IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Soundgarden Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2003 0:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 23:59 schreef Dunne_Hein het volgende:
Loudest Love als mijn hersens nog goed werken. geen nieuwe nummers maar wel een hele aparte uitgaven.
Hmm het gaat mij puur om de nummers, heruitgaves of ander artwork boeit mij niet.

Oh ik heb ook de poster van Jesus Christ Pose met het skelet op een blauw neon kruis, ooit in SPanje gekocht


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-07-2003 0:04 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik heb nog een MEGA poster van Chris Cornell hier liggen. Maar ik ben toch iets te hetro om een poster van een dude in mn kamer op te hangen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-07-2003 0:04 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

nog even opgezocht:

Loudest Love, released as a CD in Japan in October 1990, includes the same four tracks as Loud Love but adds "Heretic," "Come Together," and "Hands All Over." As with most Japanese releases that are eventually intended for the US import market, Loudest Love was printed in English and then supplemented with a Japanese spine cover and lyric sheet.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2003 0:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 0:04 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik heb nog een MEGA poster van Chris Cornell hier liggen. Maar ik ben toch iets te hetro om een poster van een dude in mn kamer op te hangen
Whahaha, ja op een gegeven moment kwam Chris steeds sterker naar voren.

Weet je overigesn wat Kim Thayil is gaan doen na Soundgarden?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-07-2003 0:09 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 0:06 schreef Jenje het volgende:
Whahaha, ja op een gegeven moment kwam Chris steeds sterker naar voren.

Weet je overigesn wat Kim Thayil is gaan doen na Soundgarden?


Nope, ze zijn allemaal wat anders gaan doen maar ik heb nooit hun nieuwe projecten gehoord. Ik heb er ook weinig behoefte aan.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2003 0:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ey dat Acoustic Pollution, is dat soms een akoestische cd ? welke nummers staan daar op ?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2003 0:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NP Into the Void (Sealth)

Black Sabbath cover maar met andere tkest (tekst van een indianenopperhoofd uit 1852 over de vernielzucht der mens)

SOMSS tracklist:
1- Into the Void (sealth)
2- Girl U Want (cover, maar weet niet van wie)
3- Stray Cat Bleus (Rolling stones cover)
4- She's A Politician
5- Slaves & Bulldozers (live)


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-07-2003 10:17 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 0:11 schreef Jenje het volgende:
Ey dat Acoustic Pollution, is dat soms een akoestische cd ? welke nummers staan daar op ?


Nee, een gewone bootleg. En ik wilde net kijken welke nummers er op staan, is de cd pleite. Naja, die duikt wel weer op.

Ik weet wel dat Soundgarden een aantal nummers akoestisch hebben gedaan. Daar mag van mij best een cd van uit komen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-07-2003 10:22 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

AARGGGHHH.....de grunge tijd, ik heb er verselijke herinneringen aan, wat vond ik dat walgelijke muziek!

Nou moet ik zeggen dat ik soundgarden een avn de minder homfiele bands vonde (LOL bonobo stijl!) en de "badmotorfinger" Cd zelfs nog even bezeten heb.

Maar nee, ben blij dat die tijden afgelopen zijn!

Maar god nu krijgen we audioslave, aaargghhhhh!



grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 18-07-2003 10:24 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Soundgarden heerscht wel.
Vooral Spoonman.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 18-07-2003 10:28 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Soundgarden! Ik blijf hun muziek goed vinden! En ik ken ze al heel lang, maar het verveeld me nooit.


Don't blush when I rip you open


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-07-2003 10:37 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 10:22 schreef enforcer het volgende:
AARGGGHHH.....de grunge tijd, ik heb er verselijke herinneringen aan, wat vond ik dat walgelijke muziek!

Nou moet ik zeggen dat ik soundgarden een avn de minder homfiele bands vonde (LOL bonobo stijl!) en de "badmotorfinger" Cd zelfs nog even bezeten heb.

Maar nee, ben blij dat die tijden afgelopen zijn!

Maar god nu krijgen we audioslave, aaargghhhhh!


Ik weet al wie er face down de bagger in gaat op wacken


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2003 10:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe idd!

"I got an idea, of something we could do with a guuunnnnnn"


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-07-2003 10:39 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 10:38 schreef Jenje het volgende:
Hehehe idd!

"I got an idea, of something we could do with a guuunnnnnn"


Idd, maar dat ik ook weer zo definitief


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2003 10:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 10:39 schreef Dunne_Hein het volgende:
Idd, maar dat ik ook weer zo definitief
Hoezo, je kunt hem er gewoon mee meppen


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-07-2003 10:54 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 18 juli 2003 10:37 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik weet al wie er face down de bagger in gaat op wacken


Is goed vriend



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-07-2003 10:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik zit nu superunknown te luisteren, tering, wat een geniale plaat

*jeugdsentiment*


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2003 11:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Superunknown zit idd erg goed in elkaar. Alle nummers laten weer wat anders zien van Soundgarden, vind ook niet dat er nummers op staan die met elkaar te vergelijken zijn.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-07-2003 11:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Idd, zeer gevarieerd album

En, damned, wat blêrt Chris er heerlijk op los zeg

Wat hij nu doet met Audioslave vind ik trouwens "nét niet" klinken..

Ik zag hier btw iets over 'The temple of the dog' voorbij komen, das toch de oude band van Eddie Vedder?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2003 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 11:17 schreef Snaack het volgende:
Idd, zeer gevarieerd album

En, damned, wat blêrt Chris er heerlijk op los zeg

Wat hij nu doet met Audioslave vind ik trouwens "nét niet" klinken..

Ik zag hier btw iets over 'The temple of the dog' voorbij komen, das toch de oude band van Eddie Vedder?
Nee dat is een gelegenheidsalbum van Pearl Jam en Soundgarden mensen.

Was voor het overlijden van de zanger van Mother Love Bone, een cultgrungeband uit seatle


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-07-2003 11:20 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Nee, TOTD is een eenmalig tribute album ter nagedachtenis van de toen overleden Mother Lovebone. Bevat idd wel Pearl Jam en Soundgarden leden.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-07-2003 11:22 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

damn you Jenje.

Maar wat vind je van de solo cd van Chris Cornell? Ik vind hem zelf heel goed. Hij trad er nog mee op in Amsterdam maar dat had ik gemist


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2003 11:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 11:22 schreef Dunne_Hein het volgende:
damn you Jenje.

Maar wat vind je van de solo cd van Chris Cornell? Ik vind hem zelf heel goed. Hij trad er nog mee op in Amsterdam maar dat had ik gemist
Ik ken hem niet zo eigenlijk, alleen een enkel nummer, en klonk wel lekker, misschien iets te soft.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-07-2003 11:24 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

uploaden?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2003 11:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 11:24 schreef Dunne_Hein het volgende:
uploaden?


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen