IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : vinyl te koop Vorige pagina | Volgende pagina
valfar
Usericon van valfar
Posted 25-11-2003 15:16 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 21 november 2003 13:23 schreef arrebar het volgende:
pogg.. je hebt al een paar dagen mail


ik krijg ook maar geen reactie...



dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 03-12-2003 17:26 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

ja ik heb ook nog wat plaatjes dubbel:

Abomination - Abomination
Prong - Force Fed
Desecrator - Subconscious Release
Morgoth - Resurrection Absurd
Master - On The Seventh Day God Created...Master
Incubus - Beyond The Unknown
Megadeth - Rust In Peace
Obituary - The End Complete
Entombed - Clandestine

reply maar indien interesse....


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 03-12-2003 17:31 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

en deze mogen ook weg: ruilen wil ook wel eens lukken!

AC/DC - Back In Black
Accept - Metal Heart
Acid - Black Car EP
Anthrax - Spreading The Disease
Anvil - Metal On Metal
Blacklace - Unlaced
Deathrow - Riders Of Doom [ex-Samhain]
Earthshaker - Earthshaker
Helstar - Remnants Of War
Iron Maiden - Number Of The Beast
Legal Suffering - Gimme Hope EP
Lizzy Borden - Menace To Society
Mezzrow - Then Came The Killing
Ostrogoth - Ecstasy And Danger
Queensrÿche - Queen Of The Reich EP very first pressing, lim. 1500 pc
S.O.D. - Speak English Or Die
Samain - Vibrations Of Doom
Samson - Survivors
Saxon - Saxon
Scorpions - Animal Magnetism
Scorpions - Blackout
Steel Vengeance - Call Off The Dogs
Testament - Live At Eindhoven
Thrust - Fist Held High
Tokyo Blade - Night Of The Blade
Torch - Electrikiss
Toxik - Think This


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 03-12-2003 19:01 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

thanks!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 03-12-2003 19:03 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 17:26 schreef dr. brain het volgende:
ja ik heb ook nog wat plaatjes dubbel:

Abomination - Abomination
Prong - Force Fed
Desecrator - Subconscious Release
Morgoth - Resurrection Absurd
Master - On The Seventh Day God Created...Master
Incubus - Beyond The Unknown
Megadeth - Rust In Peace
Obituary - The End Complete
Entombed - Clandestine

reply maar indien interesse....


hoeveel voor the end complete? heb ook nog wel vinyl of picture lp's om te ruilen


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 03-12-2003 19:14 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 19:03 schreef antipop het volgende:
hoeveel voor the end complete? heb ook nog wel vinyl of picture lp's om te ruilen


ik hou niet zo van picture discs, maar ruilen kan natuurlijk altijd, wat heb je te ruil?


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 03-12-2003 19:32 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

tja,veel testament,slayer en verder entombed-crawl/left hand path,morgoth-ressyrection absurd/eternal fall,grave-into the grave,sadus-swallowed in black bijv;


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-12-2003 19:35 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

zit te tobben om mijn vinyl te verpatsen;
vanaf '84 gespaard, veel special items; picture discs, etc.
misschien plaats ik binnenkort wel een lijst


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 03-12-2003 19:37 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 19:35 schreef invictis het volgende:
zit te tobben om mijn vinyl te verpatsen;
vanaf '84 gespaard, veel special items; picture discs, etc.
misschien plaats ik binnenkort wel een lijst


Alvorens die lijst te posten, email mij even aub !! haha..


Ik, Wil Schuurman


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 03-12-2003 19:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 19:37 schreef Snagger het volgende:
Alvorens die lijst te posten, email mij even aub !! haha..
en mij!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-12-2003 19:42 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 november 2003 15:16 schreef valfar het volgende:
ik krijg ook maar geen reactie...

hij wil kennelijk geen geld verdienen


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-12-2003 19:43 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ja maar er zit wel veel teringherrie bij zoals death, kreator, slayer,boltthrower, morbid angel, possessed etc maar ook wel mercyfull fate, king diamond ,maiden en candlemass


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 03-12-2003 19:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 19:43 schreef invictis het volgende:
ja maar er zit wel veel teringherrie bij zoals death, kreator, slayer,boltthrower, morbid angel, possessed etc maar ook wel mercyfull fate, king diamond ,maiden en candlemass


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 03-12-2003 19:51 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 19:43 schreef invictis het volgende:
ja maar er zit wel veel teringherrie bij zoals death, kreator, slayer,boltthrower, morbid angel, possessed etc maar ook wel mercyfull fate, king diamond ,maiden en candlemass


Wat heb je van King en Fate ?!?!?


Ik, Wil Schuurman


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-12-2003 19:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

zeer veel, alles eigenlijk maar ook op pictures zeer veel, ook met handtekeningen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 03-12-2003 19:58 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht





Mailen SVP!

julian@*NOSPAM*vampire-magazine.com

minus *NOSPAM*


Ik, Wil Schuurman


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 03-12-2003 20:01 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

king diamond??? mail:dennis.weessies@wanadoo.nl


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-12-2003 20:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

whahaha , nou er is genoeg interesse zie ik al, ik maak vanavond die lijst wel, zal zo ff de elpees erbij pakken


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-12-2003 20:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

oud black spul mag je ook apart leggen


Je moeder.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-12-2003 20:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

En mail een lijstje met picture LP's naar mij!


Zenial


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-12-2003 20:25 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik gooi eerst heel de lijst hier op


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 03-12-2003 21:30 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:02 schreef invictis het volgende:
whahaha , nou er is genoeg interesse zie ik al, ik maak vanavond die lijst wel, zal zo ff de elpees erbij pakken


jo, don't forget about me! I hou van lijstjes! En van death/thrash metal........



This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 03-12-2003 21:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

All your Thrash are belongs to us!

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 03-12-2003 21:30]


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-12-2003 21:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

gheghe, ok ok, ik ga ff douchen en wat eten en dan zal ik de LIST posten


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 03-12-2003 21:39 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

ik kom weer net op tijd zie ik *wrijft in handen*


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen