IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Metal tattoos Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 15:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 15:50 schreef elmar het volgende:
Om zelf te nemen?



Ja, ik was aan het denken zo een mjollnir te doen, maar dan kleiner en een paar runes erbij.
Maar aangezien zoiets nogal permanent is, en ik afgeschrikt ben door "voor altijd", twijfel ik nogal zwaar.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-07-2003 15:55 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

je moet gewoon een beetje studie doen naar wat het nou inhoud, en wat het voor jezelf betekent, ipv van bijvoobeeld van die hoppers die maar EEN chinees/japans teken nemen, "niemand weet toch wat het is, en hij is wel mooi"

Moet je goed over nadenken, vooral bij symbolen


tanzania
Usericon van tanzania
Posted 03-07-2003 15:57 by tanzania Wijzig reactieProfiel van tanzaniaQuote dit bericht

Ja hoor, je weet gewoon niet wat 'ie betekent, en dat terwijl er toch een behoorlijke zware bedoeling achter dat bepaalde teken zit.


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 15:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 15:55 schreef elmar het volgende:
je moet gewoon een beetje studie doen naar wat het nou inhoud, en wat het voor jezelf betekent, ipv van bijvoobeeld van die hoppers die maar EEN chinees/japans teken nemen, "niemand weet toch wat het is, en hij is wel mooi"

Moet je goed over nadenken, vooral bij symbolen


Ik ben er ondertussen wel achter wat een mjolnir betekent, k heb er trouwens ook eentje rond m'n nek hangen. En het is net voor die reden dat ik me een boek over runes heb besteld, da ik die ook eerst onder de knie heb.
Dat van die Chinese tekens vind ik zo stom hé, heb vorige week nog zo een juin op café zien zitten. Voor hetzelfde geld staat er "tjop-tjoi met kip" op z'n arm geschreven, en dat kalf zou het niet eens weten.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-07-2003 16:11 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 15:57 schreef tanzania het volgende:
Ja hoor, je weet gewoon niet wat 'ie betekent, en dat terwijl er toch een behoorlijke zware bedoeling achter dat bepaalde teken zit.


Oh je had het tegen mij?

Als eerste staat het voor de bescherming van thor tegen de vorstreuzen, en het is een wapen en werktuig tegelijk, die je op alle manieren kan toepassen.

Moet ik hier nou een heel verhaal gaan lullen of ben je tevreden, of wou je me gewoon even verbeteren op iets?


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 03-07-2003 16:37 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 2 juli 2003 11:49 schreef Sharteel het volgende:
Kent iemand een belgische tattoeerder die dat elfje heel gedetailleerd zou kunnen zetten?
Een adres, ELVIS in Roeselare, die'sfair fan prijs en fucking goed, dat elfje zal echt tot leven komen op je lijf! Zijn details zijn echt ongelooflijk!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-07-2003 11:34 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 2 juli 2003 12:28 schreef ghoulliette het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 2 juli 2003 12:23 schreef Sharteel het volgende:
Het is gewoon hetzelfde als wanneer ik een killer-foto maak en iedereen die ineens gaat van 't net halen en op papier printen. Nu kan ik die dan wel enigszins beschermen maar met een tekening gaat dat al minder he. De 'artiest' heeft gewoon recht op een vergoeding als je zijn 'kunst' gebruikt voor eender wat..
--------------------------------------------------------------------------------

je bent te eerlijk


Door mijn eerlijkheid heb ik nu wel gratis voor niks een hele nieuwe en exclusieve tekening.. Yeah baby!!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 11:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

whie!! gaaf


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-07-2003 11:45 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Hehe.. Binnen een paar weekjes heb ik hem.. Hij moet er niks voor hebben, was al blij dat hij iets had om zich mee bezig te houden..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 11:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tof!
Wel foto posten als ie eropzit he!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-07-2003 11:46 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Uiteraard..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jakhals
Usericon van Jakhals
Posted 08-07-2003 11:47 by Jakhals Wijzig reactieProfiel van JakhalsQuote dit bericht

Wat dacht je van een foto vóór en na? Waar komt ie?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-07-2003 11:48 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Linksonder op mijn buik en lies waarschijnlijk..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 08-07-2003 11:49 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Hmmm, tattoos... ik loop al een jaar of vier met het idee om er een te laten zetten en ik weeet ook wel ongeveer wat. Vervelende is alleen dat het misschien wat prestigieus is. Ik zou namelijk graag een adelaar willen (niet zo'n typisch Amerikaans ding maar meer een beetje aangedikte "evil" versie) die met zijn vleugels iets omhelsd (zat te denken aan een wereldbol maar zou ook iets anders mogen zijn). Op deze manier kan ik EN mijn muzieksmaak erin verwerkt zien EN de betekenis van mijn echte naam (zeg maar "heerschend als een adelaar"). Dus als er iemand niks te doen heeft en ook nog eens creatief is


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 11:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mijn volgende gaat nawederom een change of mind een helhond worden die op het punt staat je te verscheuren, bloed en kwijlt druipend uit zijn muil.

en die moet dan op mijn onderbeen komen


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-07-2003 11:54 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 juli 2003 11:51 schreef Jenje het volgende:
Mijn volgende gaat nawederom een change of mind een helhond worden die op het punt staat je te verscheuren, bloed en kwijlt druipend uit zijn muil.

en die moet dan op mijn onderbeen komen


Oeh op je onderbeen.. Moooooi!!!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-07-2003 11:54 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 15:57 schreef tanzania het volgende:
Ja hoor, je weet gewoon niet wat 'ie betekent, en dat terwijl er toch een behoorlijke zware bedoeling achter dat bepaalde teken zit.


tis maar wat je zwaar noemt


None of us are saints - Albert Fish


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 11:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 11:54 schreef Sharteel het volgende:
Oeh op je onderbeen.. Moooooi!!!!!
Nu alleen nog een tekening vinden ..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 11:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja bijna!!!!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-07-2003 12:14 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

vette letters op je nokkels is ook vet!


None of us are saints - Albert Fish


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 12:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee!!!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-07-2003 12:20 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

dat nee voegt niet echt veel toe aan dit topic


None of us are saints - Albert Fish


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 08-07-2003 13:39 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 11:48 schreef DMTR het volgende:
Hee, een kenner !! Nou, Wim is behoorlijk van de troon gestoten in Groningen inmiddels...heeft zn liefde voor het vak een beetje verloren, dus ik zie een hoop prutswerk en afgeraffelde dingen bij hem vandaan komen, beetje jammer wel...dus al die dingen aan de muur zou ik me niet te blind op staren...das war einmal...

Maar goed, ik gebruik die calendula shit zelf ook en het eerste weekend nadat ik op donderdagavond mijn linkerarm had laten volzetten, begon de hele boel al enorm te vervellen terwijl dat normaal nooit zo snel gaat...

Ik ga tegenwoordig in Groningen altijd naar Blitzz...hele goeie gozers en een geweldige freestyle artiest zit er...


Uhmmm... Rinto anyone???
Die vent is cool & superrelaxed, en hij heeft mijn tattoo'tje netjes gezet


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 08-07-2003 13:41 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 11:24 schreef Jenje het volgende:
Om de pijn moet je het echt niet laten.
Het is hoogstens een irritant gevoel, meer niet, sommige stukjes doen wat pijn, maar kom, we zijn geen mietjes toch?

En zodra de naald eruit is, stopt de pijn, het voelt dan net of je huid verbrand is daar, kun je prima mee leven voor een tijdje.


Ik vond het niet echt verbrand voelen ofzo..? Ik had meer last van spierpijn eigenlijk, hehe


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 08-07-2003 13:48 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 8 juli 2003 13:39 schreef Devilicious Pem het volgende:
Uhmmm... Rinto anyone???
Die vent is cool & superrelaxed, en hij heeft mijn tattoo'tje netjes gezet


Ja Rinto is ook steengoed, alleen moet je daar soms zo lang wachten op een afspraak....


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen