IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Soundgarden Vorige pagina | Volgende pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-09-2004 21:54 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 21:49 schreef Jenje het volgende:
*gaat rode wijn drinken .. MIK MIK & Gooooiiii*


rode wijn is gay weet je nog wel

Waarom is het superunknownshirt een hippie shirt? Ik heb een grijze die bij de cd zat en een tourshirt met de albumcover er op. Beide zijn toch vrij normaal?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2004 21:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 21:54 schreef Dunne_Hein het volgende:
rode wijn is gay weet je nog wel

Waarom is het superunknownshirt een hippie shirt? Ik heb een grijze die bij de cd zat en een tourshirt met de albumcover er op. Beide zijn toch vrij normaal?


Ik had er één met allemaal kleuren op de voorkant, geen echte afbeelding. was erg lelijk


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-09-2004 21:56 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 21:55 schreef Jenje het volgende:
Ik had er één met allemaal kleuren op de voorkant, geen echte afbeelding. was erg lelijk


Tja, de shirts van ze zijn over het algemeen niet echt.... cool.. ofzo


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2004 21:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Klopt ...
Zou nog wel een badmotorfinger shirt willen hebben, artwork daarvan is zowaar tof ..


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-09-2004 21:57 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 21:56 schreef Jenje het volgende:
Klopt ...
Zou nog wel een badmotorfinger shirt willen hebben, artwork daarvan is zowaar tof ..


Poeh, daar zeg je wat. Ik heb echt enorme spijt dat ik er destijds geen heb gekocht.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2004 22:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eigenlijk nog nooit echte mooie gezien


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-09-2004 22:02 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 22:00 schreef Jenje het volgende:
Eigenlijk nog nooit echte mooie gezien


Die badmotorfinger dus. Die heeft gewoon de albumhoes als voorkant. Staat hier nog mooi te pronken in een oude metal catalogus.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-09-2004 9:26 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 9:12 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik zal wel even voor je mailen maar ik vrees het ergste omdat hij 2e hands is.


quote:
Hi Aris, I am glad tha tyou like the sgirt. Unfortunately it was my last one. Sorry, Carsten


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2004 9:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

scheisse
kutmof .....


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 23-03-2005 21:12 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/


Ik snapte het al niet.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2005 22:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 september 2004 21:56 schreef Jenje het volgende:
Klopt ...
Zou nog wel een badmotorfinger shirt willen hebben, artwork daarvan is zowaar tof ..


Die heb ik. Wat heb je er voor over?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2005 22:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2005 22:46 schreef Mutilator het volgende:
Die heb ik. Wat heb je er voor over?
Depends ...foto?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2005 22:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 maart 2005 22:48 schreef Jenje het volgende:
Depends ...foto?


Hij ligt in een kast bij mijn ouders ik zal als ik er weer es ben foto's maken; voor zover ik weet issie in perfecte staat; misschien kan ik het ontwerp wel alvast ergens op 't net vinden.

Edit: Het ontwerp is de cd hoes op de voorkant en hetzelfde bandlogo op de achterkant.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-03-2005 22:59]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2007 12:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah finally 1990 Badmotorfinger tourshirt voor een prikkie gescoord. Heb ook weer eens die eerste soloplaat van Chris opgzet, wat is die gast toch een ontzettend getalenteerde zanger


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 09-07-2007 1:48 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Very true! Maar dat Temple of the dog met hem en Eddy Vedder vod ik ook erg gaaf.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2007 8:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zingt ie ook erg goed op, was zijn eigenlijk echte eerste poging om ook laag te zingen, op werk van hem voor TotD zingt hij alleen hoog.

Oh check ook zijn solowerk, ietwat meer bluesy, maar erg gaaf.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-07-2007 10:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 12:54 schreef Jenje het volgende:
Ah finally 1990 Badmotorfinger tourshirt voor een prikkie gescoord. Heb ook weer eens die eerste soloplaat van Chris opgzet, wat is die gast toch een ontzettend getalenteerde zanger



Vind hem met Audioslave ook errug goed, alleen het geheel iets minder


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-01-2008 17:28 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Wist niet eens dat Chris Cornell's 'nieuwe' album al n paar maanden uit was Klinkt weer goed!!


When your people matter, menstrual health matters


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-01-2008 19:29 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2008 17:28 schreef Fusion het volgende:
Wist niet eens dat Chris Cornell's 'nieuwe' album al n paar maanden uit was Klinkt weer goed!!


Heb je al die tijd achter een grote steen gezeten?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-01-2008 12:08 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 17 januari 2008 19:29 schreef Lionheart het volgende:
Heb je al die tijd achter een grote steen gezeten?
Nee, eronder.


When your people matter, menstrual health matters


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-04-2009 22:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=117528

hier zijn clips te zien van "tadgarden" oftewel drie soundgardenleden plus tad op zang. ik vind het gaaf en hoop vooral dat soundgarden weer eens bij elkaar komt!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-04-2009 22:11 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zo erg als dit kan het in ieder geval NOOIT zijn:



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 04-04-2009 22:13 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Dat nummer is inderdaad erg ruk!


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Devotee
Usericon van Devotee
Posted 04-04-2009 23:20 by Devotee Wijzig reactieProfiel van DevoteeQuote dit bericht

Ik heb hier nog een Badmotorfinger tour t-shirt in de kast liggen. Interesse, iemand? Is een XL

[Dit bericht is gewijzigd door Devotee op 04-04-2009 23:21]


Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2009 23:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2009 23:20 schreef Devotee het volgende:
Ik heb hier nog een Badmotorfinger tour t-shirt in de kast liggen. Interesse, iemand? Is een XL
Ja ik, foto's?


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen