IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Akercocke Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-09-2007 1:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Feit, al valt hun laatste me zeker niet tegen ... als je hem niet vergelijkt met Words ...


Faustian Spirit of the Earth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-09-2007 11:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 0:07 schreef ganondorg het volgende:
haha inderdaad ^^ dat is toch dat dvd'tje met blast vader, en dat mensen de hele tijd david grey aan het afzeiking zijn?

zo ja, die is inderdaad meesterlijk XD



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2007 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 19:38 schreef ZelThoR het volgende:
Zo, kleine stap terug tijdsgewijs: ben na Antichrist maar eens aan Words that go Unspoken, Deeds that go Undone begonnen. Het bijgeleverd DVD'tje was in ieder geval lachen!

Akkerkokkie!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-09-2007 15:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb Goat of mendes, Words that go uspoken.. & Antichrist; is Choronzon in vergelijking met het latere werk aan te raden?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2007 15:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja

Ik zelf vind Words de minste


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-11-2007 16:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 15:46 schreef Jenje het volgende:
Ja

Ik zelf vind Words de minste

Terwijl zelfs dat album SUPERvet is. Na een paar maanden veel Akercocke luisteren heeft die band toch vrij stevig zijn positie als 'een van m'n favoriete bands' zeker gesteld. Vooral de overweldigend gave riffs en variatie en structuur in nummers


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2007 16:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gave riffs? Waar precies?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-11-2007 16:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2007 16:50 schreef spectre het volgende:
Gave riffs? Waar precies?

Van het begin tot het eind?

Er zitten gewoon veel goed herkenbare vette riffs in, waar ik bij het herluisteren van nummers van te voren al helemaal naar uitkijk. In Axiom van Antichrist zitten zo uit m'n hoofd een hoog aantal vette riffs.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 14-11-2007 17:04 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Da's een prachtnummer inderdaad
Words.... heeft me eerlijk gezegd eigenlijk nooit 100% kunnen boeien, terwijl Antichrist top10-materiaal voor dit jaar is


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2007 17:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het was sarcastisch bedoeld. Ik vind er geen goeie tussen zitten namelijk.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-11-2007 17:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2007 17:04 schreef spectre het volgende:
Het was sarcastisch bedoeld. Ik vind er geen goeie tussen zitten namelijk.

Dat vermoedde ik al, vandaar het eerste deel van mijn antwoord.

Maar goed, zoals ik in de daaropvolgende *hap* al aangaf ben ik het niet met je eens Wat is jouw probleem met de riffs dan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2007 17:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Voor zover ik me herinner is er geen flikker aan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-11-2007 17:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2007 17:07 schreef spectre het volgende:
Voor zover ik me herinner is er geen flikker aan


Je was op zoek naar flikkers? Nee, dat lukt dan niet nee.

Maar dat kan natuurlijk, each his own. Ik vond het in het begin ook niet zo gaaf, maar er zaten een paar interessante stukjes in waardoor ik het vaker ging luisteren. Toen begon het wat te dagen (of raakte ik geïnfecteerd door de subliminal messaging, of course).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2007 17:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Akercocke is idd een band die je wat meer moet beluisteren/doornemen ... oudere werk is wat meer black imho en dat is imho wat minder ...

Blijft dat het één van de weinige satanistische bands is die echt overtuigend overkomt.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 14-11-2007 18:23 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Praise the name of Satan; dat nummer is zoooooo


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-01-2008 19:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2007 18:23 schreef Metalhead22 het volgende:
Praise the name of Satan; dat nummer is zoooooo


Ik vind de tegenstellingen in bijvoorbeeld Axiom en My Apterous Angel geweldig (Antichrist). Van clean tot ontzettend lomp gerochel en dan in combinatie met van die onverwachte deuntjes er tussen door.

Toffe band


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-01-2008 19:04 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 28 januari 2008 19:01 schreef MMayo het volgende:
Ik vind de tegenstellingen in bijvoorbeeld Axiom en My Apterous Angel geweldig (Antichrist). Van clean tot ontzettend lomp gerochel en dan in combinatie met van die onverwachte deuntjes er tussen door.



Ja, gaaf he! Axiom; met die meesterlijke riff op 1;55, met daarna na die afschuwlijke krijs


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-01-2008 19:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2008 19:04 schreef Metalhead22 het volgende:
Ja, gaaf he! Axiom; met die meesterlijke riff op 1;55, met daarna na die afschuwlijke krijs



Vind die overgangen daarin ook echt geniaal.
Net als The Dark Inside, geniaal dat dansbare stukje tussendoor

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-01-2008 19:11]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-01-2008 1:37 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

idd: "Inside the dark, the dark inside"


Faustian Spirit of the Earth


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 17-12-2008 20:45 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Beetje oud, maar goed.

22 sep 2008, 08:00


Update and thanks!

Hail All!

It's just occurred to me that this blog hasn't been updated since 2007, so I thought it about time to add something!

Thanks to all who supported us at the crackingly good Bloodstock Festival. We had a superb time and enjoyed playing in the glorious sunshine.

What's new in Ak land? We're are presently writing new material for our sixth studio album. The riffage that's come together so far is just more of everything. There are elements of hyperspeed terror, acoustic washes, locked down grooves, unsettling dischords and electronic hatred.

On the subject of Electronica, we are thrilled to welcome Martin Bonsoir back to the fold. He has been rehearsing with us for some time now and recently wheeled his keyboards out to Derbyshire to unleash some harrowing madness at Bloodstock. Needless to say we are chuffed to bits to work with Martin again on our next studio creation and look forward to playing more crushing shows together.

OK, that's all for now folks. I'll try to not leave it a year next time.

Good health,

Jason and Akercocke
www.myspace.com/akercocke

Er zit dus een nieuwe aan te komen!
Dit keer met een knakker die de electronica en dergelijke gaat verzorgen, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

[edit]

Meer van die stukken, zoals je die vind in The Dark Inside graag. Op de één of andere manier vind ik dat enorm gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 17-12-2008 21:08]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-12-2008 12:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Fijn Ben benieuwd, hopen dat het electronica gebeuren niet te gimmicky wordt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-03-2010 21:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-03-2010 18:52 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jammer

Ze mogen wel weer eens met wat nieuw werk op de proppen komen.


Faustian Spirit of the Earth


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-09-2010 16:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Er zou eerst in de loop van dit jaar een DVD moeten uitkomen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-09-2010 16:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Eerst de DVD, ja? Nergens gelezen. Alleen dat ze aan beide dingen aan het werk zijn.

Gasten doen het gewoon weer lekker rustig aan, jammer voor ons, maar komt vast wat moois uit Drummer is ook met The Antichrist Imperium bezig (ook met Matt Wilcock, trouwens) en de bassist met The Order of Apollyon.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen