IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Doom klassiekers Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-05-2003 17:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 mei 2003 14:20 schreef X-Act het volgende:
stoefer !


wat is een stoefer nou weer? belgs zeker


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 01-05-2003 18:02 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 17:23 schreef Claw het volgende:
wat is een stoefer nou weer? belgs zeker
zeker is het Belgs

Het betekent opschepper


true disco chick


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 01-05-2003 18:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 12:35 schreef Claw het volgende:
geef mij maar Among Majestic Ruin

gelijk heb je, dat was nog echte doom/death en niet van die gothic/darkwave troep!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-05-2003 19:31 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


My Dying Bride - Like Gods Of The Sun.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-05-2003 19:32 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 mei 2003 19:31 schreef Heer Krieg het volgende:
My Dying Bride - Like Gods Of The Sun.


Heer Krieg's gevoelige kant komt boven


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-05-2003 19:34 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 19:32 schreef Claw het volgende:
Heer Krieg's gevoelige kant komt boven


Serieus, de zang is bijzonder goed, en ook de viool past er precies in. Deze plaat is godvergeven een echte klassieker.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2003 19:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Turn Loose the Swans is beter


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-05-2003 19:47 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ja ik moet het toch met jenje eens zijn. Turn Loose the Swans (en ook The Angel and the Dark River) is beter.

Like Gods of the Sun wordt wat cheesy, doch een superplaat.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2003 19:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LSOG is zekers goed, maar word gewoon overtreft door platen als Turn Loose the Swans (zangpartijen en melodielijnen op dit album zijn zo mooi) en Light at the end ..


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-05-2003 19:51 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Wat The Light... betreft mis ik de viool, dus je kan beter naar Like Gods overstappen op Cryptal Darkness - They Whispered You Had Risen

helaas is die aarsch van een Martin Powell daarna voor het geld gegaan en bij CoF gaan prutsen


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-05-2003 19:53 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 19:48 schreef Jenje het volgende:
LSOG? is zekers goed, maar word gewoon overtreft door platen als Turn Loose the Swans (zangpartijen en melodielijnen op dit album zijn zo mooi) en Light at the end ..


LGOTS.


[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 01-05-2003 20:04]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2003 19:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 19:51 schreef Claw het volgende:
Wat The Light... betreft mis ik de viool, dus je kan beter naar Like Gods overstappen op Cryptal Darkness - They Whispered You Had Risen

helaas is die aarsch van een Martin Powell daarna voor het geld gegaan en bij CoF gaan prutsen
Neu vind ik niet. Ik vind die viool niet iets wat bij My Dying Bride hoort, ik vind sommige nummers perfect zonder dat gejengel


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-05-2003 20:00 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Heiden Die viool maakt nummers als "Your Shameful Heaven". Maar zonder doen ging het ze ook nog wel aardig af met The Light... dat geef ik toe.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2003 20:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh die viool is zeker niet slecht!
Maar is geen verplicht item in de my dying bride muziek.

Kijk bijv. naar het nummer Turn Loose the Swans, zelfs zonder viool klinkt ie prima


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 01-05-2003 20:02 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

My Dying Bride zonder Martin Powell is geen MDB...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 01-05-2003 20:07 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 19:48 schreef Jenje het volgende:
LSOG is zekers goed, maar word gewoon overtreft door platen als Turn Loose the Swans (zangpartijen en melodielijnen op dit album zijn zo mooi) en Light at the end ..

Like Sods of the Gun ?

en nu we toch bezig zijn: "wordT" en "overtroffen"

wat me beetje tegenvalt aan LGOTS is de net iets te cleane productie.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2003 20:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. it's not my day today ..


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-05-2003 20:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Cathedral-Forest of equilibrium
Paradise Lost-Gothic


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-05-2003 20:13 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 20:07 schreef X-Act het volgende:
Like Sods of the Gun ?

en nu we toch bezig zijn: "wordT" en "overtroffen"

wat me beetje tegenvalt aan LGOTS is de net iets te cleane productie.


Door die cleane produktie, hoor je alle instrumenten zeer goed, de zang is geen grund, maar wel mooi gezongen en de nummers zijn met kop en staart, en als ik tegenwoordig de winkel in moet om boodschappen te doen, en dat er dan weer zo'n klote rij staat voor de kassa, rijd ik vlug naar huis en luister LGOTS, dan denk ik eindelijk rust.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 01-05-2003 20:14]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2003 20:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zowaar heb je gelijk.

My dying bride maakt muziek die echt 'af' is ... nummers zitten veromd goed in elkaar


vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 01-05-2003 20:15 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 20:02 schreef Voice Of Doom het volgende:
My Dying Bride zonder Martin Powell is geen MDB...

Live in ieder geval niet.
Ik vind dat de vioolstukken die dan vervangen worden door toetsen toch een stuk minder, zeker minder gevoelig!
Tijd om Martin terug te halen (al was het alleen maar voor de live optredens), kunnen ze zodoende ook mooi weer "The crown of Sympathy" spelen


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 01-05-2003 20:18 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

ja, fuck zeg, ik zou er ook veel voor over hebben om ze nog eens mét viool aan het werk te zien. Daarstraks nog eens naar de dvd zitten kijken ...


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-05-2003 20:20 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Dat de viool vervangen wordt door toetsen klinkt in feite als onecht, en dus zou men daar eigenlijk geen gebruik van moeten maken.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-05-2003 20:24 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 mei 2003 20:20 schreef Heer Krieg het volgende:
Dat de viool vervangen wordt door toetsen klinkt in feite als onecht, en dus zou men daar eigenlijk geen gebruik van moeten maken.


Helaas kunnen ze dan alleen maar nieuw werk spelen, en dat zuigt helemaal aarsch.

The Dreadful Hours = Dreadful


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2003 20:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dreadful hours vind ik idd ook minder ...
ik mis daar gewoon iets


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen