doe het ergens in een achterkamertje, want het wordt echt wat irritant de laatste weken en vooral heel erg saai om het overal te zien opduiken imho.


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2020 9:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

keuze.. echt?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 25-06-2020 9:43 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2020 9:23 schreef spectre het volgende:
keuze.. echt?
Zekers. Tijdens de zwangerschap schuift de arts gewoon wat kleurenstalen naar binnen zodat de fetus er rustig doorheen kan bladeren en de gewenste kleur kan uitzoeken.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-06-2020 9:43 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 25 juni 2020 9:15 schreef Hypnos het volgende:
Hoeveel ik ook eer zou willen opstrijken voor het feit dat ik nooit onderdrukt ben geweest en dat ik dat te danken heb aan mijn keuze om blank te zijn, ik ga het niet doen.


Het is gewoon de ander zijn probleem dat hij/zij zich onderdrukt laat voelen. Ga eens ontladen of zo, zoek een hobby of een andere omgeving op. Roep gerust dat blanken racistisch zijn of zo, maar doe het ergens in een achterkamertje, want het wordt echt wat irritant de laatste weken en vooral heel erg saai om het overal te zien opduiken imho.
Je hebt ook echt t niveau van een kippenneuker man man man


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2020 9:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik was gestopt met lezen na het woord Keuze, nu wel..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-06-2020 12:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 25 juni 2020 9:43 schreef Slegthyd het volgende:
Zekers. Tijdens de zwangerschap schuift de arts gewoon wat kleurenstalen naar binnen zodat de fetus er rustig doorheen kan bladeren en de gewenste kleur kan uitzoeken.


RAL kleuren? En moet je bijbetalen voor een custom-kleur?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 25-06-2020 13:39 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2020 12:38 schreef Natural Disaster het volgende:
RAL kleuren? En moet je bijbetalen voor een custom-kleur?


Melkwit kan ik je gratis leveren.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2020 18:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2020 9:23 schreef spectre het volgende:
keuze.. echt?


dat was sarcastisch ...



echt niet leuk als je dat moet duidelijk maken


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2020 18:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2020 9:43 schreef Fusion het volgende:
Je hebt ook echt t niveau van een kippenneuker man man man


ok dooper

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-06-2020 19:06]


signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-06-2020 19:10 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik had een smiley toegevoegd, Hyp.

Niet iedereen begrijpt sarcasme (altijd).

edit. Ik heb het over mezelf, btw.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-06-2020 19:11]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-06-2020 19:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 25 juni 2020 18:50 schreef Hypnos het volgende:
dat was sarcastisch ...



echt niet leuk als je dat moet duidelijk maken


Je kunt het 'm niet kwalijk nemen. Beperking je weet.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2020 19:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2020 19:27 schreef Natural Disaster het volgende:
Je kunt het 'm niet kwalijk nemen. Beperking je weet.



maar het was Spectre

of is iedereen plots bekeerd tot het vernieuwde lange tenen dictaat.


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2020 20:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

zolang de zwartjes maar niet irritant gaan doen met hun wekenlange gezeur, of nie?



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2020 9:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Zolang het niet aan mijn adres is is het goed. Maar dat is het meer en meer wel. Iedereen moet geactiveerd en gemobiliseerd en gesensibiliseerd worden of je wordt verdacht van racisme en omissie.

Ik ben niet verantwoordelijk voor al die gevoelens, hoef er ook niet op aangesproken worden, ook niet indirect.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2020 9:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Wat niet wegneemt dat ik begrip heb voor die gevoelens en dat ze ook echt een uitlaatklep moeten krijgen.


signature


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 26-06-2020 9:36 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Recalcitrant doen om het recalcitrant doen en zo het punt verneuken. Das echt een liedje waard.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 26-06-2020 9:39 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Wil katoen ook in Nederland groeien?
Vraag dit voor een vriend.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 26-06-2020 10:54 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-06-2020 11:57 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 26 juni 2020 9:39 schreef ex-filosofem het volgende:
Wil katoen ook in Nederland groeien?
Vraag dit voor een vriend.


De plukkers wel.

Of kan dat niet meer in de huidige tijd?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-06-2020 12:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Waarom niet?

Ook mensen die gewoon wit zijn kunnen toch katoen plukken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-06-2020 12:07 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Willen jullie meer of minder katoen?


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-06-2020 12:38 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 26 juni 2020 12:05 schreef XXL het volgende:
Waarom niet?

Ook mensen die gewoon wit zijn kunnen toch katoen plukken.


Ach kom. Asperges zijn moeilijk.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen