IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Doom klassiekers Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2003 16:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 15:05 schreef Thyran het volgende:
ben niet zo thuis in doom, zal toch mijn best doen:

Evoken - Quietus
Winter - Into Darkness/Eternal Frost
My Dying Bride - Turn Loose the Swans
Agalloch - The Mantle (schiet op met die Cd XnegativeX! )
Opeth - Damnation


MOet je Covered in Ashes - Grim Shadows maar eens bestellen, past daar mooi bij


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-04-2003 16:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 29 april 2003 16:08 schreef Jenje het volgende:
MOet je Covered in Ashes - Grim Shadows maar eens bestellen, past daar mooi bij


Jenje, het is een beetje lam om iedereen persoonlijk je eigen cd te gaan aanraden :/


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-04-2003 16:16 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 15:39 schreef Def het volgende:
Klassieker:

Sludge - Scarecrow Messiah

Die miste hier inderdaad nog...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2003 16:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 16:12 schreef Claw het volgende:
Jenje, het is een beetje lam om iedereen persoonlijk je eigen cd te gaan aanraden :/
Claw het is prutserig om te zeuren.


Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 29-04-2003 16:53 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

quote:
Op 29 april 2003 16:08 schreef Jenje het volgende:
MOet je Covered in Ashes - Grim Shadows maar eens bestellen, past daar mooi bij


heb de sample beluisterd en om eerlijk te zijn vind ik het ruk vocalen, zal nog wel beter worden, hoop ik.


I welcome you to a world pitch black


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-04-2003 16:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-04-2003 16:54 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 16:53 schreef Thyran het volgende:
heb de sample beluisterd en om eerlijk te zijn vind ik het ruk vocalen, zal nog wel beter worden, hoop ik.

LOL

Denk het niet...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2003 17:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Cleane zang zuigt idd , gelukig ben ik dat niet


vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 29-04-2003 19:37 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 12:47 schreef IronGlory het volgende:
ideaal, heb je'n account bij de server reeds? Verder heb ik weinig Doom om mee te ruilen vrees ik aangezien ik enkel bij de oude bands zweer (WFG, Trouble, The Obsessed etc)

Stuur maar even een meeltje, dan hoeven we de rest niet te vervelen met onze zoektocht


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-04-2003 10:40 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dit is geen klassieker maar toch een geweldige cd. Mourning beloveth - The sullen sulcus. Nog meer bewonderaars van deze band?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-04-2003 11:11 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Morgion - "Solinari"

misschien??


I Find That I Am Not There...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-04-2003 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

IS goed, maar klassieker .. weeknie ...

Dolorian - When All the Laughter has Gone is het zeker wel!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-04-2003 11:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zit nu Dolorian - Dolorian te l;uisteren, wat me opvalt is dat die albums zo lekker voorbij kabbelen, net alsof het hele album 1 nummer is ... erg lekker


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-04-2003 12:03 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Tristitia - One with darkness
Tristitia - Garden of darkness



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-04-2003 12:13 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 12:03 schreef XnegativeX het volgende:
Tristitia - One with darkness
Tristitia - Garden of darkness



Zeker waar!!! MOOI!!!!

nu moet ik zeggen dat ik ANATHEMA - "THE SILENT ENIGMA" ook een zeer mooie doom plaat vindt!!

Zeker het nummer Shroud of Frost....

I am Paralyzed.... WHY??????????????

(een tranentrekker!!)


I Find That I Am Not There...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-04-2003 13:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat vinden jullie van Shape of Despair?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-04-2003 13:37 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 30 april 2003 13:19 schreef Jenje het volgende:
Wat vinden jullie van Shape of Despair?


Ik vind dat ik zojuist een bestelling van hun cd's heb uitgeschreven.

Shape of Despair is uniek en geweldig. Geen andere band kan het volhouden om 60 minuten lang het zelfde drumritme aan te houden (Shades Of...) en toch interessant te blijven.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 30-04-2003 19:16 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

Laat ik er nog maar eens een obscuur bandje bij doen:
Wat te denken van de cd uit 1992 van
PENANCE - The road less travelled


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-04-2003 19:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Pyogenesis - s/t uit '92... ook erg toffe doom (nog voor hun coming-out hehe)


Zenial


zombie
Usericon van zombie
Posted 30-04-2003 20:00 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Dystopia - Human = garbage
Burning Witch - Crippled lucifer (was deze al genoemd?)


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 01-05-2003 11:17 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 11:11 schreef rvanderholst het volgende:
Morgion - "Solinari"

misschien??
ja

Die plaat heerst


true disco chick


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 01-05-2003 11:55 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 13:19 schreef Jenje het volgende:
Wat vinden jullie van Shape of Despair?


erg goed, maar je moet er wel voor in de stemming zijn


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-05-2003 12:35 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 30 april 2003 11:11 schreef rvanderholst het volgende:
Morgion - "Solinari"

misschien??


geef mij maar Among Majestic Ruin


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 01-05-2003 13:23 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 11:55 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
erg goed, maar je moet er wel voor in de stemming zijn
Idd,als de zon schijnt en de vogeltjes fluiten, kan ik er mezelf niet toe bewegen om Shape of despair op te zetten


true disco chick


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 01-05-2003 14:20 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 12:35 schreef Claw het volgende:
geef mij maar Among Majestic Ruin

stoefer !


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen